Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] drgania nie tylko kierownicy

ODPOWIEDZ
elyse
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 lut 2007, 11:49
Lokalizacja: Rybnik

[80 B4] drgania nie tylko kierownicy

Post autor: elyse » 09 wrz 2007, 08:34

witam panowie problem jest taki:samochód powyżej 120km/h zaczyna drgać ,trzęsie się wszystko kierownica ,fotele po prostu cały drga dodam że wcześniej nie miałem takiego problemu

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 09 wrz 2007, 08:41

Sprawdź wywarzenie kół, może tak sie zgarzyć że koła mają bicie.
jeżeli z kołami jest wszystko ok to szukaj luzów w zawieszeniu.
Mi sie wydaje że to będzie wina źle wyważonych.
Mam podobną sytuacje usiebie, mam troche zwichrowaną jeną opone na tyle a macha tak tyłem. jak zakładałem inne koła te bujanie znikało.
Sprawdź usiebie koła bo może masz taką samą sytyacje.

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 09 wrz 2007, 14:38

Po prostu Twoje auto posiada prędkość krytyczną. Jest to 120km/h więc musisz w miarę szybko przechodzić przez tą prędkość. Jeżdzić bardziej agresywnie bo przy 150km/h tych drgań już nie będzie :mrgreen: Miałem kilka takich aut. Przy tych prędkościach jest wrażenie że deska rozdzielcza spadnie zaraz na kolana, a potem wylecą szyby samochodu :lol: Można by to porównać do przekraczania bariery dżwięku przez samolot.

A teraz szczerze: odpadły odważniki na felgach lub na oponach wyskoczyły guzy. W zawieszeniu możliwy jest lekki luz który potęguje efekt. Możesz jechać i wyważyć koła od nowa ,a przed tym dokładnie je obejrzeć, czy wizualnie wszystko jest symetrycznie. Żeby się upewnić możesz upuścić trochę powietrza i wtedy się przejechać. Zaobserwować czy się poprawia i stwierdzić które to koło lub koła.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 10 wrz 2007, 10:48

Miałem identyczny problem, po wywarzeniu kół jak ręką odjął ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 wrz 2007, 11:15

W gorszym wypadku jak będziesz miał uszkodzoną siatkę opony to i wyważenie nie pomoże tylko zmiana opon, ale miejmy nadzieje że tak nie będzie.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 wrz 2007, 19:20

Albo jak nie masz pierscieni centrujacych na alu to kolo sie zle ustawilo przy dokrecaniu i bije.

Awatar użytkownika
ltomas83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 22 cze 2007, 14:16
Lokalizacja: z miasta

Post autor: ltomas83 » 16 wrz 2007, 16:38

A może jakaś poduszka silnika czy też skrzyni sie wyczerpała :-P Ale najpierw napewno wulkanizator sie kłania :-|
pozdrawiam

Grzesiek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2006, 17:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Grzesiek » 18 wrz 2007, 15:58

Pękniecie opony może być od wewnatrz na wyważarce wszystko wyjdzie.
Poduszka pod silnikiem to raczej nie bedzie wtedy by szarpało przy dodawaniu i ujmowaniu gazu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl