[ B4 1.9TDI ] Jak sprawdzić ori wtryski.
[ B4 1.9TDI ] Jak sprawdzić ori wtryski.
Witam chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają ori wtryski jakieś oznaczenia i czy wtyczka z wtrysku sterującego powinna być wsadzona w taki metalowy uchwyt wiszący przy filtrze paliwa. U mnie ta wtyczka jest krótsza i leży sobie bo nie sięga do uchwytu. I dlatego chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z ori wtryskami, bo może moje wtryski już są zmienione :?: Dodam tyle że auto ładnie się zbiera.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Powinna jak sterujący jest z ori z TDI B4joandaw pisze:czy wtyczka z wtrysku sterującego powinna być wsadzona w taki metalowy uchwyt wiszący przy filtrze paliwa.
Bo zapewne masz wtryski od silnika np.AHU, gdzie wtyczka od sterującego jest krótsza .joandaw pisze:U mnie ta wtyczka jest krótsza i leży sobie bo nie sięga do uchwytu.
Zamienione mogą być ,co nie znaczy że nie są orijoandaw pisze:I dlatego chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z ori wtryskami, bo może moje wtryski już są zmienione
No i nie masz czym się martwić :mrgreen:Dodam tyle że auto ładnie się zbiera.
Dziś sprawdziłem wtryski sterujący ma numery 028 130 201J są to ori :?:
Pisze jeszcze na nim 2FH KBEL 58P 94 190 Bar 966 C4
Wtryski AEL - 046 130 202 F od 2.5 tdi jakie to są :?:
Jaki numer mają wtryski 0.216 z etki :?:
Znalazłem jeszcze takie coś http://allegro.pl/tuning-sportowe-wtrys ... 16501.html
Pisze jeszcze na nim 2FH KBEL 58P 94 190 Bar 966 C4
Wtryski AEL - 046 130 202 F od 2.5 tdi jakie to są :?:
Jaki numer mają wtryski 0.216 z etki :?:
Znalazłem jeszcze takie coś http://allegro.pl/tuning-sportowe-wtrys ... 16501.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wyglada że tak ,jak kabelek długaśny to na pewnojoandaw pisze:Dziś sprawdziłem wtryski sterujący ma numery 028 130 201J są to ori :?:
Jak chcesz samymi wtryskami uzyskać więcej mocy to nic z tego nie uzyskasz ,nie tędy droga,no chyba że masz mapki wtrysku podkręcone :mrgreen: na podkręconych mapach i wtryskach 0,205 od np.AFNa uzyskasz ok.120 koni .Zakładanie wtrysków 0,216 ma sens jak mierzymy powyżej 130 koni ,ale w takim przypadku trzeba się pobawić w zmiane icka na wydajniejszy i przydała by się pompa wtryskowa 11- tkajoandaw pisze:Wtryski AEL - 046 130 202 F od 2.5 tdi jakie to są :?:
Jaki numer mają wtryski 0.216 z etki :?:
Znalazłem jeszcze takie coś http://allegro.pl/tuning-...1750216501.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo ktoś zapewne wymienił na wtryski np.z silnika AHU ,a to praktycznie ten sam silnikjoandaw pisze:Właśnie że kabelek jest krótki i nie mam pojęcia dlaczego trochę to mylące
Do tej wartości zmiana icka nie jest konieczna ,sam icek mocy nie podnosi ,bo to tylko chłodnica powietrza w dolocie ,tyle że jak chłodniej w dolocie to auto po dobrym zagrzaniu się nie zamula i można bezdymnie podlać więcej paliwemjoandaw pisze:Będę zmieniał icka chcę tak do max 130 KM
to sa ecu 8bit, taki od a4 021 F mam na sprzedaż to jest od 1.9tdi 1z 90km czujnik ciśnienia doładowania 2500mbar, na 8bicie powinno wyjść około 130km tylko podstawa to IC, który nie tak prosto upchać w 80b4, pompy nie zmieniaj na 11mm skoro chcesz tylko 130km ewentualnie można włożyć od afn gdzie fala w pompie jest wyższa, ale podstawa to ICek bo w upalne dni ze 130km zrobi sie 110:Dróznica jest ogromna między dniem a nocą na ori IC w upalne dnijoandaw pisze:Chciałbym jeszcze sie dowiedzieć czy te komputery to są 16 bitowe :?: Jak tak to które :?: Chodzi mi o wgranie softa itp. Czy wtyczka jest taka sama jak w B4 :?: Jakie powinny być numery tych komputerów :?:
z 8-bit z map sensorem 250kPa są jeszcze kompy 021AP, 021D ma tylko 200kPa ale w sprytny sposób można podnieść doładowanie nawet ponad 1.5 bara albo można do sterownika 021D założyć map sensor 0 273 003 210 (250kPa) zamiast 0 273 003 209 (200kPa) i bez zmiany map doładowanie się trochę podniesie (coś ok 0.3 bara) <ok>