Na początku powiem jaki mam autko - moja niunia to Audi B3 1.8S 66kW z 1991 roku, skrzynia automat (3-biegowa).
Otóż, w długi sylwestrowy weekend zabrałem się za wymianę nagrzewnicy. Wszystko poszło ok (z jej wymianą) poza jednym, końcowym efektem.
Po złożeniu wszystkiego spowrotem razem (podłączyłem wszystko jak było - oprócz chyba jednego kabelka o czym za chwilę dalej), autko nie chce mi odpalać, tzn. jak przekręcam kluczyk to świecą się kontrolki na zegarach tak jak poprzednio, słychać jak pompa się załącza, ale jak przekręcam dalej to jest cisza - nic się nie dzieje, nic nie kręci, ani aparat zapłonowy ani rozrusznik.
Wracając do tego kabelka to mam pytanie do czego on i gdzie się go podłącza bo nie mam bladego pojęcia i mam białą plamę skąd go mogłem wypiąć, a coś mam mocne przeczucie że to że autko mi nie odpala to może być kwestia jego odłączenia.
kabelek wychodzi z pęku kabli, które idą do stacyjki - jeden z nich jest cały brązowy a drugi zielono brązowy, jak na zdjęciu:
Szukam jakiejkolwiek pomocy. Szukałem też forum, ale niestety nie znalazłem podobnego wątku. Błagam o pomoc.
P.S. i jeszcze tak przy okazji zapytam. Obok dźwigni ręcznego mam odłączoną czarną kostkę (jakby sterownik czy coś takiego) - jak go podłączę to on cały czas brzęczy. Dodam, że od świateł włączonych to raczej nie jest bo są wyłączone a drzwi są zamknięte.
z góry dziękuję za odpowiedzi...