[qp] 20V cały czas coś nowego
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[qp] 20V cały czas coś nowego
Dziennik pokładowy 19.08.2011:
Zakup audi coupe.
Kolor LY6M Aquarellgrün
Wyposażenie skromne ale jakieś tam jest.
- Klimatronik
- El.Szyby,
- El.lustra,
- 2xAIRBAG,
i tyle
Jak widać ktoś lubiał naklejki i inne świecidełka z allegro.
Kilka zdjęć po umyciu i odchwaszczeniu.
Pierwsze co zrobiłem to grill na czarno bo tego wymaga procedura.
Dziennik pokładowy 30.09.2011.
Nowy silnik zagrał dziś około godziny 18:00
Dziennik pokładowy 16.11.2011.
Podsumowanie wymienionych do dnia dzisiejszego elementów:
- silnik,
- kopułka i palec,
- cewka,
- olej i filtry x 3,
- szyba czołowa,
- rozdzielacz wtrysku,
- teleskopy klapy bagażnika,
- wykładzina bagażnika,
- kompresor centralnego,
- listwa i odbój bagażnika,
Czekam jeszcze na nowe przewody WN i czujnik Halla.
I tak oto przewody wymienione, swiece też i do tego czujnik Halla nóweczka bosch.
Powiem tak: to że coś jest nowe nie oznacza że jest dobre - nowe świece są takie podupione że auto nie chciało na nich odpalać. Coś mi się wydaje że Beru tnie w uja.
Wiosna przyszła i trzeba coś podziałać. Tak więc nadal szukam glebuczi na tył ale jest posucha na maxa w tym temacie. Na dzień dzisiejszy poszedł przód w dół no i felasek z sedana.
Teraz pozostało przygotować go do malowania no i ta gleba
No i dziś przyszła nowa szybka do licznika - UN4 jest po... ......... głupi
12.04.2012: czekam na sprężyny do tyłu. Ma być -35 ale zobaczymy co to zmieni w wygladzie.
24.04.2012: tył nieznacznie siadł na na zielonych sprężynach.
17.05.2012 Podsumowanie:
- silnik 1000 zł + 200 dostawa,
- kopułka i palec - 145 zł,
- przewody wysokiego napięcia - 181 zł,
- czujnik halla Bosch - 175 zł,
- cewka (niepotrzebnie) - 80 zł,
- olej i filtry x 3 Shell i Mobil Edge - 30 zł, 2x 45 zł (promocja z okazji USA) i 120 zł,
- szyba czołowa - 465 zł,
- rozdzielacz wtrysku 450 zł,
- filtr powietrza,
- obudowa rozrządu - 20 zł,
- kolano od dolotu + guma od dolotu + naciąg pompu wspomagania - 200 zł,
- kierownica powietrza za lampą - 30 zł,
- uszczelki na wtryski ori - 78 zł,
- świece zapłonowe - coś koło 40 zł,
- paski napędowe,
- uszczelki wydechu,
- uszczelka dolotu,
- regulator biegu jałowego (niepotrzebnie) - 80 zł,
- czujnik temperatury (FAG i Bosch - Bosch lepszy i doładniejszy) 65 zł i 74 zł,
- teleskopy klapy bagażnika - 50 zł,
- kostka do stacyjki 140 zł,
- kluczyk do stacyjki zapasowy - 150 zł,
- wykładzina bagażnika - 20 zł,
- kompresor centralnego - 120 zł,
- listwa i odbój bagażnika - 20 zł,
- pedał gazu - 50 zł,
- szkło licznika - 30 zł,
- sprężyny Koni tył - 230 zł,
- sprężyny przód - miałem,
- żarówki - sporo żarówek,
- tuleje w wachaczach 40 zł,
- sonda lambda - miałem,
- tuleje na amory przód - miałem,
- łączniki stabilizatora - 60 zł,
- naprawiłem fotel kierowcy aby nie przetarł się (gąbka się wyrobiła),
- naprawiona tylna wycieraczka i spryskiwacz,
Łatwo wyliczyć że tanie to nie jest - dzięki za ceny hurtowe bo było by gorąco.
19.06.2012- sprawdzona i nabita klima za 150 zł.
22.06.2012- renowacja skóry na kierownicy:
koszty niewielkie a efekt naprawe spoko.
Przed:
Po:
i taki bonus z okna
15.09.2012 - wtryskiwacze 300zł
Jakiś czas temu poszła kiera raid fi 30cm
Teraz efekt robótek wieczorową porą. Mam w domu wiele dziwnych rzeczy i trafiłem na strychu coś takiego jak kule bilardowe. W związku z tym że miałem kiedyś sporo awarii 13 w piątek tak więc numer wypadł 13.
Tak teraz w środku:
08.10.2012r.
Wymienione dwa czujniki spalania stukowego Bosch 0 261 231 036 niebieski i 0 261 231 038 zielony. Jak coś jest nowe to nowe. Koszt 115zł + 100 zł. No i odpowiedni moment 20 Nm.
10.10.2012r. Podsumowanie
- silnik 1000 zł + 200 dostawa,
- kopułka i palec - 145 zł,
- przewody wysokiego napięcia - 181 zł,
- czujnik halla Bosch - 175 zł,
- cewka (niepotrzebnie) - 80 zł,
- olej i filtry x 3 Shell i Mobil Edge - 30 zł, 2x 45 zł (promocja z okazji USA) i 120 zł,
- szyba czołowa - 465 zł,
- rozdzielacz wtrysku 450 zł,
- filtr powietrza,
- obudowa rozrządu - 20 zł,
- kolano od dolotu + guma od dolotu + naciąg pompu wspomagania - 200 zł,
- kierownica powietrza za lampą - 30 zł,
- uszczelki na wtryski ori - 78 zł,
- świece zapłonowe - coś koło 40 zł,
- paski napędowe,
- uszczelki wydechu,
- uszczelka dolotu,
- regulator biegu jałowego (niepotrzebnie) - 80 zł,
- czujnik temperatury (FAG i Bosch - Bosch lepszy i doładniejszy) 65 zł i 74 zł,
- teleskopy klapy bagażnika - 50 zł,
- kostka do stacyjki 140 zł,
- kluczyk do stacyjki zapasowy - 150 zł,
- wykładzina bagażnika - 20 zł,
- kompresor centralnego - 120 zł,
- listwa i odbój bagażnika - 20 zł,
- pedał gazu - 50 zł,
- szkło licznika - 30 zł,
- sprężyny Koni tył - 230 zł,
- sprężyny przód - miałem,
- żarówki - sporo żarówek,
- tuleje w wachaczach 40 zł,
- sonda lambda - miałem,
- tuleje na amory przód - miałem,
- łączniki stabilizatora - 60 zł,
- naprawiłem fotel kierowcy aby nie przetarł się (gąbka się wyrobiła),
- naprawiona tylna wycieraczka i spryskiwacz,
- kiera Raid fi 30cm - 50 zł,
- naba na mały wieloklin 70 zł (z druga kierą raida gratis),
- 4 wtryskiwacze 300zł,
- zielony i niebieski czujnik stukowy 100zł +115zł,
Suma kosztów: <gniewam>
05.11.2012r.
W bagażniku pojawiło się kilka nowych elementów:
- zbiornik na płyn do spryskiwaczy - stary miał pęknięty uchwyt,
- cały komplet wykładzin bagażnika - stan fabryka dla tego wskoczył,
- pojemnik na duperele - ten z boku bo nie miałem,
- uszczelka wokół krawędzi tylnego luku załadunkowego,
- listwa nad lampami nowa - stara miała ułamanie jednej śruby.
Jutro będą zdjęcia bo noc mnie zastała.
06.11.2012r.
Dziś założyłem drewnopodobne dekory na deskę:
- popiołka,
- dodatkowe liczniki,
- ramka wokół klimatronika.
Przy okazji naprawiłem światełko zapalniczki i popiołki.
11.11.12
W związku z tym że nie pojechałem lać lewactwa zająłem się rozjaśnianiem Aquarelki
18.11.2012
Trochę mi się nie widziało podświetlanie radia w aucie więc poszły lekkie zmiany aby ładnie pasiło do reszty.
22.11.2012
Wpadło nowe koło sterowe. Ogólnie trochę pracy było bo trzeba było zmienić listwę do poduszki, odnowić skórę kierownicy no i zdobyć poduszkę co w ludzkich cenach jest mało możliwe - no ale na co są promocje z okazji USA. Nie będę pisał za ile poduszka bo chyba nikt w to nie uwierzy.
Tak więc całokształt pracy na zdjęciu.
listopad 2014 - Girlingi 60 na przodzie już są.
11.03.2017
Przy okazji wymiany gumy na maglownicy wskoczył również amortyzator skrętu z wersji V6.
Osłona poszła z Lemfordera
No i maglownica. Troche pracy ze szczotką bo od podłużnicy była lekka rdza.
Kompletna pompa hamulcowa z cabrio 1.8 ADR
No i silnik na miejscu
Wymiana pompy oleju i czyszczenie miski
Wymiana uszczelki głowicy
Nowe siedzenia
Tak sobie wyglądam
Mała zmiana
Czyszczenie
Nowe liczniki
No i całe wnętrze
Regeneracja hamulców
Jest też zderzak S2
Zakup audi coupe.
Kolor LY6M Aquarellgrün
Wyposażenie skromne ale jakieś tam jest.
- Klimatronik
- El.Szyby,
- El.lustra,
- 2xAIRBAG,
i tyle
Jak widać ktoś lubiał naklejki i inne świecidełka z allegro.
Kilka zdjęć po umyciu i odchwaszczeniu.
Pierwsze co zrobiłem to grill na czarno bo tego wymaga procedura.
Dziennik pokładowy 30.09.2011.
Nowy silnik zagrał dziś około godziny 18:00
Dziennik pokładowy 16.11.2011.
Podsumowanie wymienionych do dnia dzisiejszego elementów:
- silnik,
- kopułka i palec,
- cewka,
- olej i filtry x 3,
- szyba czołowa,
- rozdzielacz wtrysku,
- teleskopy klapy bagażnika,
- wykładzina bagażnika,
- kompresor centralnego,
- listwa i odbój bagażnika,
Czekam jeszcze na nowe przewody WN i czujnik Halla.
I tak oto przewody wymienione, swiece też i do tego czujnik Halla nóweczka bosch.
Powiem tak: to że coś jest nowe nie oznacza że jest dobre - nowe świece są takie podupione że auto nie chciało na nich odpalać. Coś mi się wydaje że Beru tnie w uja.
Wiosna przyszła i trzeba coś podziałać. Tak więc nadal szukam glebuczi na tył ale jest posucha na maxa w tym temacie. Na dzień dzisiejszy poszedł przód w dół no i felasek z sedana.
Teraz pozostało przygotować go do malowania no i ta gleba
No i dziś przyszła nowa szybka do licznika - UN4 jest po... ......... głupi
12.04.2012: czekam na sprężyny do tyłu. Ma być -35 ale zobaczymy co to zmieni w wygladzie.
24.04.2012: tył nieznacznie siadł na na zielonych sprężynach.
17.05.2012 Podsumowanie:
- silnik 1000 zł + 200 dostawa,
- kopułka i palec - 145 zł,
- przewody wysokiego napięcia - 181 zł,
- czujnik halla Bosch - 175 zł,
- cewka (niepotrzebnie) - 80 zł,
- olej i filtry x 3 Shell i Mobil Edge - 30 zł, 2x 45 zł (promocja z okazji USA) i 120 zł,
- szyba czołowa - 465 zł,
- rozdzielacz wtrysku 450 zł,
- filtr powietrza,
- obudowa rozrządu - 20 zł,
- kolano od dolotu + guma od dolotu + naciąg pompu wspomagania - 200 zł,
- kierownica powietrza za lampą - 30 zł,
- uszczelki na wtryski ori - 78 zł,
- świece zapłonowe - coś koło 40 zł,
- paski napędowe,
- uszczelki wydechu,
- uszczelka dolotu,
- regulator biegu jałowego (niepotrzebnie) - 80 zł,
- czujnik temperatury (FAG i Bosch - Bosch lepszy i doładniejszy) 65 zł i 74 zł,
- teleskopy klapy bagażnika - 50 zł,
- kostka do stacyjki 140 zł,
- kluczyk do stacyjki zapasowy - 150 zł,
- wykładzina bagażnika - 20 zł,
- kompresor centralnego - 120 zł,
- listwa i odbój bagażnika - 20 zł,
- pedał gazu - 50 zł,
- szkło licznika - 30 zł,
- sprężyny Koni tył - 230 zł,
- sprężyny przód - miałem,
- żarówki - sporo żarówek,
- tuleje w wachaczach 40 zł,
- sonda lambda - miałem,
- tuleje na amory przód - miałem,
- łączniki stabilizatora - 60 zł,
- naprawiłem fotel kierowcy aby nie przetarł się (gąbka się wyrobiła),
- naprawiona tylna wycieraczka i spryskiwacz,
Łatwo wyliczyć że tanie to nie jest - dzięki za ceny hurtowe bo było by gorąco.
19.06.2012- sprawdzona i nabita klima za 150 zł.
22.06.2012- renowacja skóry na kierownicy:
koszty niewielkie a efekt naprawe spoko.
Przed:
Po:
i taki bonus z okna
15.09.2012 - wtryskiwacze 300zł
Jakiś czas temu poszła kiera raid fi 30cm
Teraz efekt robótek wieczorową porą. Mam w domu wiele dziwnych rzeczy i trafiłem na strychu coś takiego jak kule bilardowe. W związku z tym że miałem kiedyś sporo awarii 13 w piątek tak więc numer wypadł 13.
Tak teraz w środku:
08.10.2012r.
Wymienione dwa czujniki spalania stukowego Bosch 0 261 231 036 niebieski i 0 261 231 038 zielony. Jak coś jest nowe to nowe. Koszt 115zł + 100 zł. No i odpowiedni moment 20 Nm.
10.10.2012r. Podsumowanie
- silnik 1000 zł + 200 dostawa,
- kopułka i palec - 145 zł,
- przewody wysokiego napięcia - 181 zł,
- czujnik halla Bosch - 175 zł,
- cewka (niepotrzebnie) - 80 zł,
- olej i filtry x 3 Shell i Mobil Edge - 30 zł, 2x 45 zł (promocja z okazji USA) i 120 zł,
- szyba czołowa - 465 zł,
- rozdzielacz wtrysku 450 zł,
- filtr powietrza,
- obudowa rozrządu - 20 zł,
- kolano od dolotu + guma od dolotu + naciąg pompu wspomagania - 200 zł,
- kierownica powietrza za lampą - 30 zł,
- uszczelki na wtryski ori - 78 zł,
- świece zapłonowe - coś koło 40 zł,
- paski napędowe,
- uszczelki wydechu,
- uszczelka dolotu,
- regulator biegu jałowego (niepotrzebnie) - 80 zł,
- czujnik temperatury (FAG i Bosch - Bosch lepszy i doładniejszy) 65 zł i 74 zł,
- teleskopy klapy bagażnika - 50 zł,
- kostka do stacyjki 140 zł,
- kluczyk do stacyjki zapasowy - 150 zł,
- wykładzina bagażnika - 20 zł,
- kompresor centralnego - 120 zł,
- listwa i odbój bagażnika - 20 zł,
- pedał gazu - 50 zł,
- szkło licznika - 30 zł,
- sprężyny Koni tył - 230 zł,
- sprężyny przód - miałem,
- żarówki - sporo żarówek,
- tuleje w wachaczach 40 zł,
- sonda lambda - miałem,
- tuleje na amory przód - miałem,
- łączniki stabilizatora - 60 zł,
- naprawiłem fotel kierowcy aby nie przetarł się (gąbka się wyrobiła),
- naprawiona tylna wycieraczka i spryskiwacz,
- kiera Raid fi 30cm - 50 zł,
- naba na mały wieloklin 70 zł (z druga kierą raida gratis),
- 4 wtryskiwacze 300zł,
- zielony i niebieski czujnik stukowy 100zł +115zł,
Suma kosztów: <gniewam>
05.11.2012r.
W bagażniku pojawiło się kilka nowych elementów:
- zbiornik na płyn do spryskiwaczy - stary miał pęknięty uchwyt,
- cały komplet wykładzin bagażnika - stan fabryka dla tego wskoczył,
- pojemnik na duperele - ten z boku bo nie miałem,
- uszczelka wokół krawędzi tylnego luku załadunkowego,
- listwa nad lampami nowa - stara miała ułamanie jednej śruby.
Jutro będą zdjęcia bo noc mnie zastała.
06.11.2012r.
Dziś założyłem drewnopodobne dekory na deskę:
- popiołka,
- dodatkowe liczniki,
- ramka wokół klimatronika.
Przy okazji naprawiłem światełko zapalniczki i popiołki.
11.11.12
W związku z tym że nie pojechałem lać lewactwa zająłem się rozjaśnianiem Aquarelki
18.11.2012
Trochę mi się nie widziało podświetlanie radia w aucie więc poszły lekkie zmiany aby ładnie pasiło do reszty.
22.11.2012
Wpadło nowe koło sterowe. Ogólnie trochę pracy było bo trzeba było zmienić listwę do poduszki, odnowić skórę kierownicy no i zdobyć poduszkę co w ludzkich cenach jest mało możliwe - no ale na co są promocje z okazji USA. Nie będę pisał za ile poduszka bo chyba nikt w to nie uwierzy.
Tak więc całokształt pracy na zdjęciu.
listopad 2014 - Girlingi 60 na przodzie już są.
11.03.2017
Przy okazji wymiany gumy na maglownicy wskoczył również amortyzator skrętu z wersji V6.
Osłona poszła z Lemfordera
No i maglownica. Troche pracy ze szczotką bo od podłużnicy była lekka rdza.
Kompletna pompa hamulcowa z cabrio 1.8 ADR
No i silnik na miejscu
Wymiana pompy oleju i czyszczenie miski
Wymiana uszczelki głowicy
Nowe siedzenia
Tak sobie wyglądam
Mała zmiana
Czyszczenie
Nowe liczniki
No i całe wnętrze
Regeneracja hamulców
Jest też zderzak S2
Ostatnio zmieniony 01 maja 2020, 10:57 przez rafalaudi1, łącznie zmieniany 46 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
http://otomoto.pl/audi-80-C20285088.html
''mam do sprzedania uszkodzona audi z 1995 sportowa poj 2000 benzyna z gazem
byl robiony remont silnika jednakze niewłasciwi fachowcy sie nim zajeli''
''mam do sprzedania uszkodzona audi z 1995 sportowa poj 2000 benzyna z gazem
byl robiony remont silnika jednakze niewłasciwi fachowcy sie nim zajeli''
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
chciałbym coś mocnego ale nie sądze że to się uda.
Czas pokaże.
Narazie musze uratować to co zostało z tego auta. Tłoki przełożć do ABK.
Jak zacząłem oglądać ten silnik to jedyne złego co w nim widzę to gaz i debil mechanik któru montując panewki porobił straszne lajkoniki.
Ważne że wszystko pozostałe nie jest ruszone jego dłońmi. Teraz tak: albo inwestować w nowy wał (brat mnie namawia) albo fru ten silnik z budy i myśleć nad czymś innym.
Czas pokaże.
Narazie musze uratować to co zostało z tego auta. Tłoki przełożć do ABK.
Jak zacząłem oglądać ten silnik to jedyne złego co w nim widzę to gaz i debil mechanik któru montując panewki porobił straszne lajkoniki.
Ważne że wszystko pozostałe nie jest ruszone jego dłońmi. Teraz tak: albo inwestować w nowy wał (brat mnie namawia) albo fru ten silnik z budy i myśleć nad czymś innym.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Przez te kilka plam rdzy mam problemy ze snem.
Ale tak jak juz ktoś wspomniał za takiepieniądze skarbu się nie kupi.
Jezeli z silnikiem (to będzie najprawdopodobniej ADR) pójdzie dobrze to czeka go odnowienie lakieru i anprawa tego tyłu. Nie mam pojęcia jak się za to zabrać żeby co roku nie było pomidorowo w tym miejscu.
Ale tak jak juz ktoś wspomniał za takiepieniądze skarbu się nie kupi.
Jezeli z silnikiem (to będzie najprawdopodobniej ADR) pójdzie dobrze to czeka go odnowienie lakieru i anprawa tego tyłu. Nie mam pojęcia jak się za to zabrać żeby co roku nie było pomidorowo w tym miejscu.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
gornik, szukam włąśnie angola z 1.8 lub 1.8T bo to jedyne wyjście.
Szkoda tego silnika ale boje się włąsnie tego że nawet po remoncie nie będzie juz szału.
Myślałem też nad diezlem 1.9 110 km ale jakiś nie za bardzo do tego przekonany jestem.
Brat ma rozbite 1.9 90km ale ten motor nie chce jechać.
ATLAS, jak znajdziesz profesionalistę który dobierze taki kolor tak aby się nie różnił to będzie sukces.
Ta naprawa jest z przed 6 lat więc ma prawo żle wyglądać.
Szkoda tego silnika ale boje się włąsnie tego że nawet po remoncie nie będzie juz szału.
Myślałem też nad diezlem 1.9 110 km ale jakiś nie za bardzo do tego przekonany jestem.
Brat ma rozbite 1.9 90km ale ten motor nie chce jechać.
ATLAS, jak znajdziesz profesionalistę który dobierze taki kolor tak aby się nie różnił to będzie sukces.
Ta naprawa jest z przed 6 lat więc ma prawo żle wyglądać.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2011, 22:20 przez rafalaudi1, łącznie zmieniany 1 raz.