[B4] Tylna belka i cofnięte koła.
koledzy ze sie tak podepne pod temat bo rowniez mam cofniete kola przednie w mojej B3 i mam pytanie czy jak wymienie te tuleje na sankach to wroca na swoje miejsc???
a Ty klego Patrique czy jak wymienieles tuleje to juz masz kola ok??
pomocy bo to wyglada okropnie<bleeee> nawt nie warto felg zakladac bo nie bedzie tego efektu
a Ty klego Patrique czy jak wymienieles tuleje to juz masz kola ok??
pomocy bo to wyglada okropnie<bleeee> nawt nie warto felg zakladac bo nie bedzie tego efektu
- andrzejau
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
- Kontakt:
Cześć
Ja zmieniałem tuleje w wachacz z przodu w swojej B3 i było dalej to samo. Teraz podczas remontu zawieszenia (zmieniam wszystko co się da) zmienię też i i przednie sanki, wachacze na nówki itd. Zobaczymy. Wg mnie w sankach "wygiełdała" się dziura na kształt owalu (od przedniej strony), może to dlatego koła są cofnięte? Dodam też, że z geometrią są problemy. Szczególnie ze zbieżnością. Zobacze co i jak będzie po remoncie. Wtedy coś może więcej napiszę.
Pozdrawiam
Ja zmieniałem tuleje w wachacz z przodu w swojej B3 i było dalej to samo. Teraz podczas remontu zawieszenia (zmieniam wszystko co się da) zmienię też i i przednie sanki, wachacze na nówki itd. Zobaczymy. Wg mnie w sankach "wygiełdała" się dziura na kształt owalu (od przedniej strony), może to dlatego koła są cofnięte? Dodam też, że z geometrią są problemy. Szczególnie ze zbieżnością. Zobacze co i jak będzie po remoncie. Wtedy coś może więcej napiszę.
Pozdrawiam
witam,panowie moim zdaniem powodem cofnięcia osi tylnej są tuleje metalowo-gumowe;w mojej audi był podobny problem ale po wymianie jest idealnie. <ok> PS.tuleje trzeba odpowiednio ustawić i zkręcać całość jak auto stoi na kołach,bo inaczej za jakiś czas znowu będziećie wlekli oś przesuniętą w kufrze. :lol:
U mnie wymiana tylnych tulei nic nie dała. Po wymianie, samochód został postawiony na kołach, i koła jak były przesunięte do tyłu tak są. Kombinowałem z mechanikiem, żeby może trochę tylną belkę przesunąć do przodu, ale nie dało to praktycznie żadnego efektu.Na śrubie mocującej belę nie było prawie żadnego luzu. Wszystko jest wymienione na nowe tuleje, amortyzatory, sprężyny i dalej jest to samo. Myślałem może, żeby ponawiercać nowe otwory mocujące tą belkę, ale boję się, że mogę popsuć sprawę. Może jest jakiś inny sposób, proszę o pomoc.
- andrzejau
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
- Kontakt:
Witam
Ostatnio widziałem Audi 80 B4, w której koła były tak cofnięte, że prawie "pobierały" tylny zderzak U mnie po wymianie tylnych tulejek jest lepiej, ale dalej mam wrażenie, że nie jest ok. Dodatkowo coś stuka teraz mi z tyłu. Może mocowanie amotyzatorów? Nie wiem... Zdaje się, że wszystko skręcone jest solidnie.
Ostatnio widziałem Audi 80 B4, w której koła były tak cofnięte, że prawie "pobierały" tylny zderzak U mnie po wymianie tylnych tulejek jest lepiej, ale dalej mam wrażenie, że nie jest ok. Dodatkowo coś stuka teraz mi z tyłu. Może mocowanie amotyzatorów? Nie wiem... Zdaje się, że wszystko skręcone jest solidnie.
Witam Was
Słuchajcie.. mam podobny problem z tą belką ale mam nadzieję, że to normalne. Swojej B4 '92 zrobiłem kapitalny remont zawiechy. Wszystko ale to wszystko dosłownie nowe. Części lemfordera.. nawet wszystkie elementy konstrukcyjne zawieszenia dałem do piaskowania i lakierowania proszkowego.
Po złożeniu tego wszystkiego do kupy (wymieniłem też wszystkie amortyzatory a na tył dałem sprężyny od b4 Avanta) jest wszystko ok ale dupa pieje nieco do góry(to mi akurat nie przeszkadza) no i właśnie jak się z boku patrzy to koła są jakby cofnięte do tyłu.
Tuleje belki tylnej wymienione na nowe lemfordera, więc tak powinno być?? Czy może cofnąć belkę do przodu na tych jarzmach, które 3mają belkę i są przykręcone do budy..?? :roll: Czy po tym trzeba by było na nowo geometrię ustawiać??? ponoć tył jest na stałe..?? Tak mi mówił ten co mi ustawiał po złożeniu zawieszenia..
Słuchajcie.. mam podobny problem z tą belką ale mam nadzieję, że to normalne. Swojej B4 '92 zrobiłem kapitalny remont zawiechy. Wszystko ale to wszystko dosłownie nowe. Części lemfordera.. nawet wszystkie elementy konstrukcyjne zawieszenia dałem do piaskowania i lakierowania proszkowego.
Po złożeniu tego wszystkiego do kupy (wymieniłem też wszystkie amortyzatory a na tył dałem sprężyny od b4 Avanta) jest wszystko ok ale dupa pieje nieco do góry(to mi akurat nie przeszkadza) no i właśnie jak się z boku patrzy to koła są jakby cofnięte do tyłu.
Tuleje belki tylnej wymienione na nowe lemfordera, więc tak powinno być?? Czy może cofnąć belkę do przodu na tych jarzmach, które 3mają belkę i są przykręcone do budy..?? :roll: Czy po tym trzeba by było na nowo geometrię ustawiać??? ponoć tył jest na stałe..?? Tak mi mówił ten co mi ustawiał po złożeniu zawieszenia..
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój