Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8 AAH QUATTRO LPG] Jaki reduktor do sterownika zenith

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

[2.8 AAH QUATTRO LPG] Jaki reduktor do sterownika zenith

Post autor: krzysiek_kw15 » 09 sie 2011, 00:06

Witam.
Ostatnio kupiłem samochód z silnikiem 2.8 i sekwencyjną instalacją gazową i okazało się że mam założony reduktor o wydajności do 136 KM. Chciałem go wymienić na taki który będzie dawał radę. Chce to zrobić sam bo nie mam zamiaru dorabiać gaziarza.
I tu moje pytanie.
Jaki reduktor będzie odpowiedni do mojej instalacji?
dodam że od obecnego reduktora nie odchodzą żadne kabelki i nie ma on wbudowanego zaworu. Sterownik zenith czy też zenit
Kolega polecił mi reduktor EMMEAS ML 03P ale nigdzie nie mogę znaleźć jaką ma wydajność.
Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 09 sie 2011, 01:00

krzysiek_kw15 pisze:EMMEAS ML 03P
Chyba emmagas ale ten model jest do instalacji podciśnieniowych (I i II generacja) a nie sekwencji.

Zależy czy chcesz mieć reduktor dobrany jak u taniego gazownika czyli tani i z wydajnością na styk z zapotrzebowaniem (zanim się nie zasyfi).

Teraz na topie jest AC R01 chyba jedyny reduktor w którym producent zaniżył obsługiwaną moc.
Może być Zavoli Zeta S - choć jeśli teraz instalacja pracuje na ciśnieniu niższym niż 1,2bara to istnieje ryzyko, że trzeba będzie zmienić dysze we wtryskiwaczach na mniejsze i ustawić na nowo instalację.
Jeszcze może być KME Silver - starsze egzemplarze miały humory i usterki ponoć nowsze są OK i powinny dać radę przy tej mocy.

Tak właściwie to każdy reduktor ma wady i zalety.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 09 sie 2011, 22:51

Chodzi o to że mój obecny rreduktor nie ma teraz wbudowanego elektrozaworu ani żadnej elektroniki. Elektrozawór mam przy butli i to on załącza instalacje. Większość reduktorów ma teraz elektrozawór i czujnik temp. Czy gdybym kupił taki reduktor jak np Zavoli Zeta S to musiałbym jakoś mocno ingerować w instalację elektryczną LPG?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 11 sie 2011, 20:29

krzysiek_kw15 pisze:Chodzi o to że mój obecny rreduktor nie ma teraz wbudowanego elektrozaworu ani żadnej elektroniki. Elektrozawór mam przy butli i to on załącza instalacje.
Jeśli niema wbudowanego to musisz mieć jeszcze zewnętrzny elektrozawór przed reduktorem i musi się znajdować pod maską.
Jaki miałeś reduktor do tej pory?
krzysiek_kw15 pisze:Większość reduktorów ma teraz elektrozawór i czujnik temp
Zintegrowany elektrozawór i filtr ciekłego LPG z popularnych w Polsce mają tylko reduktory Tomasetto. KME chyba też ma takie wersje ale można kupić bez. Zavoli Zeta są sprzedawane praktycznie zawsze bez elektrozaworu z filtrem fazy ciekłej. Inne które wymieniłem powinno się dostać w wersji bez elektrozaworu z FFC.

Czujnika temperatury na reduktorze nie musisz wykorzystywać jeśli masz np. na wężu.

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 11 sie 2011, 23:40

wybór padł na Zavoli Zeta s :) w niedziele nastąpi montaż więc napewno napisze jakie są rezultaty.

[ Dodano: 2011-09-08, 17:46 ]
a więc reduktor założony, autoadaptacja zrobiona. i musze powiedzieć jedno- praktycznie nieodczuwalna różnica między benzyną a lpg. Samochód śmiga aż miło. Temat do zamknięcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl