[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - Swap
Ja tak rozważam przyszłościowo bo nie wiem kiedy dojdzie do skutku zabawa z silnikiem u
mnie i tak liczyłem, że bawić się w digi i graty z KR plus jakieś strojenia to nie za duży przyrost,
a koszta podobne jak przy swapie na 1.8 T, tylko jest jedno, ale z ACE bez niego Competition to
już nie Competition. Trochę szkoda... więc póki co sam nic nie wiem, ale mam
jeszcze dużo czasu na przemyślenia.
Co do moich odczuć odnośnie ACE do budy z q jest za słaby, ale nie mam z nim problemów.
Jedynie k-jet bywa męczący - to na pewno największa wada tego silnika.
mnie i tak liczyłem, że bawić się w digi i graty z KR plus jakieś strojenia to nie za duży przyrost,
a koszta podobne jak przy swapie na 1.8 T, tylko jest jedno, ale z ACE bez niego Competition to
już nie Competition. Trochę szkoda... więc póki co sam nic nie wiem, ale mam
jeszcze dużo czasu na przemyślenia.
Co do moich odczuć odnośnie ACE do budy z q jest za słaby, ale nie mam z nim problemów.
Jedynie k-jet bywa męczący - to na pewno największa wada tego silnika.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[coupe b4] zmiana 2.0 16V na coś innego
Witam,
Mam coupe 2.0 16V z 1995 roku. Silnik gdyby nie wał byłby dobry ale wszystkie znaki na niebie mówią że remont mija się z celem.
Chciałbym wstawic tu cos nowego. Tu zaczyna się moje pytanie: co dobrze podejdzie pod skrzynię biegów z 2.0 16V? Mam na myśli 1.8, 1.8T, 1.9 TDI 110km i to tyle, chyba że ktoś ma inne pomysły. Drugiego 2.0 16V nie chce ładować.
Jeżeli nic się nie uda to wejdzie tu poczciwy 1Z i niestety pożegnam się z autem.
Mam coupe 2.0 16V z 1995 roku. Silnik gdyby nie wał byłby dobry ale wszystkie znaki na niebie mówią że remont mija się z celem.
Chciałbym wstawic tu cos nowego. Tu zaczyna się moje pytanie: co dobrze podejdzie pod skrzynię biegów z 2.0 16V? Mam na myśli 1.8, 1.8T, 1.9 TDI 110km i to tyle, chyba że ktoś ma inne pomysły. Drugiego 2.0 16V nie chce ładować.
Jeżeli nic się nie uda to wejdzie tu poczciwy 1Z i niestety pożegnam się z autem.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jest blisko serwa ale sa 2cm luzu, a do pompy abs nic nie wadzi.rafalaudi1 pisze:Dzięki wielkie za odpowiedż.
A czy kolektor ssący w 1.8T nie wadzi o serwo albo o pompe abs?
[ Dodano: 2011-08-22, 16:31 ]
A tak wogóle to kto oprócz Franciszka stosował w 80 silnik 1.8T?
Oprocz Frano to jeszcze Mabrothrax, Slonik, i ja, ktoś jeszcze ale nie pamietam nicku a szukac mi sie nie chce.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Wyciagasz silnik z osprzetem i cala wiazke silnikowa, wkladasz silnik i wiazke z kompem ktora praktycznie od zera trzeba polaczyc z reszta auta, tak zeby silnik odpalal dzialal i komunikowal sie z zegarami i kontrolkami w nich zawartymi.
Uklad wydechowy musisz wyspawac sobie od turbo do miejsca w ktorym jest katalizator tak aby pasowa do nowego silnika ale dla kogos kto spawa takie rzeczy nie jest to cos strasznego.
No i musisz zalozyc Intercooler w swoim samochodzie i wyrzezbic cala instalacje dolotowa czyli turbo-intercooler-kolektor ssacy.
Uklad wydechowy musisz wyspawac sobie od turbo do miejsca w ktorym jest katalizator tak aby pasowa do nowego silnika ale dla kogos kto spawa takie rzeczy nie jest to cos strasznego.
No i musisz zalozyc Intercooler w swoim samochodzie i wyrzezbic cala instalacje dolotowa czyli turbo-intercooler-kolektor ssacy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza