Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Gruszka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 cze 2007, 15:14
Lokalizacja: Kąpino

Post autor: Gruszka » 29 lip 2011, 22:07

895 919 067 J ten numer MC/BC na pewno pochodzi ABK 2.0 <ok>

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 30 lip 2011, 08:10

Kolego jeśli chcesz montować modół mc/bc to montój będzie on pasował niezalerznie od wersji silnikowej.Jedynm warunkiem jest to że musi być to wersja europejska w anglikach jest inna płytka kodująca Ty musisz mieć taką 895919100M stosowano ją do wszystkich wersji silnikowych na europe w angliku była taka 895919100N

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 30 lip 2011, 09:02

Gruszka pisze:895 919 067 J ten numer MC/BC na pewno pochodzi ABK 2.0 <ok>
Dzięki za odpowiedź.

jano04 pisze:Kolego jeśli chcesz montować modół mc/bc to montój będzie on pasował niezalerznie od wersji silnikowej.Jedynm warunkiem jest to że musi być to wersja europejska w anglikach jest inna płytka kodująca Ty musisz mieć taką 895919100M stosowano ją do wszystkich wersji silnikowych na europe w angliku była taka 895919100N
A nie będzie tak, że jak to będzie moduł mc/bc od v6 i założę to do 1z to będzie mi wywalało błąd ciśnienia oleju na kontrolce?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lip 2011, 12:19

Nie powinno bo na sygnale z silnika R4 przesunie się moment w którym zacznie być brany pod uwagę sygnał z drugiego czujnika.
Chyba w V6 i 1Z czujniki działają na ten samej zasadzie, tj. 0,3 rozłącza obwód a 0,9 (czy jaki tam idzie) załącza po dostaniu ciśnienia załączania.

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 02 sie 2011, 22:11

Będzie napewno dobrze ja mam na odwrót załorzyłem od Z1do v6 i jest dobrze. zakładaj 100 procent podejdzie

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 19 sie 2011, 21:19

Panowie właśnie zacząłem podłączać AC/BC i mam małe pytanko.Jak wam AC wyświetla błędy.Bo u mnie jak ściągnę przewody z czujnika ciśnienia oleju i włączę zapłon to się pokazuje na wyświetlaczu symbol OK a po około 4 sekundach wyświetla się symbol błędu ciśnienia oleju.Jeżeli zaraz po wyświetleniu się ikonki OK uruchomi się silnik to błąd ciśnienia oleju znika i już nie wyskakuje.Nawet po dłuższej jeździe.Pokazuje się tylko na włączonym zapłonie przed uruchomieniem silnika.Czy tak powinno prawidłowo wskazywać.Nadmienię, że po zwarciu czujnika od zbiorniczka płynu hamulcowego nie wyświetla się symbol OK tylko od razu pokazuje błąd(symbol wykrzyknika) i nie gaśnie on nawet po uruchomieniu silnika.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 sie 2011, 22:11

Po prostu informuje o uszkodzonym czujniku 0.3bar. I tak ma być jeżeli odłączyłeś kabelki to nic w tym dziwnego.

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 19 sie 2011, 22:29

No dobrze.Ale czy np. brak oleju w silniku nie jest też wykrywany przez ten czujnik.Dziwne jest dla mnie to , że błąd pokazuje się tylko przy zgaszonym silniku i włączonym zapłonie a nie występuje po jego uruchomieniu.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 sie 2011, 22:39

Ponieważ 0.3bar ma przejście jeżeli jest brak ciśnienia. Silnik nie pracuje wiec brak ciśnienia i czujnik musi mieć przejście ale skoro nie ma AC wykrywa to jako błąd czujnika (uszkodzony)

Brak ciśnienia oleju jest wykrywalny wtedy jak silnik pracuje a czujnik 0.3bar nadal ma przejście.

Dlatego po odpaleniu nie informuje ponieważ odłączyłeś czujnik 0.3bar nie ma przejścia. I AC przyjmuje to jako że ciśnienie istnieje.

Ma zakodowane że przy włączonym tylko zapłonie czujnik 0.3 ma mieć zwarcie do masy, a czujnik 1,8(3,5) ma mieć przerwę. Po odpaleniu na wolnych oba czujniki brak przejścia a po przekroczeniu pow 2tyś/obr czujnik 1,8 ma mieć przejście.

W diesel ma zakodowane trochę inaczej.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 22:43 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 sie 2011, 22:39

Jak odłączyłeś czujnik 0,3 bara to chyba tak będzie. Jak AC zobaczy, że ciśnienie oleju pojawiało się na niepracującym silniku to krzyczy a jak zdejmując wsuwkę odpaliłeś silnik po powinieneś zewrzeć z masą czujnik 0,3 bara aby symulować brak ciśnienia.

EDIT: Jarewa - post w prawie tym samym momencie.

karmelitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 282
Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: karmelitto » 16 wrz 2011, 21:30

Witam,

mam problem z komputerem.

Wszystko działało ok, dopóki nie wyjeździłęm za dużo rezerwy. Padł samochód i stał dwa dni.
Zalałem go 20 litrami i oprócz dziwnych zachowan samochodu straciłęm spalanie tymczasowe i i ilość spalonego paliwa od załączenia silnika.

Cała reszta działa (ilośc paliwa do końca, czas pracy silnika, srednia prędkośc itp).
Czy ma ktoś może pomysł co się mogło stać?

Robiłem troche przy bezpiecznikach.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 19 wrz 2011, 19:17

jeżeli średnie spalanie działa to naprawdę dziwne :-/ komp z paliwem ma tylko jeden kabelek wspólny

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 19 wrz 2011, 19:33

Witam
Mam pytanie zamontowałem ac/bc w miejsce mojego starego ac więc kostki wszystkie pasowały bez problemu ale po uruchomieniu silnika pokazuje mi sie ikona oleju nie wiem w czym leży problem ponieważ moduł ac/bc był od wersji 4/5 cylindrowej jutro będę podłączał kabel od spalania niestety nie miałem tego szczęścia i ten kabel nie został wyprowadzony z ecu więc rozebrałem kostkę i włożyłem pin zmierzone napięcie na wolnych obrotach to około 0,3 V

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 wrz 2011, 20:03

Sprawdź kodowanie. Może jest na ropniaka ustawiony.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 19 wrz 2011, 20:08

Jarewa pisze:Może jest na ropniaka ustawiony.
to wazne jest przy pomiarze cisnien oleju,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl