Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9TDI ] Jak sprawdzić ori wtryski.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

[ B4 1.9TDI ] Jak sprawdzić ori wtryski.

Post autor: joandaw » 22 maja 2010, 22:37

Witam chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają ori wtryski jakieś oznaczenia i czy wtyczka z wtrysku sterującego powinna być wsadzona w taki metalowy uchwyt wiszący przy filtrze paliwa. U mnie ta wtyczka jest krótsza i leży sobie bo nie sięga do uchwytu. I dlatego chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z ori wtryskami, bo może moje wtryski już są zmienione :?: Dodam tyle że auto ładnie się zbiera.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 maja 2010, 22:56

joandaw pisze:czy wtyczka z wtrysku sterującego powinna być wsadzona w taki metalowy uchwyt wiszący przy filtrze paliwa.
Powinna jak sterujący jest z ori z TDI B4
joandaw pisze:U mnie ta wtyczka jest krótsza i leży sobie bo nie sięga do uchwytu.
Bo zapewne masz wtryski od silnika np.AHU, gdzie wtyczka od sterującego jest krótsza .
joandaw pisze:I dlatego chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z ori wtryskami, bo może moje wtryski już są zmienione
Zamienione mogą być ,co nie znaczy że nie są ori ;-)
Dodam tyle że auto ładnie się zbiera.
No i nie masz czym się martwić :mrgreen:

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 10 wrz 2010, 21:50

Jest jakaś możliwość bez rozkręcania wtrysków sprawdzić konkretnie jaki to model :?:
Jakieś numery u góry się znajdują :?:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 wrz 2010, 21:56

nie nie zobaczysz trzeba odkręcić :-(

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 07 sie 2011, 14:40

Dziś sprawdziłem wtryski sterujący ma numery 028 130 201J są to ori :?:
Pisze jeszcze na nim 2FH KBEL 58P 94 190 Bar 966 C4
Wtryski AEL - 046 130 202 F od 2.5 tdi jakie to są :?:
Jaki numer mają wtryski 0.216 z etki :?:
Znalazłem jeszcze takie coś http://allegro.pl/tuning-sportowe-wtrys ... 16501.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 sie 2011, 21:47

joandaw pisze:Dziś sprawdziłem wtryski sterujący ma numery 028 130 201J są to ori :?:
Wyglada że tak ,jak kabelek długaśny to na pewno ;-)
joandaw pisze:Wtryski AEL - 046 130 202 F od 2.5 tdi jakie to są :?:
Jaki numer mają wtryski 0.216 z etki :?:
Znalazłem jeszcze takie coś http://allegro.pl/tuning-...1750216501.html
Jak chcesz samymi wtryskami uzyskać więcej mocy to nic z tego :-/ nie uzyskasz ,nie tędy droga,no chyba że masz mapki wtrysku podkręcone :mrgreen: na podkręconych mapach i wtryskach 0,205 od np.AFNa uzyskasz ok.120 koni .Zakładanie wtrysków 0,216 ma sens jak mierzymy powyżej 130 koni ,ale w takim przypadku trzeba się pobawić w zmiane icka na wydajniejszy i przydała by się pompa wtryskowa 11- tka

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 08 sie 2011, 15:17

MUNIOR pisze:Wyglada że tak ,jak kabelek długaśny to na pewno ;-)
Właśnie że kabelek jest krótki i nie mam pojęcia dlaczego trochę to mylące :-/ . Będę zmieniał icka chcę tak do max 130 KM ;-) jak dla mnie to już bajka ;-) Powoli mam zamiar zbierać graty do zmiany dlatego się pytam co z czym ;-)
Obrazek Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 sie 2011, 21:15

joandaw pisze:Właśnie że kabelek jest krótki i nie mam pojęcia dlaczego trochę to mylące
Bo ktoś zapewne wymienił na wtryski np.z silnika AHU ,a to praktycznie ten sam silnik
joandaw pisze:Będę zmieniał icka chcę tak do max 130 KM
Do tej wartości zmiana icka nie jest konieczna ,sam icek mocy nie podnosi ,bo to tylko chłodnica powietrza w dolocie ,tyle że jak chłodniej w dolocie to auto po dobrym zagrzaniu się nie zamula i można bezdymnie podlać więcej paliwem ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 17:10

a z którego kolega roku ma audi ???? bosch czy pierburg?????i zgadzam sie z kolega MUNIOR ze nie ma co zaczynać modów od IC tylko zmien program zaloz wtryski od afn i bedzie git, kat wywal, EGR zatkaj, wolna odma i powinienes być zadowolony

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 10 sie 2011, 18:34

94 Pierburg EGR zatkany kat wywalony została puszka chcę żeby to miało ręce i nogi tak jak ma być. Wtryski najlepiej 216 ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 20:54

do 130km powinny wystarczyc od afn a jak sie nie myle to ty bedziesz mial ecu gdzie msa jest do 200kPa czyli max 1bar da rade programem zrobic chyba ze oszukać czujnik cisnienia doładowania

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 20 sie 2011, 20:53

Chciałbym jeszcze sie dowiedzieć czy te komputery to są 16 bitowe :?: Jak tak to które :?: Chodzi mi o wgranie softa itp. Czy wtyczka jest taka sama jak w B4 :?: Jakie powinny być numery tych komputerów :?:
Nr 1 Obrazek
Nr 2 Obrazek
Nr 3 Obrazek
Nr 4 Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 sie 2011, 21:56

joandaw pisze:Chciałbym jeszcze sie dowiedzieć czy te komputery to są 16 bitowe :?: Jak tak to które
Żadne z powyższych
joandaw pisze:Czy wtyczka jest taka sama jak w B4
Tak
joandaw pisze:Jakie powinny być numery tych komputerów
Choćby z końcówka numeru 021GM np.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 21 sie 2011, 12:32

joandaw pisze:Chciałbym jeszcze sie dowiedzieć czy te komputery to są 16 bitowe :?: Jak tak to które :?: Chodzi mi o wgranie softa itp. Czy wtyczka jest taka sama jak w B4 :?: Jakie powinny być numery tych komputerów :?:
to sa ecu 8bit, taki od a4 021 F mam na sprzedaż to jest od 1.9tdi 1z 90km czujnik ciśnienia doładowania 2500mbar, na 8bicie powinno wyjść około 130km tylko podstawa to IC, który nie tak prosto upchać w 80b4, pompy nie zmieniaj na 11mm skoro chcesz tylko 130km ewentualnie można włożyć od afn gdzie fala w pompie jest wyższa, ale podstawa to ICek bo w upalne dni ze 130km zrobi sie 110:Dróznica jest ogromna między dniem a nocą na ori IC w upalne dni

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 sie 2011, 17:08

z 8-bit z map sensorem 250kPa są jeszcze kompy 021AP, 021D ma tylko 200kPa ale w sprytny sposób można podnieść doładowanie nawet ponad 1.5 bara ;-) albo można do sterownika 021D założyć map sensor 0 273 003 210 (250kPa) zamiast 0 273 003 209 (200kPa) i bez zmiany map doładowanie się trochę podniesie (coś ok 0.3 bara) <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl