Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - Swap

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 02 sty 2011, 09:28

od czego tam jest skrzynka bo przy 215km/g 5 bieg ???? czy mi sie zdawalo

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 02 sty 2011, 12:29

Chmielu pomyslimy, pomyslimy. W B2 to by jechalo, jeszcze jakby go troszke usprawnyl :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 sty 2011, 13:24

Ale w b2 ośce. Bo jest naprawde lekka:)

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 02 sty 2011, 14:29

:mrgreen: w osce. Tylko mam nadzieje ze trafi mi sie dobra buda.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 02 sty 2011, 21:24

Ja tak rozważam przyszłościowo bo nie wiem kiedy dojdzie do skutku zabawa z silnikiem u
mnie i tak liczyłem, że bawić się w digi i graty z KR plus jakieś strojenia to nie za duży przyrost,
a koszta podobne jak przy swapie na 1.8 T, tylko jest jedno, ale z ACE bez niego Competition to
już nie Competition. Trochę szkoda... więc póki co sam nic nie wiem, ale mam
jeszcze dużo czasu na przemyślenia.

Co do moich odczuć odnośnie ACE do budy z q jest za słaby, ale nie mam z nim problemów.
Jedynie k-jet bywa męczący - to na pewno największa wada tego silnika.

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 04 sty 2011, 21:48

org. ACE na glowicy KR z dolotem i walkami + modyfikacja puszki filtra , przepustnicy . 170KM >jakie pytania, a digi 2 lub stara 1 za 100zł kupisz , reszta to juz smiechawa.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[coupe b4] zmiana 2.0 16V na coś innego

Post autor: rafalaudi1 » 22 sie 2011, 07:54

Witam,
Mam coupe 2.0 16V z 1995 roku. Silnik gdyby nie wał byłby dobry ale wszystkie znaki na niebie mówią że remont mija się z celem.
Chciałbym wstawic tu cos nowego. Tu zaczyna się moje pytanie: co dobrze podejdzie pod skrzynię biegów z 2.0 16V? Mam na myśli 1.8, 1.8T, 1.9 TDI 110km i to tyle, chyba że ktoś ma inne pomysły. Drugiego 2.0 16V nie chce ładować.
Jeżeli nic się nie uda to wejdzie tu poczciwy 1Z i niestety pożegnam się z autem.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 sie 2011, 11:48

Do Tdi troche za krotka skrzynia ale da sie przezyc jak ktos nie lata tylko po trasach.
1.8T pasuje jak ulał.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 22 sie 2011, 11:52

ADR i AEB to najprostszy wybór. Stosunkowo nie duża rzeźba. Z ropniakiem już inaczej.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 sie 2011, 13:35

Skrzynia pasuje do wszystkich które podales ale tak jak mowi slonik do diesla troche krótka bedzie.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 22 sie 2011, 16:30

Dzięki wielkie za odpowiedż.
A czy kolektor ssący w 1.8T nie wadzi o serwo albo o pompe abs?

[ Dodano: 2011-08-22, 16:31 ]
A tak wogóle to kto oprócz Franciszka stosował w 80 silnik 1.8T?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 sie 2011, 16:41

rafalaudi1 pisze:Dzięki wielkie za odpowiedż.
A czy kolektor ssący w 1.8T nie wadzi o serwo albo o pompe abs?

[ Dodano: 2011-08-22, 16:31 ]
A tak wogóle to kto oprócz Franciszka stosował w 80 silnik 1.8T?
Jest blisko serwa ale sa 2cm luzu, a do pompy abs nic nie wadzi.

Oprocz Frano to jeszcze Mabrothrax, Slonik, i ja, ktoś jeszcze ale nie pamietam nicku a szukac mi sie nie chce.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 22 sie 2011, 17:02

sagem, Sorki ale bez okularów jestem :)
Powiedzcie jak to wygląda z tą elektryka jak wyciąga się silnik z całego auta. Jest tyle problemów?
No i czy z kolektorem wydechowym jest sporo zabawy?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 sie 2011, 17:38

Wyciagasz silnik z osprzetem i cala wiazke silnikowa, wkladasz silnik i wiazke z kompem ktora praktycznie od zera trzeba polaczyc z reszta auta, tak zeby silnik odpalal dzialal i komunikowal sie z zegarami i kontrolkami w nich zawartymi.
Uklad wydechowy musisz wyspawac sobie od turbo do miejsca w ktorym jest katalizator tak aby pasowa do nowego silnika ale dla kogos kto spawa takie rzeczy nie jest to cos strasznego.
No i musisz zalozyc Intercooler w swoim samochodzie i wyrzezbic cala instalacje dolotowa czyli turbo-intercooler-kolektor ssacy.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 22 sie 2011, 18:11

Słonik, a powiedz mi jak to wygląda z imobilaizerem w liczniku?
Czy trzeba przekładać licznik?

[ Dodano: 2011-08-22, 18:14 ]
A włąsnie: w A4 gdzie znajduje się komputer silnika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl