tak wiec przepalił mi się wydech. w zasadzie wszedzie
jedyne co zostaje to tłumik końcowy i dwururka.
postanowiłem założyć strumienice ( wiem że zdania są podzielone, ale miałem ją w dwóch samochodach i według mnie efekt jest, minimalny ale jest ).
w moim silniku sonda lambda jest umieszczona w katalizatorze.
pomysł jest taki : zrobić dziurę w strumienicy ( mniej więcej w tym samym miejscu gdzie była w katalizatorze ), wspawać tam nakrętkę i wkręcić tam sondę.
jak to widzicie?
dodam że LPG I gen, w wakacje zmiana na BLOS.
[ b3 3A ] kataliztor , strumienica , lambda
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: [ b3 3A ] kataliztor , strumienica , lambda
Zapewne temperatura spalin przepływająca przez pustą puszkę jaką jest strumienica będzie dużo niższa niż gdyby był sprawny katalizator. A co się z tym wiąże sonda lambda będzie podawać nieco inne wartości. Osobiście pobawiłbym się w jakiś emulator sondy np. taki który by zawyżał wartości związane z temperaturą.amath pisze:...jak to widzicie?...
W związku z tym że dokonałem zmiany o jakiej była mowa odświeżam temat. strumienicę włożyłem 55 cm długości 6 cm średnicy. wyciąłem z katalizatora gniazdo sondy lambda wspawałem do strumienicy. praca na benzynie nie uległa zmianie czyli zakładam, że sztuczka się udała. więc mogę polecić ten mod <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
w przypadku lpg nie ma, ale na benzynie jak najbardziej. i właśnie chodziło o to aby praca na benzynie nie uległa zmianie :mrgreen:trejdmark pisze:zamontuj emulator sondy lambdy jak napisał kolega, najtaniej i najlepiej. w instalacji 1 gen czy blosie sonda nie ma znaczenia na regulację dawki gdyż dawkowanie odbywa się mechanicznie.