Witam, posiadam audiczke z silnikiem JN 1.8 z gazem. Problem jest następujący:
Gdy samochod chodzi na benzynie i dodaje mu obrotów to skala nie chce przejść 4 tysięcy czasami nawet nie dotrze do 3 tysięcy, samochodem zaczyna trząść, jak jade i przełącze na benzyne to samochód zadławi jak dam buta w pedał 2 sekundy muli po chwili odmuli i przerywa:/. Wolne obroty są ok, autko chodzi równo na 900. Na gazie auto chodzi ok (ELPIGAZ) nic nie przerywa ani nie zamula- spalanie gazu ok 12 litrów po samym mieście (nie wiem czy to nie za dużo). Panowie nie wiem co z tą benzyną ale już mi ręce opadają do mechaników nie jeżdże bo to dla mnie ściemniacze wole was tu popytać zrobić sam. Świece wymieniłem, kable WN - kopułke, przepływomierz sprawdzony. (obroty nie falują)..
Prośba o pomoc.
[B3 JN + Gaz] Problem z obrotami na benzynie i ze spalaniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
Powiem ci kolego tak , miałem takie same audi i wiem jedno ze czasme na benzynie nie bedzie dobrze chodzic, tak mi powiedział jeden czarodziej co mi to zrobił , i nie powiedział co zrobił ale auto ładnie szło i spalanie było w trasie 9,5 lpg a w miesicie to te 12 co piszesz to ok wiec mi ponoci mikser inny założył i cos z kompensacją zrobił ale co to nie wiem :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
A czy tarcza działa bez oporów nie obciera się nigdzie. Przyczyny mogą być takie:
Bardziej optymistyczna czujnik dwu pinowy biały wkręcony od dołu w króciec przykręcany do głowicy, albo druga popękane oringi w rozdzielaczu paliwa...Nie pamiętam teraz ile powinna wynosić oporność sprawnego czujnika. Jak będę pamiętał jutro to sprawdzę i podrzucę. Jeśli czujnik będzie ok to na 90% wymiana oringów w rozdzielaczu. Jak będzie to konieczne to służę pełnym opisem jak i co po kolei <ok>
Ja wymieniałem u siebie je (nie mam lpg a popękały ze starości) przy JN
Bardziej optymistyczna czujnik dwu pinowy biały wkręcony od dołu w króciec przykręcany do głowicy, albo druga popękane oringi w rozdzielaczu paliwa...Nie pamiętam teraz ile powinna wynosić oporność sprawnego czujnika. Jak będę pamiętał jutro to sprawdzę i podrzucę. Jeśli czujnik będzie ok to na 90% wymiana oringów w rozdzielaczu. Jak będzie to konieczne to służę pełnym opisem jak i co po kolei <ok>
Ja wymieniałem u siebie je (nie mam lpg a popękały ze starości) przy JN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14