Witam . Mam problem z moją 80 którą kupiłem kilka dni temu .
A mianowicie z jej odpaleniem ;/ Tydzień temu prawie cały dzień audi bardzo ładnie chodziło odpalało od pierwszego przekręcenia kluczyka , aż tu nagle ... Próbuje odpalić a ona cos nie chętnie odpalała ale po chwili odpaliła . Podjechałem na cpn i tu zaczyna się cały problem stoją w kolejce Audi zaczeło wariować . Spadła z obrotów , w ogóle nie chciała się wkręcić powyżej 3 tys , strzeliła parę razy z tłumika , zgasiłem zalałem benzynę i od tamtej pory nie mogę jej odpalić . Pózniej okazało się , ze przestawił się zapłon . Mimo ponownego ustawienia nie pali ! A i mam pytanie do was , czy jak zawory są w pozycji dolnej czy tłoki powinny się o nie blokować ? czy jest tam jakiś "bezpieczny dystans" . I co może być przyczyna tej awarii ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Audi 80 [b3 1.8 RU +Lpg R4 gaźnik ] uszkodzona głowica ?
Audi 80 [b3 1.8 RU +Lpg R4 gaźnik ] uszkodzona głowica ?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 11:28 przez Petikk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak jest to silnik na 8 zaworach . Dokładnie oznaczenie silnika to RU z tego co wyczytałem na forum i oraz internecie
Wyzdrowiałem to mogę dziś zacząć próbę naprawy 80-siatki .
Auto parwie zrobione . To znaczy wczoraj pobawiłem się trochę założyłem pasek ustawiłem rozrząd i zapłon , i auto odpaliło od razu . Ale jest problem ledwo kręci sie na obroty nie ma w ogóle mocy kręci się max do 3 tys (na luzie) , co może być tego przyczyna ?
Wyzdrowiałem to mogę dziś zacząć próbę naprawy 80-siatki .
Auto parwie zrobione . To znaczy wczoraj pobawiłem się trochę założyłem pasek ustawiłem rozrząd i zapłon , i auto odpaliło od razu . Ale jest problem ledwo kręci sie na obroty nie ma w ogóle mocy kręci się max do 3 tys (na luzie) , co może być tego przyczyna ?