Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 14 sie 2011, 20:36

Ustawiłem zgodność programu z Win98 i uruchamianie w trybie administratora.
nic nie pomaga w ogóle nie odpala

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 14 sie 2011, 20:46

bendzi40, możesz zrobić wirtualną maszynę XP. Tu więcej info: http://skalski.info/2009/05/03/windows- ... windows-7/

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 sie 2011, 16:09

Ostatnio zacząłem bitwę ze swoim Boschem.

Błędy:

00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
-7-10 Signal too Low - Intermittent (potencjometr do miernika przepływu powietrza)

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
06-10 Signal too High - Intermittent (czujnik temp powietrza dolotowego)

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
07-00 Signal too Low (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym)

Logi grupy statycznej dla Boscha:
1 - 041
2 - 042
3 - 000
4 - 013
5 - 117
6 - 114
7 - 083
8 - 091
9 - 138
10 - 153

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 21 sie 2011, 19:18

Witam!
Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>

000 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55150.html
001 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55151.html
003 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55152.html
004 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55153.html
008 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55154.html
010 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55155.html
011 - http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_55156.html

Czyżby to nastawnik?

Dzięki!
Ostatnio zmieniony 21 sie 2011, 22:30 przez kowal, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 sie 2011, 22:28

kowal pisze:Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>
W logach nic złego nie widać ,prucz tego że ładnie masz koksu dorzucone :mrgreen: a co do problemu z szarpaniem ,to skoro pojawił sie po zmianie wtrysków na 216 tki ,a przed zmianą było ok. to ja bym przyczyny szukał właśnie tu ....bo o brudny nastawnik cię nie podejrzewam ;-)

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 21 sie 2011, 22:49

MUNIOR pisze:
kowal pisze:Proszę o analizę logów.
Problem jest z szarpaniem na 4 i 5 biegu między 1800 a 2100 obr/min, wystąpił po zmianie wtryskiwaczy na 216 (bardziej odczuwalne jest na 4).
Oprócz Wtryskiwaczy zrobione zostało:
1. soft 16 bit+chip
2. wolna odma
3. zaślepiony EGR
4. w tygodniu będzie FMIC <ok>
W logach nic złego nie widać ,prucz tego że ładnie masz koksu dorzucone :mrgreen: a co do problemu z szarpaniem ,to skoro pojawił sie po zmianie wtrysków na 216 tki ,a przed zmianą było ok. to ja bym przyczyny szukał właśnie tu ....bo o brudny nastawnik cię nie podejrzewam ;-)
Wtryski sprawdzone były przed włożeniem, są w bardzo dobrym stanie. <nono>
Źle chyba tego nie można złożyć <ok>
Po przejrzeniu forum wychodzi, że nastawnik :evil:
Nie mam innego pomysłu <mur>

A tak poza tematem to na 216 miała być straszna zadyma (bez FMIC) a tu niewiele większa chmurka :!:
FMIC i tak będzie bo graty już zebrane <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 sie 2011, 22:53

A widzę, że mi nikt nie pomoże <nunczako>

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 22 sie 2011, 00:31

trepek pisze:A widzę, że mi nikt nie pomoże <nunczako>
Chyba dlatego, że BOSCH <osohozi>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 10:44

kowal pisze:
trepek pisze:A widzę, że mi nikt nie pomoże <nunczako>
Chyba dlatego, że BOSCH <osohozi>
Jeszcze Wam pokażę, że Bosch też jest do okiełznania i też potrafi przyśpieszać <palma>

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 22 sie 2011, 12:27

trepek pisze:
kowal pisze:
trepek pisze:A widzę, że mi nikt nie pomoże <nunczako>
Chyba dlatego, że BOSCH <osohozi>
Jeszcze Wam pokażę, że Bosch też jest do okiełznania i też potrafi przyśpieszać <palma>
Bez urazy <piwo> . Chodzi mi o to, że BOSCH jest trudniejszy do rozpracowania i dlatego masz mniejsze zainteresowanie. ;-)
Na Pierburgu podłączasz VAGa i wszystko jest czarno na białym. <ok>

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 22 sie 2011, 13:24

vag chodzi na xp na 7 wogóle ,na xp vag 2,5 ale nie czyta wszystkiego spróbuje na
vag 3,11 albo 4,09 ,jak nie pójdzie to bede szukał gdzieś pomocy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 sie 2011, 20:00

kowal pisze:Po przejrzeniu forum wychodzi, że nastawnik
trepek pisze:A widzę, że mi nikt nie pomoże
kowal pisze:Chodzi mi o to, że BOSCH jest trudniejszy do rozpracowania
On nie jest trudniejszy ;-) on jest po prostu z tym całym jego badziewnym przepływomierzem i nastawnikiem potencjometrycznym fabrycznie słabszy, bo i niutonometrów ma mniej i te 90 koni na boschu jakoś słabo ciągnie .Gdyby ten osprzęt był dobry ,to by go nie zmieniali ,a jak powszechnie wiadomo ,osprzęt został wymieniony w lutym 94 roku .A że 90 procent nastawników potencjometrycznych i przepływomierzy jest już u kresu swego zycia ,to nie jeżdzi i nie będzie jeżdzić to jak powinno ...jedyny sposób to wiadomo ,wyj...ć ten cały badziewny osprzęt ;-) no chyba że ktoś zamożny z domu :mrgreen: to można nówkę nastawnik za 1,5 klocka zakupić i nowy przepływomierz ,nawet nie wiem za ile i dalej mieć dostępny tylko blok 000 i praktycznie żadnej sensownej diagnozy...a co do vaga to na xp 3,11 n chodzi ,czyta i robi wszystko co można :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 20:50

MUNIOR pisze:jedyny sposób to wiadomo ,wyj...ć ten cały badziewny osprzęt
Nie uwierzę póki nie rozkręcę :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 sie 2011, 21:23

trepek pisze:Nie uwierzę póki nie rozkręcę
Ano powodzenia z rozkręcaniem ...szczególnie nastawnika ;-) jak chcesz jeszcze na tym jeżdzić to radzę nie ruszać :-P albo zaopatrzyć się w drugi sprawny ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 21:37

To samo mi mówili z pompami wtryskowymi. Z resztą do tej pory jak mówię komuś że rozbieram pompy i coś koło nich robię, a moim miejscem pracy jest biurko w pokoju a nie stół do pomp, to się patrzą jak na debila :-/
A jak jeszcze wspomę o żonglerce częściami w srodku pomp, zmianę ciśnienia wewnętrznego i itp to śmiechem wybuchają. No ale trudno, żyję w kraju w jakim żyję a wszystko i tak człowiek zaprojektował i tak człowiek to naprawia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl