[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
Kolego jeśli chcesz montować modół mc/bc to montój będzie on pasował niezalerznie od wersji silnikowej.Jedynm warunkiem jest to że musi być to wersja europejska w anglikach jest inna płytka kodująca Ty musisz mieć taką 895919100M stosowano ją do wszystkich wersji silnikowych na europe w angliku była taka 895919100N
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
Dzięki za odpowiedź.Gruszka pisze:895 919 067 J ten numer MC/BC na pewno pochodzi ABK 2.0 <ok>
A nie będzie tak, że jak to będzie moduł mc/bc od v6 i założę to do 1z to będzie mi wywalało błąd ciśnienia oleju na kontrolce?jano04 pisze:Kolego jeśli chcesz montować modół mc/bc to montój będzie on pasował niezalerznie od wersji silnikowej.Jedynm warunkiem jest to że musi być to wersja europejska w anglikach jest inna płytka kodująca Ty musisz mieć taką 895919100M stosowano ją do wszystkich wersji silnikowych na europe w angliku była taka 895919100N
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
Panowie właśnie zacząłem podłączać AC/BC i mam małe pytanko.Jak wam AC wyświetla błędy.Bo u mnie jak ściągnę przewody z czujnika ciśnienia oleju i włączę zapłon to się pokazuje na wyświetlaczu symbol OK a po około 4 sekundach wyświetla się symbol błędu ciśnienia oleju.Jeżeli zaraz po wyświetleniu się ikonki OK uruchomi się silnik to błąd ciśnienia oleju znika i już nie wyskakuje.Nawet po dłuższej jeździe.Pokazuje się tylko na włączonym zapłonie przed uruchomieniem silnika.Czy tak powinno prawidłowo wskazywać.Nadmienię, że po zwarciu czujnika od zbiorniczka płynu hamulcowego nie wyświetla się symbol OK tylko od razu pokazuje błąd(symbol wykrzyknika) i nie gaśnie on nawet po uruchomieniu silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ponieważ 0.3bar ma przejście jeżeli jest brak ciśnienia. Silnik nie pracuje wiec brak ciśnienia i czujnik musi mieć przejście ale skoro nie ma AC wykrywa to jako błąd czujnika (uszkodzony)
Brak ciśnienia oleju jest wykrywalny wtedy jak silnik pracuje a czujnik 0.3bar nadal ma przejście.
Dlatego po odpaleniu nie informuje ponieważ odłączyłeś czujnik 0.3bar nie ma przejścia. I AC przyjmuje to jako że ciśnienie istnieje.
Ma zakodowane że przy włączonym tylko zapłonie czujnik 0.3 ma mieć zwarcie do masy, a czujnik 1,8(3,5) ma mieć przerwę. Po odpaleniu na wolnych oba czujniki brak przejścia a po przekroczeniu pow 2tyś/obr czujnik 1,8 ma mieć przejście.
W diesel ma zakodowane trochę inaczej.
Brak ciśnienia oleju jest wykrywalny wtedy jak silnik pracuje a czujnik 0.3bar nadal ma przejście.
Dlatego po odpaleniu nie informuje ponieważ odłączyłeś czujnik 0.3bar nie ma przejścia. I AC przyjmuje to jako że ciśnienie istnieje.
Ma zakodowane że przy włączonym tylko zapłonie czujnik 0.3 ma mieć zwarcie do masy, a czujnik 1,8(3,5) ma mieć przerwę. Po odpaleniu na wolnych oba czujniki brak przejścia a po przekroczeniu pow 2tyś/obr czujnik 1,8 ma mieć przejście.
W diesel ma zakodowane trochę inaczej.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 22:43 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak odłączyłeś czujnik 0,3 bara to chyba tak będzie. Jak AC zobaczy, że ciśnienie oleju pojawiało się na niepracującym silniku to krzyczy a jak zdejmując wsuwkę odpaliłeś silnik po powinieneś zewrzeć z masą czujnik 0,3 bara aby symulować brak ciśnienia.
EDIT: Jarewa - post w prawie tym samym momencie.
EDIT: Jarewa - post w prawie tym samym momencie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
Witam,
mam problem z komputerem.
Wszystko działało ok, dopóki nie wyjeździłęm za dużo rezerwy. Padł samochód i stał dwa dni.
Zalałem go 20 litrami i oprócz dziwnych zachowan samochodu straciłęm spalanie tymczasowe i i ilość spalonego paliwa od załączenia silnika.
Cała reszta działa (ilośc paliwa do końca, czas pracy silnika, srednia prędkośc itp).
Czy ma ktoś może pomysł co się mogło stać?
Robiłem troche przy bezpiecznikach.
Pozdrawiam
mam problem z komputerem.
Wszystko działało ok, dopóki nie wyjeździłęm za dużo rezerwy. Padł samochód i stał dwa dni.
Zalałem go 20 litrami i oprócz dziwnych zachowan samochodu straciłęm spalanie tymczasowe i i ilość spalonego paliwa od załączenia silnika.
Cała reszta działa (ilośc paliwa do końca, czas pracy silnika, srednia prędkośc itp).
Czy ma ktoś może pomysł co się mogło stać?
Robiłem troche przy bezpiecznikach.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Witam
Mam pytanie zamontowałem ac/bc w miejsce mojego starego ac więc kostki wszystkie pasowały bez problemu ale po uruchomieniu silnika pokazuje mi sie ikona oleju nie wiem w czym leży problem ponieważ moduł ac/bc był od wersji 4/5 cylindrowej jutro będę podłączał kabel od spalania niestety nie miałem tego szczęścia i ten kabel nie został wyprowadzony z ecu więc rozebrałem kostkę i włożyłem pin zmierzone napięcie na wolnych obrotach to około 0,3 V
Mam pytanie zamontowałem ac/bc w miejsce mojego starego ac więc kostki wszystkie pasowały bez problemu ale po uruchomieniu silnika pokazuje mi sie ikona oleju nie wiem w czym leży problem ponieważ moduł ac/bc był od wersji 4/5 cylindrowej jutro będę podłączał kabel od spalania niestety nie miałem tego szczęścia i ten kabel nie został wyprowadzony z ecu więc rozebrałem kostkę i włożyłem pin zmierzone napięcie na wolnych obrotach to około 0,3 V
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu