Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 sie 2011, 22:07

Słonik pisze:A moze poprostu u AudiSport czujnik klamie :?: :roll:
Porównam wskazania z manometrem :-P
GerB3 pisze:Wymienisz ten zaworek a i tak nic się nie zmieni, zobaczysz.
Mój cyrk moje małpy, zrobię co będę uważał za stosowne <ok>
GerB3 pisze:mówiłeś że czujnik jest zły bo nie wierzyłeś że mam silnik w lepszym stanie od Ciebie
Chodziło mi tylko, że to nienaturalne mieć 0,5 na włączonym zapłonie ;-) A silnik w lepszym stanie od mojego mieć nie trudno :-P

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 16 sie 2011, 20:19

Audi Sport pisze:Mój cyrk moje małpy, zrobię co będę uważał za stosowne
A my możemy pomoc ci je wytresowac :mrgreen:

I jak mierzyłes manometrem??

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 22 sie 2011, 01:14

matt1988 pisze: I jak mierzyłes manometrem??
Tak mierzyłem i wskazania takie same jak na dodatkowych zegarach :-x

Rozebrałem także tą podstawkę filtra oleju i nie znalazłem w niej tego zaworka :-/ Czyżby leżał gdzieś w układzie zapychając go :?: A może nie ma czegoś takiego w tym silniku :?: Daję fotki jak to wygląda.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 22 sie 2011, 22:46

Audi Sport, zawor zabezpieczajacy przed zbyt duzym cisnieniem nie znajduje sie w podstawie chlodnicy oleju tylko w pompie oleju :idea: Uszkodzony zawor w pompie dal takie cisnienie w moim 16v, ze rozerwalo filtr oleju :->

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 22 sie 2011, 23:30

Zostaw bo zepsujesz :-P
Wierzę w Twoje dobre intencje, ale zaraz wymienisz pół silnika a nadal będzie tak jak było :roll:
Zostaw go i śmigaj, jak zaliczy dead to przekładaj na jakiegoś AVF i zrób 200KM @ 400Nm <ok>

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 22 sie 2011, 23:42

pawelrybak15 pisze:przekładaj na jakiegoś AVF i zrób 200KM @ 400Nm <ok>
Ta on to prędzej by z cc sporting silnik wrzucił niż diesla :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 sie 2011, 23:44

pawelrybak15 pisze:Zostaw bo zepsujesz
Zostaw chłopaka ;-) Niech robi, nie można ograniczać tych, którym chce się robić. Dzięki temu świat idzie do przodu i rozwija się a nie drepta tylko utartymi ścieżkami.
Po drugie kto nie zepsuje, ten się nie nauczy. Trzymam za Ciebie kciuki Mariusz.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 22 sie 2011, 23:52

Trepek, masz rację, tylko tutaj ewidentnie widać, że generuje sobie niepotrzebne koszty.
Powiem Ci szczerze Mariusz, że podziwiam Cie. Mimo młodego wieku bierzesz się za naprawde poważne naprawy i nie boisz się spierdzielenia czegoś. Jesteś uparty (w pozytywnym znaczeniu) i to bardzo dobrze świadczy o Tobie, tylko tutaj chyba wykonujesz syfyfową pracę :-(
No ale trzymam kciuki :-)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 23 sie 2011, 23:25

Audi Sport, nie przejmuj sie tak tym cisnieniem, w moim ost podskoczylo z 2.5bar na 3bar przy 2000tys, nie zdechnie tak szybko :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 sie 2011, 23:38

keczy pisze: nie zdechnie tak szybko
Za słabo mu pomagasz :mrgreen:

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 sie 2011, 21:20

Słonik pisze:Za słabo mu pomagasz

Taaa, niedlugo nie bedzie opon, oleju nie chce pic i na dodatek cos sie naprawilo i nie odcina mi juz paliwa przy 4500tys, co za dziadostwo wymyslily helmuty :mrgreen:

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 26 sie 2011, 02:48

pawelrybak15 pisze: jak zaliczy dead to przekładaj na jakiegoś AVF i zrób 200KM @ 400Nm <ok>
Wtedy bym miał zmartwienie czy to maleństwo się nie rozpadnie :mrgreen: Jak miał być kiedyś jakiś swap to jedynie na coś męskiego czyli 2.2 20VT lub 2.7BT <ok>
trepek pisze:Zostaw chłopaka ;-) Niech robi, nie można ograniczać tych, którym chce się robić. Dzięki temu świat idzie do przodu i rozwija się a nie drepta tylko utartymi ścieżkami.
Po drugie kto nie zepsuje, ten się nie nauczy. Trzymam za Ciebie kciuki Mariusz.
Dzięki za słowa uznania Grzegorz ;-) W domu ojciec z dziadkiem też mnie demotywują do dalszych działań, ale się tam nimi nie przejmuję zbytnio 8-) Trzeba działać, a jak się nie spróbuje to się nie dowie :-P Coś czuję, że czarnula nie będzie miała ze mną tak lekko :mrgreen:
pawelrybak15 pisze:Powiem Ci szczerze Mariusz, że podziwiam Cie. Mimo młodego wieku bierzesz się za naprawde poważne naprawy i nie boisz się spierdzielenia czegoś.
Dzięki Paweł :-D Spierdzielić nie ma czego zbytnio, bo to nie jest trudne, a pracochłonne i trzeba skrzynię zwalać i rozrząd ruszać.
nie przejmuj sie tak tym cisnieniem, w moim ost podskoczylo z 2.5bar na 3bar przy 2000tys, nie zdechnie tak szybko :mrgreen:
Łał ale niesamowita poprawa :-D Mi tam starczą 2 bar'unie na wolnych <ok>
Słonik pisze:Za słabo mu pomagasz :mrgreen:
Się nie postarał, a jak chce to potrafi :mrgreen:
keczy pisze:na dodatek cos sie naprawilo i nie odcina mi juz paliwa przy 4500tys, co za dziadostwo wymyslily helmuty :mrgreen:
Silnik tylko odmuliłeś nic więcej :-P Helmuty po prostu nie przewidywały, że nie będzie się otwierało drugiej klapki w przepustnicy :mrgreen: Jak masz sprawnego stukowca to przy 5 tyś zaczyna lepiej ciągnąć <ok>

PS. Coś mi się obiło o uszy, że jest jakiś zlot youngtimer'ów w Poznaniu we wrześniu. Prawda to :?:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 26 sie 2011, 07:50

Zostaw silnik, wymień przód na B3kowy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jar3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 12 sie 2011, 22:50
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Jar3k » 26 sie 2011, 14:30

Pikna Audiczka !
Oddasz ? :D

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 27 sie 2011, 00:34

GerB3 pisze:wymień przód na B3kowy :mrgreen:
Chcesz się zamienić :?: Dokładkę będziesz miał wtedy pod kolor <ok>

Jar3k, Dzięki,
Żartowniś, nie mam zamiaru się jej pozbywać ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl