Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Pytanie o Przebieg i czy konieczny jest Remont?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Cycu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 21 sie 2011, 15:08
Lokalizacja: Szymbark\Gorlice

[B4 2.0 ABK] Pytanie o Przebieg i czy konieczny jest Remont?

Post autor: Cycu » 24 sie 2011, 00:32

Witam : ]
Posiadam AUDI 80 B4 2.0 ABK z 1994r.
Przebieg wynosi 370tys km. Jest to przebieg oryginalny, licznik nie był kręcony...
Czy 370tys to bardzo dużo jak na ten silnik?
Dodam, że w samochodzie mam zamontowaną instalację LPG II Generacji od 5ciu lat.
Tak przynajmniej wynika z dokumentów...

Czy konieczny jest remont tego silnika?
Myślę, że silnik nadal jest sprawny tylko jak sprawny? Ciekawe ile kucyków zdechło...
Lekko poci się z uszczelki pod głowicą (ale lekko)...
Mam zamiar wziąść się za jej wymianę ale dopiero na wiosnę, ponieważ aktualnie budżet nie pozwala mi na wykonanie takiego remontu...
Czy wymiana uszczelki, zaworów oraz uszczelniaczy wystarczy?
Czy może konieczny jest już przy tym przebiegu Szlif, wymiana tłoków i pierścieni?

Proszę o fachowe doradztwo ; ]
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów! :]

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 24 sie 2011, 09:55

Zeby cos powiedziec o silniku musisz sprawdzic kompesje na cylintrach.Jakbedziesz miał małe cisnienie to albo zawory nie trzymaja albo pierscienie do wymiany.

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 24 sie 2011, 13:19

remont takiego silnka niestety się nie opłaca, jeśli jezdzi ok to nie ma co szukać zmienić uszczelke i zrobić głowice, szlif wymiana tłoków sie nie opłaci, a nawet jak ktos to zrobi to i tak ten silnik nie bedzie gadał jak nowy

Awatar użytkownika
Darek.K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 31 maja 2010, 11:46
Lokalizacja: Jaca (Hiszpania)

Post autor: Darek.K » 24 sie 2011, 14:41

mjerzyk pisze:remont takiego silnka niestety się nie opłaca
zależy jak go chcesz zrobić jeżeli na sprzedaż to fakt nie opłaca się ale kolega raczej dla siebie robi ja zrobiłem remont silnika planowanie głowicy nowe popychacze zaworów nowe gumki na popychaczach, nowe pierścienie, panewki, komplet uszczelek i zmieściłem się 1300 zł jeżeli wozik zostaje u ciebie to nie szukał bym używki bo nie wiadomo ile pochodzi a stanu licznika nikt ci nie zagwarantuje ewentualnie możesz dostać gwarancje rozruchową a co później ?

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 24 sie 2011, 15:01

zgadza się ale kolega wyżej pisał o szlifie i wymianie tłoków a to się raczej nie opłaci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl