[80/90 All] Czym się różni UN4 od VDO?
[80/90 All] Czym się różni UN4 od VDO?
Jak w temacie. Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć jakie są różnice pomiędzy UN4 a VDO. Chodzi mi o różnice w budowie, ewentualnie przeszczepianie poszczególnych podzespołów 1 typu do 2. Gdzieś wyczytałem że można to mieszać dowolnie, ale po kiego grzyba więc byłoby robić inne oznaczenie typu? Czy układ pinów we wtyczce do Un4 nie zmienia sie w porównaniu do VDO? Proszę o konkretne odpowiedzi.
hmm..jeśli sie nie myle to UN4 były produkowane wyłącznie w Wielkiej Brytanii, a VDO w Niemczech..wtyczki sie napewno nie różnią...ja mam założony licznik UN4(oryginalnie był VDO)...może VDO w B4 nie posiadały obrotomierza?bo w moim przypadku tak było...no i jeszcze jedna rzecz, która mnie zaskoczyła...to w UN4 nie da się wyciągnać "wskaźnika z prędkościomierza.." a w VDO udało mi sie to bez problemu...czyli nie kombinuj cofnąć stanu km...bo możesz jedynie spaprac licznik :-|
pozdrawiam
[ Dodano: 2007-01-18, 20:40 ]
p.s. można też przełożyć sam obrotomierz do licznika VDO...czyli wyciągasz Budzik i w jego miejsce wkładasz Obrotek :lol:
musisz jedynie przylutować 6 pinów bodajże..
zajmie Ci to może góra 2 godzinki...wraz z założeniem, rozebraniem, lutowanie...
no i w liczniku VDO możesz spokojnie zmienić stan przejechanych kilometrów...ja zmieniłem z 140tys na 60 tys...tak z ciekawości czy sie da... :mrgreen:
fotka mojego licznika...
pozdrawiam
[ Dodano: 2007-01-18, 20:40 ]
p.s. można też przełożyć sam obrotomierz do licznika VDO...czyli wyciągasz Budzik i w jego miejsce wkładasz Obrotek :lol:
musisz jedynie przylutować 6 pinów bodajże..
zajmie Ci to może góra 2 godzinki...wraz z założeniem, rozebraniem, lutowanie...
no i w liczniku VDO możesz spokojnie zmienić stan przejechanych kilometrów...ja zmieniłem z 140tys na 60 tys...tak z ciekawości czy sie da... :mrgreen:
fotka mojego licznika...
Witam! Nie tak dawno chciałem wymienić obudowę licznika bo w moim VDO była poniszczona szybka. Udało mi się kupić w idealnym stanie obudowę od UN4 i niestety kupa! Zegary nie pasowały do obudowy. Środkowy moduł z kontrolkami z VDO nijak nie chciał się zmieścić do obudowy UN4. Same zegary od tyłu też się różnią. Z tego co wiem to płyta główna też jest inna. Zegary przełożone w całości podejdą bez problemów ale poszczególne elementy układanki już raczej nie. W moim przypadku skończyło się na wymianie samej szybki.
mijania?? u mnie nie ma, są tylko drogowe... mnie też to wkurzało bo nawet w polonezie były :mrgreen:
ale tak sobie pomyślałem że dałoby się to zrezać :mrgreen: mam szybkę z tymi lampkami z C4 a tam były mijania. Trzeba wyciąć i wsadzić np zamiast CAT, sprawdzić ktora to scieżka i który przewod we wtyczce i podpiąć dany przewód z wtyczki do przełącznika przy kierownicy :mrgreen:
dzięki za pomysła :oops:
ale tak sobie pomyślałem że dałoby się to zrezać :mrgreen: mam szybkę z tymi lampkami z C4 a tam były mijania. Trzeba wyciąć i wsadzić np zamiast CAT, sprawdzić ktora to scieżka i który przewod we wtyczce i podpiąć dany przewód z wtyczki do przełącznika przy kierownicy :mrgreen:
dzięki za pomysła :oops:
Witam
Chciałbym zmienić w swoim Audi zegar na obrotomierz. Moje Audi jest wyprodukowane w Niemczech więc czy w związku z tym mam licznik VDO? Jeżeli nie jest to pewne to jak rozpoznać czy mam VDO czy UN4?
Sam z wymianą sobie poradzę o ile nie będzie trzeba nic lutować itp a więc chciałbym kupić właściwy obrotomierz - przełożyć, podłączyć i wszystko - ma działać.
Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam
Chciałbym zmienić w swoim Audi zegar na obrotomierz. Moje Audi jest wyprodukowane w Niemczech więc czy w związku z tym mam licznik VDO? Jeżeli nie jest to pewne to jak rozpoznać czy mam VDO czy UN4?
Sam z wymianą sobie poradzę o ile nie będzie trzeba nic lutować itp a więc chciałbym kupić właściwy obrotomierz - przełożyć, podłączyć i wszystko - ma działać.
Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam
na zdjęciu zaznaczyłem jak rozponac licznik VDO...crux pisze:Witam
Chciałbym zmienić w swoim Audi zegar na obrotomierz. Moje Audi jest wyprodukowane w Niemczech więc czy w związku z tym mam licznik VDO? Jeżeli nie jest to pewne to jak rozpoznać czy mam VDO czy UN4?
Sam z wymianą sobie poradzę o ile nie będzie trzeba nic lutować itp a więc chciałbym kupić właściwy obrotomierz - przełożyć, podłączyć i wszystko - ma działać.
Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam
jak bedziesz zmieniac budzik na obrotomierz to musisz lutować 6 pinów do obrotomierza i jeszcze zrobić mostek do oświetlenia zegarka...najlepiej kupić cały oryginalny licznik z obrotomierzem do danego silnika...