Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B5 AFN] Błąd 1269 i przestawiony kąt wtrysku

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[B5 AFN] Błąd 1269 i przestawiony kąt wtrysku

Post autor: goldi j51 » 21 sie 2011, 21:14

Witam koledzy sprawa wygląda w ten sposób pojawia sie błąd 1269 czyli Zawór startu wtrysku – N108
Jedyną niepokojąca rzeczą jaka jest to kąt wtrysku przestawił sie z 53 na 32 w bs rozrząd sprawdzałem nic się nie zmieniło autko ciągnie normalne i odpala też trochę zadymia powyżej 2500 tyś ale to po czipie i korekcje na wtryskach są takie sobie
Dodam że ostatnio odłączałem wtyczki od pompy gdyż montowałem jedną rzecz i tym bym sie nie przejmował gdy by nie ten kąt wtrysku przestawiony ;-)

Drugie moje pytanie na przyszłość jak jest z wymianą końcówek wtryskiwaczy jakie to są koszta
i ostatnie pytanie nie mogę sie połączyć vagiem z passatem b4 ale tylko ze sterownikiem abs reszta działa czyżby ecu nie obsługiwało tej grupy tylko dziwne bo koleś mówi że kiedyś sie łączył z abs oczywiście pełna wersja vaga 3.11 natomiast u mnie sie łączy proszę o odpowiedz

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 sie 2011, 21:34

goldi j51 pisze:sprawa wygląda w ten sposób pojawia sie błąd 1269 czyli Zawór startu wtrysku – N108
Jedyną niepokojąca rzeczą jaka jest to kąt wtrysku przestawił sie z 53 na 32 w bs rozrząd sprawdzałem nic się nie zmieniło
Ja bym sprawdził połączenie w kostce ,którą jak piszesz odpinałeś,a którą jest podpięty n108 i n109 .Jak to nic nie pomoże ,to może coś się dziać z samym n108 ,ewentualnie jakieś zanieczyszczenie przytkało kanały we wnętrzu pompy ,którymi przepływa paliwo do n108 ,choć to ostatnie mało prawdopodobne .Zrób test n108 czy przestawia kąt jak powinien
goldi j51 pisze:Drugie moje pytanie na przyszłość jak jest z wymianą końcówek wtryskiwaczy jakie to są koszta
Nie małe ,nowe boscha powyżej 200zł sztuka ,włoskie frateli bosio niewiele tańsze :roll:

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 07 wrz 2011, 20:53

Dobra koledzy podsumowując rozebrałem dzisiaj rozrząd i okazało się się że przyczyną przestawienia kąta wtrysku po przebiegu 35 tyś był rozciągnięty pasek rozrządu po tych trzech latach użytkowania oczywiście założyłem nowy pasek oraz napinacz i dolne kółko rozrządu ;-) także już mi ulżyło obawiałem się że na dolnym kole paska rozrządu ścina klin a jednak to nie to kolega solskier miał racje że to wina paska ;-)

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 07 wrz 2011, 22:57

Dałeś nową śrube na to koło dolne? Jakiś klej do tego? Mocno dokręciłeś?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 08 wrz 2011, 11:56

tak dokręciłem z długą przedłużką i oczywiście nowa śruba ale żebym ja był na sto procent pewien że to tylko wina rozciągniętego paska to podregulowałbym tylko kąt wtrysku i po sprawie a tak przy okazji mam nowy rozrząd i 60 tyś z głowy no i oczywiscie koszty częsci bo robocizna moja ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl