pawelrybak15 pisze: jak zaliczy dead to przekładaj na jakiegoś AVF i zrób 200KM @ 400Nm <ok>
Wtedy bym miał zmartwienie czy to maleństwo się nie rozpadnie :mrgreen: Jak miał być kiedyś jakiś swap to jedynie na coś męskiego czyli 2.2 20VT lub 2.7BT <ok>
trepek pisze:Zostaw chłopaka
Niech robi, nie można ograniczać tych, którym chce się robić. Dzięki temu świat idzie do przodu i rozwija się a nie drepta tylko utartymi ścieżkami.
Po drugie kto nie zepsuje, ten się nie nauczy. Trzymam za Ciebie kciuki Mariusz.
Dzięki za słowa uznania Grzegorz
W domu ojciec z dziadkiem też mnie demotywują do dalszych działań, ale się tam nimi nie przejmuję zbytnio 8-) Trzeba działać, a jak się nie spróbuje to się nie dowie
Coś czuję, że czarnula nie będzie miała ze mną tak lekko :mrgreen:
pawelrybak15 pisze:Powiem Ci szczerze Mariusz, że podziwiam Cie. Mimo młodego wieku bierzesz się za naprawde poważne naprawy i nie boisz się spierdzielenia czegoś.
Dzięki Paweł
Spierdzielić nie ma czego zbytnio, bo to nie jest trudne, a pracochłonne i trzeba skrzynię zwalać i rozrząd ruszać.
nie przejmuj sie tak tym cisnieniem, w moim ost podskoczylo z 2.5bar na 3bar przy 2000tys, nie zdechnie tak szybko :mrgreen:
Łał ale niesamowita poprawa
Mi tam starczą 2 bar'unie na wolnych <ok>
Słonik pisze:Za słabo mu pomagasz :mrgreen:
Się nie postarał, a jak chce to potrafi :mrgreen:
keczy pisze:na dodatek cos sie naprawilo i nie odcina mi juz paliwa przy 4500tys, co za dziadostwo wymyslily helmuty :mrgreen:
Silnik tylko odmuliłeś nic więcej
Helmuty po prostu nie przewidywały, że nie będzie się otwierało drugiej klapki w przepustnicy :mrgreen: Jak masz sprawnego stukowca to przy 5 tyś zaczyna lepiej ciągnąć <ok>
PS. Coś mi się obiło o uszy, że jest jakiś zlot youngtimer'ów w Poznaniu we wrześniu. Prawda to :?: