Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 JN + Gaz] Problem z obrotami na benzynie i ze spalaniem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
matrixsio89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14

[B3 JN + Gaz] Problem z obrotami na benzynie i ze spalaniem.

Post autor: matrixsio89 » 24 sie 2011, 20:07

Witam, posiadam audiczke z silnikiem JN 1.8 z gazem. Problem jest następujący:
Gdy samochod chodzi na benzynie i dodaje mu obrotów to skala nie chce przejść 4 tysięcy czasami nawet nie dotrze do 3 tysięcy, samochodem zaczyna trząść, jak jade i przełącze na benzyne to samochód zadławi jak dam buta w pedał 2 sekundy muli po chwili odmuli i przerywa:/. Wolne obroty są ok, autko chodzi równo na 900. Na gazie auto chodzi ok (ELPIGAZ) nic nie przerywa ani nie zamula- spalanie gazu ok 12 litrów po samym mieście (nie wiem czy to nie za dużo). Panowie nie wiem co z tą benzyną ale już mi ręce opadają do mechaników nie jeżdże bo to dla mnie ściemniacze wole was tu popytać zrobić sam. Świece wymieniłem, kable WN - kopułke, przepływomierz sprawdzony. (obroty nie falują)..
Prośba o pomoc.

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 24 sie 2011, 21:48

Przepływomierz sprawdzony to znaczy można jaśniej? Na czym polegało to "sprawdzenie"

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 24 sie 2011, 22:12

Powiem ci kolego tak , miałem takie same audi i wiem jedno ze czasme na benzynie nie bedzie dobrze chodzic, tak mi powiedział jeden czarodziej co mi to zrobił , i nie powiedział co zrobił ale auto ładnie szło i spalanie było w trasie 9,5 lpg a w miesicie to te 12 co piszesz to ok wiec mi ponoci mikser inny założył i cos z kompensacją zrobił ale co to nie wiem :mrgreen:

matrixsio89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14

Post autor: matrixsio89 » 24 sie 2011, 22:43

Więc sprawdzenie polegało na tym czy nigdzie nie łapie lewego powietrza silnik i przeczyszeniu całego przepływomierza oraz wymianie blaszki w nim gdyż była pogięta po wystrzale gazu.

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 24 sie 2011, 22:56

A czy tarcza działa bez oporów nie obciera się nigdzie. Przyczyny mogą być takie:
Bardziej optymistyczna czujnik dwu pinowy biały wkręcony od dołu w króciec przykręcany do głowicy, albo druga popękane oringi w rozdzielaczu paliwa...Nie pamiętam teraz ile powinna wynosić oporność sprawnego czujnika. Jak będę pamiętał jutro to sprawdzę i podrzucę. Jeśli czujnik będzie ok to na 90% wymiana oringów w rozdzielaczu. Jak będzie to konieczne to służę pełnym opisem jak i co po kolei <ok>
Ja wymieniałem u siebie je (nie mam lpg a popękały ze starości) przy JN :-P

matrixsio89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14

Post autor: matrixsio89 » 24 sie 2011, 22:59

Dziękuje kolego sprawdzę jutro ten czujnik i prośba o opis tych oringów. z Góry dzięki.

[ Dodano: 2011-08-24, 23:00 ]
Aha tarcza działa gładko i nigdzie nie obciera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl