Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] Tylna belka i cofnięte koła.

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 25 sty 2011, 17:04

zmieniłem tuleje, amorki i teraz mam cichutko z tyłu, teraz tylko zostało pukanie z przodu :mrgreen:
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne że bokiem! :)


pablo89dg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 106
Rejestracja: 26 gru 2009, 22:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pablo89dg » 09 maja 2011, 17:38

koledzy ze sie tak podepne pod temat bo rowniez mam cofniete kola przednie w mojej B3 i mam pytanie czy jak wymienie te tuleje na sankach to wroca na swoje miejsc???



a Ty klego Patrique czy jak wymienieles tuleje to juz masz kola ok??



pomocy bo to wyglada okropnie<bleeee> nawt nie warto felg zakladac bo nie bedzie tego efektu :)

Awatar użytkownika
andrzejau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
Kontakt:

Post autor: andrzejau » 06 cze 2011, 16:55

Cześć :)

Ja zmieniałem tuleje w wachacz z przodu w swojej B3 i było dalej to samo. Teraz podczas remontu zawieszenia (zmieniam wszystko co się da) zmienię też i i przednie sanki, wachacze na nówki itd. Zobaczymy. Wg mnie w sankach "wygiełdała" się dziura na kształt owalu (od przedniej strony), może to dlatego koła są cofnięte? Dodam też, że z geometrią są problemy. Szczególnie ze zbieżnością. Zobacze co i jak będzie po remoncie. Wtedy coś może więcej napiszę.

Pozdrawiam :)

mirek12us

Post autor: mirek12us » 07 cze 2011, 16:13

witam,panowie moim zdaniem powodem cofnięcia osi tylnej są tuleje metalowo-gumowe;w mojej audi był podobny problem ale po wymianie jest idealnie. <ok> PS.tuleje trzeba odpowiednio ustawić i zkręcać całość jak auto stoi na kołach,bo inaczej za jakiś czas znowu będziećie wlekli oś przesuniętą w kufrze. :lol:

wlodi04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 12 lip 2009, 23:47

Post autor: wlodi04 » 15 sie 2011, 07:59

U mnie wymiana tylnych tulei nic nie dała. Po wymianie, samochód został postawiony na kołach, i koła jak były przesunięte do tyłu tak są. Kombinowałem z mechanikiem, żeby może trochę tylną belkę przesunąć do przodu, ale nie dało to praktycznie żadnego efektu.Na śrubie mocującej belę nie było prawie żadnego luzu. Wszystko jest wymienione na nowe tuleje, amortyzatory, sprężyny i dalej jest to samo. Myślałem może, żeby ponawiercać nowe otwory mocujące tą belkę, ale boję się, że mogę popsuć sprawę. Może jest jakiś inny sposób, proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
andrzejau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
Kontakt:

Post autor: andrzejau » 15 sie 2011, 13:10

Witam :)

Ostatnio widziałem Audi 80 B4, w której koła były tak cofnięte, że prawie "pobierały" tylny zderzak :) U mnie po wymianie tylnych tulejek jest lepiej, ale dalej mam wrażenie, że nie jest ok. Dodatkowo coś stuka teraz mi z tyłu. Może mocowanie amotyzatorów? Nie wiem... Zdaje się, że wszystko skręcone jest solidnie.

Tomaso007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2012, 21:38

Post autor: Tomaso007 » 31 sty 2013, 14:27

Witam Was :)

Słuchajcie.. mam podobny problem z tą belką ale mam nadzieję, że to normalne. Swojej B4 '92 zrobiłem kapitalny remont zawiechy. Wszystko ale to wszystko dosłownie nowe. Części lemfordera.. nawet wszystkie elementy konstrukcyjne zawieszenia dałem do piaskowania i lakierowania proszkowego.
Po złożeniu tego wszystkiego do kupy (wymieniłem też wszystkie amortyzatory a na tył dałem sprężyny od b4 Avanta) jest wszystko ok ale dupa pieje nieco do góry(to mi akurat nie przeszkadza) no i właśnie jak się z boku patrzy to koła są jakby cofnięte do tyłu.
Tuleje belki tylnej wymienione na nowe lemfordera, więc tak powinno być?? Czy może cofnąć belkę do przodu na tych jarzmach, które 3mają belkę i są przykręcone do budy..?? :roll: Czy po tym trzeba by było na nowo geometrię ustawiać??? ponoć tył jest na stałe..?? Tak mi mówił ten co mi ustawiał po złożeniu zawieszenia.. <piwo>

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 31 sty 2013, 18:05

Na tych jarzmach nie ma regulacji takiej.
AUDI 80 B4

Tomaso007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 21 lis 2012, 21:38

Post autor: Tomaso007 » 11 lut 2013, 20:07

To B4 tak mają z tymi tylnymi kołami..?? :-/

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 11 lut 2013, 20:12

Zawsze mi się wydawało, że otwory sa podłużne i da się minimalnie podregulować.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 12 lut 2013, 10:02

minimalnie to się da, bo to są milimetry korekty a nie na centymetry.
AUDI 80 B4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga