[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
bendzi40, możesz zrobić wirtualną maszynę XP. Tu więcej info: http://skalski.info/2009/05/03/windows- ... windows-7/
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ostatnio zacząłem bitwę ze swoim Boschem.
Błędy:
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
-7-10 Signal too Low - Intermittent (potencjometr do miernika przepływu powietrza)
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
06-10 Signal too High - Intermittent (czujnik temp powietrza dolotowego)
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
07-00 Signal too Low (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym)
Logi grupy statycznej dla Boscha:
1 - 041
2 - 042
3 - 000
4 - 013
5 - 117
6 - 114
7 - 083
8 - 091
9 - 138
10 - 153
Błędy:
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
-7-10 Signal too Low - Intermittent (potencjometr do miernika przepływu powietrza)
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
06-10 Signal too High - Intermittent (czujnik temp powietrza dolotowego)
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
07-00 Signal too Low (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym)
Logi grupy statycznej dla Boscha:
1 - 041
2 - 042
3 - 000
4 - 013
5 - 117
6 - 114
7 - 083
8 - 091
9 - 138
10 - 153
Witam!
Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>
000 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55150.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55151.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55152.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55153.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55154.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55155.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55156.html
Czyżby to nastawnik?
Dzięki!
Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>
000 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55150.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55151.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55152.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55153.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55154.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55155.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55156.html
Czyżby to nastawnik?
Dzięki!
Ostatnio zmieniony 21 sie 2011, 22:30 przez kowal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W logach nic złego nie widać ,prucz tego że ładnie masz koksu dorzucone :mrgreen: a co do problemu z szarpaniem ,to skoro pojawił sie po zmianie wtrysków na 216 tki ,a przed zmianą było ok. to ja bym przyczyny szukał właśnie tu ....bo o brudny nastawnik cię nie podejrzewamkowal pisze:Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>
Wtryski sprawdzone były przed włożeniem, są w bardzo dobrym stanie. <nono>MUNIOR pisze:W logach nic złego nie widać ,prucz tego że ładnie masz koksu dorzucone :mrgreen: a co do problemu z szarpaniem ,to skoro pojawił sie po zmianie wtrysków na 216 tki ,a przed zmianą było ok. to ja bym przyczyny szukał właśnie tu ....bo o brudny nastawnik cię nie podejrzewamkowal pisze:Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>
Źle chyba tego nie można złożyć <ok>
Po przejrzeniu forum wychodzi, że nastawnik :evil:
Nie mam innego pomysłu <mur>
A tak poza tematem to na 216 miała być straszna zadyma (bez FMIC) a tu niewiele większa chmurka :!:
FMIC i tak będzie bo graty już zebrane
Bez urazy . Chodzi mi o to, że BOSCH jest trudniejszy do rozpracowania i dlatego masz mniejsze zainteresowanie.trepek pisze:Jeszcze Wam pokażę, że Bosch też jest do okiełznania i też potrafi przyśpieszać <palma>kowal pisze:Chyba dlatego, że BOSCH <osohozi>trepek pisze:A widzę, że mi nikt nie pomoże <nunczako>
Na Pierburgu podłączasz VAGa i wszystko jest czarno na białym. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
kowal pisze:Po przejrzeniu forum wychodzi, że nastawnik
trepek pisze:A widzę, że mi nikt nie pomoże
On nie jest trudniejszy on jest po prostu z tym całym jego badziewnym przepływomierzem i nastawnikiem potencjometrycznym fabrycznie słabszy, bo i niutonometrów ma mniej i te 90 koni na boschu jakoś słabo ciągnie .Gdyby ten osprzęt był dobry ,to by go nie zmieniali ,a jak powszechnie wiadomo ,osprzęt został wymieniony w lutym 94 roku .A że 90 procent nastawników potencjometrycznych i przepływomierzy jest już u kresu swego zycia ,to nie jeżdzi i nie będzie jeżdzić to jak powinno ...jedyny sposób to wiadomo ,wyj...ć ten cały badziewny osprzęt no chyba że ktoś zamożny z domu :mrgreen: to można nówkę nastawnik za 1,5 klocka zakupić i nowy przepływomierz ,nawet nie wiem za ile i dalej mieć dostępny tylko blok 000 i praktycznie żadnej sensownej diagnozy...a co do vaga to na xp 3,11 n chodzi ,czyta i robi wszystko co można :mrgreen:kowal pisze:Chodzi mi o to, że BOSCH jest trudniejszy do rozpracowania
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
To samo mi mówili z pompami wtryskowymi. Z resztą do tej pory jak mówię komuś że rozbieram pompy i coś koło nich robię, a moim miejscem pracy jest biurko w pokoju a nie stół do pomp, to się patrzą jak na debila
A jak jeszcze wspomę o żonglerce częściami w srodku pomp, zmianę ciśnienia wewnętrznego i itp to śmiechem wybuchają. No ale trudno, żyję w kraju w jakim żyję a wszystko i tak człowiek zaprojektował i tak człowiek to naprawia.
A jak jeszcze wspomę o żonglerce częściami w srodku pomp, zmianę ciśnienia wewnętrznego i itp to śmiechem wybuchają. No ale trudno, żyję w kraju w jakim żyję a wszystko i tak człowiek zaprojektował i tak człowiek to naprawia.