Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[qp] 20V cały czas coś nowego

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[qp] 20V cały czas coś nowego

Post autor: rafalaudi1 » 20 sie 2011, 22:50

Dziennik pokładowy 19.08.2011:
Zakup audi coupe.
Kolor LY6M Aquarellgrün
Wyposażenie skromne ale jakieś tam jest.
- Klimatronik
- El.Szyby,
- El.lustra,
- 2xAIRBAG,
i tyle

ObrazekObrazek
Jak widać ktoś lubiał naklejki i inne świecidełka z allegro.

Kilka zdjęć po umyciu i odchwaszczeniu.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Pierwsze co zrobiłem to grill na czarno bo tego wymaga procedura.

Dziennik pokładowy 30.09.2011.
Nowy silnik zagrał dziś około godziny 18:00

Dziennik pokładowy 16.11.2011.
Podsumowanie wymienionych do dnia dzisiejszego elementów:
- silnik,
- kopułka i palec,
- cewka,
- olej i filtry x 3,
- szyba czołowa,
- rozdzielacz wtrysku,
- teleskopy klapy bagażnika,
- wykładzina bagażnika,
- kompresor centralnego,
- listwa i odbój bagażnika,
Czekam jeszcze na nowe przewody WN i czujnik Halla.

I tak oto przewody wymienione, swiece też i do tego czujnik Halla nóweczka bosch.

Powiem tak: to że coś jest nowe nie oznacza że jest dobre - nowe świece są takie podupione że auto nie chciało na nich odpalać. Coś mi się wydaje że Beru tnie w uja.

Wiosna przyszła i trzeba coś podziałać. Tak więc nadal szukam glebuczi na tył ale jest posucha na maxa w tym temacie. Na dzień dzisiejszy poszedł przód w dół no i felasek z sedana.

Obrazek ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Teraz pozostało przygotować go do malowania no i ta gleba :-/

No i dziś przyszła nowa szybka do licznika - UN4 jest po... ......... głupi :)

12.04.2012: czekam na sprężyny do tyłu. Ma być -35 ale zobaczymy co to zmieni w wygladzie.

24.04.2012: tył nieznacznie siadł na na zielonych sprężynach.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

17.05.2012 Podsumowanie:
- silnik 1000 zł + 200 dostawa,
- kopułka i palec - 145 zł,
- przewody wysokiego napięcia - 181 zł,
- czujnik halla Bosch - 175 zł,
- cewka (niepotrzebnie) - 80 zł,
- olej i filtry x 3 Shell i Mobil Edge - 30 zł, 2x 45 zł (promocja z okazji USA) i 120 zł,
- szyba czołowa - 465 zł,
- rozdzielacz wtrysku 450 zł,
- filtr powietrza,
- obudowa rozrządu - 20 zł,
- kolano od dolotu + guma od dolotu + naciąg pompu wspomagania - 200 zł,
- kierownica powietrza za lampą - 30 zł,
- uszczelki na wtryski ori - 78 zł,
- świece zapłonowe - coś koło 40 zł,
- paski napędowe,
- uszczelki wydechu,
- uszczelka dolotu,
- regulator biegu jałowego (niepotrzebnie) - 80 zł,
- czujnik temperatury (FAG i Bosch - Bosch lepszy i doładniejszy) 65 zł i 74 zł,
- teleskopy klapy bagażnika - 50 zł,
- kostka do stacyjki 140 zł,
- kluczyk do stacyjki zapasowy - 150 zł,
- wykładzina bagażnika - 20 zł,
- kompresor centralnego - 120 zł,
- listwa i odbój bagażnika - 20 zł,
- pedał gazu - 50 zł,
- szkło licznika - 30 zł,
- sprężyny Koni tył - 230 zł,
- sprężyny przód - miałem,
- żarówki - sporo żarówek,
- tuleje w wachaczach 40 zł,
- sonda lambda - miałem,
- tuleje na amory przód - miałem,
- łączniki stabilizatora - 60 zł,
- naprawiłem fotel kierowcy aby nie przetarł się (gąbka się wyrobiła),
- naprawiona tylna wycieraczka i spryskiwacz,


Łatwo wyliczyć że tanie to nie jest - dzięki za ceny hurtowe bo było by gorąco.

19.06.2012- sprawdzona i nabita klima za 150 zł.

22.06.2012- renowacja skóry na kierownicy:
koszty niewielkie a efekt naprawe spoko.
Przed:
ObrazekObrazekObrazek
Po:
ObrazekObrazekObrazek

i taki bonus z okna
Obrazek

15.09.2012 - wtryskiwacze 300zł

Jakiś czas temu poszła kiera raid fi 30cm
Obrazek

Teraz efekt robótek wieczorową porą. Mam w domu wiele dziwnych rzeczy i trafiłem na strychu coś takiego jak kule bilardowe. W związku z tym że miałem kiedyś sporo awarii 13 w piątek tak więc numer wypadł 13.
Obrazek Obrazek

Tak teraz w środku:
Obrazek

08.10.2012r.
Wymienione dwa czujniki spalania stukowego Bosch 0 261 231 036 niebieski i 0 261 231 038 zielony. Jak coś jest nowe to nowe. Koszt 115zł + 100 zł. No i odpowiedni moment 20 Nm.

10.10.2012r. Podsumowanie
- silnik 1000 zł + 200 dostawa,
- kopułka i palec - 145 zł,
- przewody wysokiego napięcia - 181 zł,
- czujnik halla Bosch - 175 zł,
- cewka (niepotrzebnie) - 80 zł,
- olej i filtry x 3 Shell i Mobil Edge - 30 zł, 2x 45 zł (promocja z okazji USA) i 120 zł,
- szyba czołowa - 465 zł,
- rozdzielacz wtrysku 450 zł,
- filtr powietrza,
- obudowa rozrządu - 20 zł,
- kolano od dolotu + guma od dolotu + naciąg pompu wspomagania - 200 zł,
- kierownica powietrza za lampą - 30 zł,
- uszczelki na wtryski ori - 78 zł,
- świece zapłonowe - coś koło 40 zł,
- paski napędowe,
- uszczelki wydechu,
- uszczelka dolotu,
- regulator biegu jałowego (niepotrzebnie) - 80 zł,
- czujnik temperatury (FAG i Bosch - Bosch lepszy i doładniejszy) 65 zł i 74 zł,
- teleskopy klapy bagażnika - 50 zł,
- kostka do stacyjki 140 zł,
- kluczyk do stacyjki zapasowy - 150 zł,
- wykładzina bagażnika - 20 zł,
- kompresor centralnego - 120 zł,
- listwa i odbój bagażnika - 20 zł,
- pedał gazu - 50 zł,
- szkło licznika - 30 zł,
- sprężyny Koni tył - 230 zł,
- sprężyny przód - miałem,
- żarówki - sporo żarówek,
- tuleje w wachaczach 40 zł,
- sonda lambda - miałem,
- tuleje na amory przód - miałem,
- łączniki stabilizatora - 60 zł,
- naprawiłem fotel kierowcy aby nie przetarł się (gąbka się wyrobiła),
- naprawiona tylna wycieraczka i spryskiwacz,
- kiera Raid fi 30cm - 50 zł,
- naba na mały wieloklin 70 zł (z druga kierą raida gratis),
- 4 wtryskiwacze 300zł,
- zielony i niebieski czujnik stukowy 100zł +115zł,

Suma kosztów: <gniewam>

05.11.2012r.
W bagażniku pojawiło się kilka nowych elementów:
- zbiornik na płyn do spryskiwaczy - stary miał pęknięty uchwyt,
- cały komplet wykładzin bagażnika - stan fabryka dla tego wskoczył,
- pojemnik na duperele - ten z boku bo nie miałem,
- uszczelka wokół krawędzi tylnego luku załadunkowego,
- listwa nad lampami nowa - stara miała ułamanie jednej śruby.
Jutro będą zdjęcia bo noc mnie zastała.

06.11.2012r.
Dziś założyłem drewnopodobne dekory na deskę:
- popiołka,
- dodatkowe liczniki,
- ramka wokół klimatronika.
Obrazek
Przy okazji naprawiłem światełko zapalniczki i popiołki.

11.11.12
W związku z tym że nie pojechałem lać lewactwa zająłem się rozjaśnianiem Aquarelki
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

18.11.2012
Trochę mi się nie widziało podświetlanie radia w aucie więc poszły lekkie zmiany aby ładnie pasiło do reszty.
Obrazek

22.11.2012
Wpadło nowe koło sterowe. Ogólnie trochę pracy było bo trzeba było zmienić listwę do poduszki, odnowić skórę kierownicy no i zdobyć poduszkę co w ludzkich cenach jest mało możliwe - no ale na co są promocje z okazji USA. Nie będę pisał za ile poduszka bo chyba nikt w to nie uwierzy.
Tak więc całokształt pracy na zdjęciu.
Obrazek

listopad 2014 - Girlingi 60 na przodzie już są.
11.03.2017
Przy okazji wymiany gumy na maglownicy wskoczył również amortyzator skrętu z wersji V6.
Osłona poszła z Lemfordera
Obrazek

No i maglownica. Troche pracy ze szczotką bo od podłużnicy była lekka rdza.
Obrazek

Kompletna pompa hamulcowa z cabrio 1.8 ADR
Obrazek

No i silnik na miejscu
Obrazek

Wymiana pompy oleju i czyszczenie miski
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wymiana uszczelki głowicy
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Nowe siedzenia
Obrazek
Obrazek

Tak sobie wyglądam
Obrazek
Obrazek
Mała zmiana
Obrazek

Czyszczenie
Obrazek


Nowe liczniki
Obrazek
Obrazek

No i całe wnętrze
Obrazek

Regeneracja hamulców
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Jest też zderzak S2
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 maja 2020, 10:57 przez rafalaudi1, łącznie zmieniany 46 razy.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 sie 2011, 22:53

szkoda, że bez quattro. powodzenia.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 20 sie 2011, 23:31

rafalaudi1 pisze:Wypo skromne ale jakieś tam jest.
Chciał bym mieć taki skromny wypas ;-)

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 21 sie 2011, 07:49

z tyłu na klapie jest chyba znaczek quattro. To ściema??
Auto fajne! Mi się bardzo podoba.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 21 sie 2011, 10:38

Mogłeś się bardziej rozpisać, jaki silnik etc. Widać, że maks R5, ale napisać
wypada bo to nie kalambury. Jak na okres szukania ok. 2 lat, całkowicie bez szału auto.

Czekam na rozwój sytuacji.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 21 sie 2011, 11:05

Quattro to to nie jest.
Co do 2 lat szukania to dokładnie nie jest to szał. Tyle, że auto samo mnie znalazło.
a koszt jego to cena 80 B3 w sedanie.
O silniku nie piszę bo ma tu być coś innego.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 21 sie 2011, 11:20

Jak na okres szukania ok. 2 lat, całkowicie bez szału auto.
ale a to cena była dobra jak widziałem na ogłoszeniu <ok>

Awatar użytkownika
Tomiii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 362
Rejestracja: 28 maja 2007, 22:07
Lokalizacja: Cze-wa
Kontakt:

Post autor: Tomiii » 21 sie 2011, 11:25

http://otomoto.pl/audi-80-C20285088.html
''mam do sprzedania uszkodzona audi z 1995 sportowa poj 2000 benzyna z gazem
byl robiony remont silnika jednakze niewłasciwi fachowcy sie nim zajeli''

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 sie 2011, 14:39

Ważne żeby buda była zdrowa. Co będziesz tam wkładać?

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 21 sie 2011, 16:08

chciałbym coś mocnego ale nie sądze że to się uda.
Czas pokaże.
Narazie musze uratować to co zostało z tego auta. Tłoki przełożć do ABK.
Jak zacząłem oglądać ten silnik to jedyne złego co w nim widzę to gaz i debil mechanik któru montując panewki porobił straszne lajkoniki.
Ważne że wszystko pozostałe nie jest ruszone jego dłońmi. Teraz tak: albo inwestować w nowy wał (brat mnie namawia) albo fru ten silnik z budy i myśleć nad czymś innym.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 21 sie 2011, 20:34

Jak masz już problemy z zagazowanym ACE wywal to. Dobrze radzę.
To jest miły silnik, ale nie po lpg i przeżyciach, wsadzisz tyle kasy co
Cię wyjdzie swap na 1.8 te, a może być nadal problem.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 sie 2011, 21:49

Coupe w moim kolorze, ale szkoda, że nieprofesjonalnie polakierowano prawy tył. Kolor się znacznie różni, wychodzi nawet rdza ;/ będziesz coś z tym robił, czy nie dbasz o wygląd zewnętrzny auta? :P

Jak ma być mocno to 4.2 najlepiej pakować, ale skoro nie ma quattro to raczej szkoda się pakować.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 21 sie 2011, 22:07

Przez te kilka plam rdzy mam problemy ze snem.
Ale tak jak juz ktoś wspomniał za takiepieniądze skarbu się nie kupi.
Jezeli z silnikiem (to będzie najprawdopodobniej ADR) pójdzie dobrze to czeka go odnowienie lakieru i anprawa tego tyłu. Nie mam pojęcia jak się za to zabrać żeby co roku nie było pomidorowo w tym miejscu.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 21 sie 2011, 22:11

gornik, szukam włąśnie angola z 1.8 lub 1.8T bo to jedyne wyjście.
Szkoda tego silnika ale boje się włąsnie tego że nawet po remoncie nie będzie juz szału.
Myślałem też nad diezlem 1.9 110 km ale jakiś nie za bardzo do tego przekonany jestem.
Brat ma rozbite 1.9 90km ale ten motor nie chce jechać.

ATLAS, jak znajdziesz profesionalistę który dobierze taki kolor tak aby się nie różnił to będzie sukces.
Ta naprawa jest z przed 6 lat więc ma prawo żle wyglądać.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2011, 22:20 przez rafalaudi1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 21 sie 2011, 22:22

rafalaudi1, niby tak się opłaca, ale słuchając wielu mądrych osób
nie pchałbym się w AEB na lince tylko już coś nowszego. Nie oszukujmy się
15 letnie A4 też już mają ostre przeloty, kupiłeś trochę skarbonkę. Tanio
kupiona, ale podliczając wszystko wyjdzie w cenie ładnej Coupe q.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl