Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 sie 2011, 00:56

No bez gazu ruszyć z 3 biegu jest ciężko, ale na AKM i pompie z Cromy da się :-P
Tylko nie zapominaj, że TDI sam sobie dodaje gazu tak aby za wszelką cenę utrzymać wolne obroty na ustalonej wartości ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 sie 2011, 01:17

pawelrybak15 pisze:Tylko nie zapominaj, że TDI sam sobie dodaje gazu tak aby za wszelką cenę utrzymać wolne obroty na ustalonej wartości
Pompa w TD tak samo działa na sprężeniu zwrotnym :D Inaczej obroty na biegu jałowym a na luzie byłyby różne.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 sie 2011, 09:45

Wiem, że w Turbo D mechaniczna pompa też próbuje utrzymać wolne obroty na stałym poziomie, ale w TDI jest to o wiele bardziej odczuwalne, tam po prostu widać i czuć że sterownik silnika dodaje gazu :-P

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 21 sie 2011, 10:53

Chodziło mi o filmik z jazdy :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 sie 2011, 10:55

Niki20 pisze:Chodziło mi o filmik z jazdy :-P
Narazie trzeba poprawić układ kierowniczy bo w tym samochodzie praktycznie wszystko zostało zdemontowane i ponownie założone.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 sie 2011, 11:29

Ciekawe czy uda się ustawić zbieżność i geometrie :->

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 21 sie 2011, 12:45

trepek pisze:Narazie trzeba poprawić układ kierowniczy bo w tym samochodzie praktycznie wszystko zostało zdemontowane i ponownie założone.
a no to rzecz jasna ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 sie 2011, 14:23

Ciekawe czy uda się ustawić zbieżność i geometrie
Nie rozumiem pytania. Co się ma nie udać? To nie pieczenie ciasta, że może zakalec wyjść ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 21 sie 2011, 23:44

A jak sie okaże że flaki z zawieszenia w B4 nie są P&P z B3? :mrgreen:
Ale dobra, już Cie nie straszę :-P
Trzymam kciuki by udało się ustawić :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 00:17

A jak sie okaże że flaki z zawieszenia w B4 nie są P&P z B3?
Jeszcze mało wiesz ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 22 sie 2011, 00:21

trepek pisze:
A jak sie okaże że flaki z zawieszenia w B4 nie są P&P z B3?
Jeszcze mało wiesz ;-)
Nie przeczę :-P O B4 mało wiem, bo takowego nie posiadam i bliżej zainteresowany konstrukcją zawieszenia B4 nie jestem stąd niezbyt duża wiedza w tym temacie :-P
Ustawiaj zbieżnośc i zdawaj relacje z jazdy :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 00:30

Jakby zawieszenia z b4 nie dało się zamontować w b3 to bym tego nie zrobił.
Jedynie koła przednie stoją szerzej o niecałe 2cm i z tyłu lekki dystansik pewnie wpadnie.

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 22 sie 2011, 05:52

trepek pisze:Jedynie koła przednie stoją szerzej o niecałe 2cm i z tyłu lekki dystansik pewnie wpadnie
to będzie auto troszkę stabilniejsze... ciekawe czy odczuwalne będzie :mrgreen:

tez czekam na okazanie auta w całej okazałości, bo ten projekt mnie baaardzo ciekawi ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 11:38

pawelec_ pisze:
trepek pisze:Jedynie koła przednie stoją szerzej o niecałe 2cm i z tyłu lekki dystansik pewnie wpadnie
to będzie auto troszkę stabilniejsze... ciekawe czy odczuwalne będzie :mrgreen:

tez czekam na okazanie auta w całej okazałości, bo ten projekt mnie baaardzo ciekawi ;-)
Jakieś zdjęcia mogę zrobić ale samochod jeszcze brudny.
Myślę, że dużo lepiej będzie się prowadził bo będzie nieco szerszy oraz budowa wahaczy jest zupełnie inna, do tego stabilizator inny, który nie jest mocowany do wahaczy lecz do kolumn poprzez ruchome drążki.
A i sprężyny przednie są również inne - krótsze i zwinięte z grubszego drutu.

EDYTKA:

W przednim zawieszeniu do wymiany 4 tuleje wahacza, jedna guma ławy i, tutaj będzie niezła zagwozdka oraz uwaga dla niektórych osób, DOKRĘCENIE śrub mocujących piastę do kolumny amortyzatora. Uwierzcie mi, że dokręcałem solidnie, widocznie klucze za słabe i trzeba dopieprzyć na maksa :-/

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 22 sie 2011, 22:57

Mistrzu w mojej B3 też już stabilizator jest kręcony do kolumny za pomocą łącznika i wahacz wygląda prawie tak samo jak w B4 z tą różnicą że w B3 sworzeń jest kręcony 2 śrubami a w B4 trzema :-D

Śruby półosi bo chyba o te chodziło dokręć 50cm przedłużeniem i wtedy na pewno wystarczy :-D

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl