Witam koledzy sprawa wygląda w ten sposób pojawia sie błąd 1269 czyli Zawór startu wtrysku – N108
Jedyną niepokojąca rzeczą jaka jest to kąt wtrysku przestawił sie z 53 na 32 w bs rozrząd sprawdzałem nic się nie zmieniło autko ciągnie normalne i odpala też trochę zadymia powyżej 2500 tyś ale to po czipie i korekcje na wtryskach są takie sobie
Dodam że ostatnio odłączałem wtyczki od pompy gdyż montowałem jedną rzecz i tym bym sie nie przejmował gdy by nie ten kąt wtrysku przestawiony
Drugie moje pytanie na przyszłość jak jest z wymianą końcówek wtryskiwaczy jakie to są koszta
i ostatnie pytanie nie mogę sie połączyć vagiem z passatem b4 ale tylko ze sterownikiem abs reszta działa czyżby ecu nie obsługiwało tej grupy tylko dziwne bo koleś mówi że kiedyś sie łączył z abs oczywiście pełna wersja vaga 3.11 natomiast u mnie sie łączy proszę o odpowiedz
[B5 AFN] Błąd 1269 i przestawiony kąt wtrysku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja bym sprawdził połączenie w kostce ,którą jak piszesz odpinałeś,a którą jest podpięty n108 i n109 .Jak to nic nie pomoże ,to może coś się dziać z samym n108 ,ewentualnie jakieś zanieczyszczenie przytkało kanały we wnętrzu pompy ,którymi przepływa paliwo do n108 ,choć to ostatnie mało prawdopodobne .Zrób test n108 czy przestawia kąt jak powiniengoldi j51 pisze:sprawa wygląda w ten sposób pojawia sie błąd 1269 czyli Zawór startu wtrysku – N108
Jedyną niepokojąca rzeczą jaka jest to kąt wtrysku przestawił sie z 53 na 32 w bs rozrząd sprawdzałem nic się nie zmieniło
Nie małe ,nowe boscha powyżej 200zł sztuka ,włoskie frateli bosio niewiele tańsze :roll:goldi j51 pisze:Drugie moje pytanie na przyszłość jak jest z wymianą końcówek wtryskiwaczy jakie to są koszta
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dobra koledzy podsumowując rozebrałem dzisiaj rozrząd i okazało się się że przyczyną przestawienia kąta wtrysku po przebiegu 35 tyś był rozciągnięty pasek rozrządu po tych trzech latach użytkowania oczywiście założyłem nowy pasek oraz napinacz i dolne kółko rozrządu także już mi ulżyło obawiałem się że na dolnym kole paska rozrządu ścina klin a jednak to nie to kolega solskier miał racje że to wina paska