Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9 TDI audi 80 90km] Brak widocznego kąta wtrysku

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

[1,9 TDI audi 80 90km] Brak widocznego kąta wtrysku

Post autor: pawellox » 10 sie 2011, 17:07

Witam.

Problem to baaardzo cieżko pali zimny po odstaniu nocy. Ciepły od strzala. Stalo sie to nagle.
Kąt wtrysku jest nie widoczny na skali, co jest bardzo dziwne.wczesniej bylo ok. Jazda ok przyspieszenie ok. Tylko odpalanie z rana tragedia. HELP...

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 17:13

kąt niewidoczny bo pewnie jest poza zakresem, jaki jest w MB a jaki w BS, co do odpalania to wyglada jakby paliwko schodziło nieszczelny układ paliwowy

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pawellox » 10 sie 2011, 17:19

Specjalnie kupilem przeźroczysty zasilajacy i paliwo jest bez babla powietrza.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 17:51

to trzeba wyregulować kąt statyczny (ruszyć pompą) ale nie wiem jakim cudem sama pompa by się przestawiła z dnia na dzień

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 10 sie 2011, 18:11

Posprawdzaj połączenia na wtyczkach,też w wtrysku sterującego,i temperatury na czujnikach.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 18:30

raczej wtrysk sterujacy nie ma nic do odpalania, ale czujnik temperatury ma:D rano jak bedziesz probował uruchomic silnik to przed tym wypnij wtyczke od czujnika temperatury

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pawellox » 10 sie 2011, 19:06

Jutro sprawdze czujnik. Ale co ma czujnik do wskazan kata wtrysku.Nic !!

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 20:57

to wklei logi BS i MB i odczytaj błedy

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 10 sie 2011, 22:26

zobacz czy nie masz błędów zwiazanych z pompą czasem tak sie dzieje jak sie kabelki poprzecierają przed pompą w wiązce

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 11 sie 2011, 00:32

Może pompa się przestawiła, może rozrząd źle złożony, może koło na wale się giba. Przyczyn może być dużo. Teraz nie widać jaki jest kąt wtrysku, a sprawdzałeś wcześniej/ kiedyś jaki był?

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pawellox » 11 sie 2011, 05:08

Sprawdzałem, wczesniej kąt był ok. Dziś próba generalna z czujnikiem temperatury. Dam znać o efektach.
A te kabelki też poprzeglądam w dzień bo mi to wydaje się też całkiem możliwe , żę coś się przetarło lub rozłączyło.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 sie 2011, 08:21

pawellox pisze:Sprawdzałem, wczesniej kąt był ok. Dziś próba generalna z czujnikiem temperatury
Uszkodzony a nawet odłączony czujnik temperatury ,na pewno nie powoduje takich rzeczy jak brak odczytu kąta wtrysku na vagu .Sprawdż przede wszystkim błędy w kompie auta ,połączenie elektryczne do wtrysku sterującego ,jak coś z nim jest nie hallo to błąd z tym związany powinien zostać zapisany w kompie . A kiepskie odpalanie o ile faktycznie masz paliwo w przewodach ,to zapewne wina statycznego kąta wtrysku z którego odczytem masz własnie problem.Duży luz na dolnym kole rozrządu na wale ,choć w zetorach nie wystepuje często też może być przyczyną

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 11 sie 2011, 09:50

Miałem dokładnie tak jak piszesz i winny był temu wtrysk sterujący. U mnie na dodatek jeszcze szarpało silnikiem(2000-2200), ale błędu od wtrysku sterującego nie wyrzucił. Najlepiej będzie jak podmienisz wtrysk i będzie pewne czy to on.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 11 sie 2011, 13:37

dawid17 pisze:Miałem dokładnie tak jak piszesz i winny był temu wtrysk sterujący. U mnie na dodatek jeszcze szarpało silnikiem(2000-2200), ale błędu od wtrysku sterującego nie wyrzucił. Najlepiej będzie jak podmienisz wtrysk i będzie pewne czy to on.
miales problem z odaleniem na zimnym i winny byl wtrysk sterujacy???

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 11 sie 2011, 16:55

Nie palił ok, tylko że nie pokazywał konta wtrysku i szarpał. A tobie może źle palić na zimnym ponieważ możesz mieć źle ustawiony kont(za bardzo opóźniony).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl