[B4/ABC] Wystrzał i dym z pod maski
[B4/ABC] Wystrzał i dym z pod maski
Koledzy dzis po nocy wsiadam do auta i odpalam a tu coś, że jakby cos strzeliło i dym poleciał, spod maski i po tym juz nie chciał zapalic jak by kolektor w środku cos nie tak, ale po 5 min odpalił chodził kulawo i po czasie znowu zaczoł chodzic dobrze co to moze byc, czy to kolektor mógł spowodowac ten wystrzał
Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 17:53 przez kris4, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zdejmij cienki wężyk dochodzący do reduktora (mogą być dwa) koniec idący do kolektora zaślep tymczasowo np. śrubką. Odpal, przełącz na gaz i zobacz czy z miejsc gdzie były podłączone do parownika te/ten wężyk/i nie leci gaz. Jak jest problem z odpaleniem to możesz zdjąć wsuwki z elektrozaworu przed parownikiem, podać tam plus i minus (nie odwróć bo jak jest tam wbudowana dioda to zrobi się zwarcie).
Wtedy też obserwuj czy nie leci gaz z miejsc z których ściągnąłeś wężyki.
Przyczyną w tym wypadku może być przerwana membrana albo puszczający zawór bezpieczeństwa.
Druga opcja to wtryskiwacz może przepuszczać gaz po zgaszeniu. Trzeba zobaczyć po dłuższym postoju czy jest ciśnienie w wężach, można zobaczyć w sofcie do obsługi instalacji albo popuszczając opaskę i lekko ściągając waż żeby zobaczyć czy "syknie" wylatujący gaz.
Nie odpalał Ci ciężko po dłuższym postoju? Dużo już najedzone masz na tym reduktorze?
Bez zestawu naprawczego może go nie ruszaj albo rozważ zakup nowego.
Wtedy też obserwuj czy nie leci gaz z miejsc z których ściągnąłeś wężyki.
Przyczyną w tym wypadku może być przerwana membrana albo puszczający zawór bezpieczeństwa.
Druga opcja to wtryskiwacz może przepuszczać gaz po zgaszeniu. Trzeba zobaczyć po dłuższym postoju czy jest ciśnienie w wężach, można zobaczyć w sofcie do obsługi instalacji albo popuszczając opaskę i lekko ściągając waż żeby zobaczyć czy "syknie" wylatujący gaz.
Nie odpalał Ci ciężko po dłuższym postoju? Dużo już najedzone masz na tym reduktorze?
Bez zestawu naprawczego może go nie ruszaj albo rozważ zakup nowego.
gaz jest 1,5 roku ale po dłużzym postoju pali dobrze tylko to mi sie stało pierwszy raz i ale to tez moze byc wina filtra fazy ciekłej bo go nie zmieniałem jak tylko gaz założony jest to moze oc cos brudzi i przycina czasem co ale jak tylko bede miał czas to wezme sie za cały dolot i rozbiore i uszczelnie i to pierwsze to musze ten filtr gazu wymienic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków