[B4 Competition] daily car
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak będzie niestety z temperaturą, A licznik zostaw w spokoju bo zmiana na A4 to bez sensowna robota i nigdy to już nie bedzie ładnie wygłądać. Ja żałuje zmiany licznika.Mabrothrax pisze:Zegary będą zmieniane na te z a4. Bo gdy VAG pokazuje temperaturę 90 stopni to na zegarku jest około 100, czujnik nowy jest. Pierdółki do ogarnięcia jak kilka innych mniej istotnych
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeszcze zostały mi dwie rzeczy. Przy obrotach 2500 słychać jakieś brzęczenie, na początku myślałem, że to licznik, ale po wymianie nadal jest to samo, nie ogarniam na razie tego, może to wydech?
No i druga sprawa to to, że czasem jakby lekko auto nie domagało. Tutaj wydaje mi się, że muszę założyć wydajniejszą pompe paliwa, bo ta z ACE raz, że do innej mocy dwa cholera wie w jakim stanie była. Ale pierwsza kwestia bardziej mnie mierzi.
No i druga sprawa to to, że czasem jakby lekko auto nie domagało. Tutaj wydaje mi się, że muszę założyć wydajniejszą pompe paliwa, bo ta z ACE raz, że do innej mocy dwa cholera wie w jakim stanie była. Ale pierwsza kwestia bardziej mnie mierzi.
Matro :mrgreen: padłem Pompa z ACE daje około 5,5 bara a u ciebie potrzebne jest chyba max 3 / 4 bary wiec spokojnie nawet bedzie słaba da rade!!Mabrothrax pisze:wydajniejszą pompe paliwa, bo ta z ACE raz, że do innej mocy dwa cholera wie w jakim stanie była
Nigdy nie myślałęm nad tym może poprostu zmienić czujnik tylko wtedy niewiem jak przyjmnie to sterownik??keczy pisze:chmiel25, a nie mozna zapodac jakiegos opornika ktory zniweluje przeklamanie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może wsadzić gdzieś w układ chłodzenia czujnik z ACE.
Jakby wsadzić rezystor albo potencjometr w szereg to powinno się dać zmniejszyć temperaturę na zegarach, tylko wtedy wskazania niższych temperatur mogą się nie zgadzać.
Chyba ten oryginalny z AEB jest podwójny że daje sygnał dla ECU i dla zegarów.
Jakby wsadzić rezystor albo potencjometr w szereg to powinno się dać zmniejszyć temperaturę na zegarach, tylko wtedy wskazania niższych temperatur mogą się nie zgadzać.
Chyba ten oryginalny z AEB jest podwójny że daje sygnał dla ECU i dla zegarów.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Przy obrotach 2500 słychać jakieś brzęczenie, na początku myślałem, że to licznik, ale po wymianie nadal jest to samo, nie ogarniam na razie tego, może to wydech?
Jesli masz ori katalizator od 1.8t to czesta przypadloscia jest ze wklad w srodku sie obrusza i brzeczy.
Jak nie to ciegno sterujace zaworem upustowym w turbo jest zapieczone/wyrobione, ma luzy i trzeszczy, jedyna opcja to oddac do malej regeneracji/ lub wymiane calej goracej czesci turbo, koszt ok.250zl i bedzie cicho.
Trzecia i ostatnia opcja to lancuszek w silniku moze troche trzeszczec jak jest wyrobiony ale jak sie nadstawi glowe nad koniec silnika na wolnych obrotach to latwo to stwierdzic, skoro wyje Ci przy wyzszych to raczej ta opcja odpada
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Puszka po kacie jest ori z 1.8t ale jest pusta. Zapieczone łopatki raczej nie wchodzą w grę bo turbo nie przerywa poza tym ma jakies 100 tys przeleciane tylko no i ten dźwięk to takie brzęczenie jakby od dołu auta. Rozrząd razem z łańcuchem jest nowy i zmieniony na oryginalnych gratach. Jedyne co mi przychodzi do głowy to wydech. Trzeba będzie tam zajrzeć. Sie zobaczysagem pisze:Przy obrotach 2500 słychać jakieś brzęczenie, na początku myślałem, że to licznik, ale po wymianie nadal jest to samo, nie ogarniam na razie tego, może to wydech?
Jesli masz ori katalizator od 1.8t to czesta przypadloscia jest ze wklad w srodku sie obrusza i brzeczy.
Jak nie to ciegno sterujace zaworem upustowym w turbo jest zapieczone/wyrobione, ma luzy i trzeszczy, jedyna opcja to oddac do malej regeneracji/ lub wymiane calej goracej czesci turbo, koszt ok.250zl i bedzie cicho.
Trzecia i ostatnia opcja to lancuszek w silniku moze troche trzeszczec jak jest wyrobiony ale jak sie nadstawi glowe nad koniec silnika na wolnych obrotach to latwo to stwierdzic, skoro wyje Ci przy wyzszych to raczej ta opcja odpada
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: