Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT]ABT by king:) Zegary z eSyy :)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 18 cze 2011, 07:31

powtarzam co mówiłem kiedys:) piękne niby compi <ok> naprawdę <ok>

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 18 cze 2011, 07:47

heh mody na + :-P

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 18 cze 2011, 17:45

Aktualna sytuacja pod maską (troszkę brudno-ale myślę że w miarę to wygląda)

Obrazek

I taka fotka pod gigantem...

Obrazek

<piwo>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 18 cze 2011, 17:58

i co osiągi się coś polepszyły :)

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 18 cze 2011, 18:09

+silnik jest elastyczniejszy (60-100km/h na 4 biegu) max moment obrotowy dostępny jest już przy 2750obr/min;
+o dziwo mniejsze spalanie średnio o 1l/100km (testowane na 1000 km trasie) spalanie poniżej 8l/100km (benzyny oczywiście) :lol: ;
+dźwięk silnika od 3000obr/min w górę - miodzio <ok>

MolibdynowyGość
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 316
Rejestracja: 28 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Łódź.

Post autor: MolibdynowyGość » 18 sie 2011, 20:24

Auto oblukane na mierzeji pozdro :D

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 18 sie 2011, 20:36

Jakie osiągi masz teraz na tym stożku ?
Zrób dolot zimego powietrza znad lampy bo ten stożek ma goraco teraz.

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 19 sie 2011, 01:17

MolibdynowyGość, w tym roku audiczka urlopuje nad morzem :)

GerB3, w układzie dolotowym i paliwowym został przeprowadzony szereg modyfikacji - co przedstawiłem na 1-szej stronie tematu - więc polepszone osiągi w 95% zawdzięczam min. zmianie sterownika, powiększonym kanałom dolotowym, większej przepustnicy czy portingu głowicy - a pozostałe 5% należą się większej średnicy dolotu i do stożka. Jakimi aktualnie osiągami dysponuje audiczka dokładnie nie wiem, bo nie miałem okazji jej pomierzyć.
Na pewno zmieniła się charakterystyka przebiegu momentu obrotowego silnik zaczyna "ciągnąć" już od 2500obr/min (przed modyfikacjami od 3300obr/min) mam nadzieję że jakieś 15 niutonków wskoczyło :roll:
Jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na zimne powietrze dla stożka to jest ono zaspokajane poprzez usuniętą zasuwkę za prawą lampą.
W ramach hobby planuję większą modyfikację silnika - to już będzie pełna hybryda :-P
Na razie jestem na etapie zbierania funduszy bo lista części jest długa <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 19 sie 2011, 19:27

A co z wydechem ?
Masz bardzo zbliżony silnik do mnie, przynajmniej jeżeli chodzi o wtrysk. Zauważyłem ze własnie przepustnica którą powiększyłes oraz wydech ma wpływ na osiągi tego auta. Jak nie robiłeś nic z wydechem to wywal kata, nawet jak nie jest zapchany, na 100% jest róznica w osiągach, samym katem masz 5NM i z 2-3KM, przynajmniej w 1,8 tak jest. I zrób sobie środkowy tłumik pusty, auto nie buczy tylko ma taki specyficzny metaliczny dźwięk ale też ten tłumik wpłynie na elastyczność.

Ogólnie dobra robota, z zewnatrz bardzo ładne auto i zmiany pod maską które mnie bardzo ciekawią <ok>

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 19 sie 2011, 19:50

0d kolektora do kata jest rurka 2,5", za katem jest 2" - moje plany modyfikacji przewidują wspomniane przez Ciebie wycięcie katalizatora ale również pociągnięcie do końca rurki 2,5" czyli układ wydechowy będzie wyglądał miej więcej tak kolektor-->długo długo nic(rurka)-->lekko zmodyfikowany tłumik końcowy .

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 19 sie 2011, 19:52

Też myslałem na wywalenie środkowego tłumika, zresztą Supersprint oferuje taką przeróbkę, czyli rura od kolektora do końcowego tłumika, ale takiej samej średnicy jak reszta wydechu. Wytnij na początek katalizator i powiedz jakie będa odczucia <ok>

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 19 sie 2011, 19:58

podziwiam ludzi, którzy mają tyle pasji aby modzić silnik ABT :-D
king86 pisze:+o dziwo mniejsze spalanie średnio o 1l/100km (testowane na 1000 km trasie) spalanie poniżej 8l/100km (benzyny oczywiście) :lol: ;
u mnie w ABT spalanie w cyklu mieszanym ok 10L/100 km, na trasie poniżej 8L/100km, a po mieście ok. 12L/100km. zimą po mieście na krótkich odcinkach ok. 14L/100km
mam długą skrzynie CCE. na trasie to dobra sprawa.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 19 sie 2011, 20:17

Mody fajne i podziwiam że naprawde...

grze pisze:u mnie w ABT spalanie w cyklu mieszanym ok 10L/100 km, na trasie poniżej 8L/100km, a po mieście ok. 12L/100km. zimą po mieście na krótkich odcinkach ok. 14L/100km
mam długą skrzynie CCE. na trasie to dobra sprawa.


Masakra tyle pali moje 7a :shock:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 19 sie 2011, 20:19

U mnie PM tylko w mieście bez oszczędzania pali góra 10,6 a mocy ma tyle samo co ABT, ja bym wymienił czujnik temp. od kompa mnie spadło 2l bo czujnik był popsuty.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez GerB3, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 20 sie 2011, 08:41

GerB3 pisze:U mnie PM tylko w mieście bez oszczędzania pali góra 10,6 a mocy ma tyle samo co ABT, ja bym wymienił czujnik temp. od kompa mnie spadło 2l bo czujnik był popsuty.
czujnik temp. wymieniałem już dwa razy :-) teraz mam ori. ten typ tak poprostu ma, że lubi długie trasy i wyższe prędkości. natomiast jazdę na b. krótkich trasach i z niskimi prędkościami słabo znosi, bo od razu rośnie spalanie. Może w przypadku krótkiej skrzyni wygląda to trochę inaczej. W dłuższą trasę nigdy nim nie jechałem ale jadąc już te 60 km jednorazowo, to spalanie spada do ok. 7,6L/100km

Wracając do tematu modów w ABT, to uważam, że ABT się kompletnie do tego nie nadaje. Ciekawy jestem czy Kolega przy opisanych wyżej modach zbliżył się chociaż do 100 KM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl