AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
pisz,
a wstydzić się nie będę, nigdzie nie pisałem że jestem dobrym kierowcą. celowo zostaje 7A bo to dla mnie i tak dużo. jak się nauczę to pomyślę nad większą mocą.
marzy mi się Go Pro Hero więc chciałbym każde odpalanie i zakręt uwiecznić na filmie.
Pozdr G
p.s. już nie pamiętam jak się tym jeździ
a wstydzić się nie będę, nigdzie nie pisałem że jestem dobrym kierowcą. celowo zostaje 7A bo to dla mnie i tak dużo. jak się nauczę to pomyślę nad większą mocą.
marzy mi się Go Pro Hero więc chciałbym każde odpalanie i zakręt uwiecznić na filmie.
Pozdr G
p.s. już nie pamiętam jak się tym jeździ
Spoko, spoko. Po prostu pisałeś gdzieś wcześniej, żeś wstydliwy i nie prędko się pokażesz publicznie i myślałem, że serio piszesz. Ja w sumie bym się wstydził pokazać, bo kierowca ze mnie "niedzielny", quattro dopiero poznaje i nie chciałbym sobie siary robić przed publiką A miejscówę na treningi to masz zawodową!
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
Duży drobiazg jak się okazuje, chciałem wystartować za kilka dni ale chyba nie dam rady. Męczy mnie brak porządku pod maską w kabinie w bagażniku. Zapomniałem o odpowietrzeniu z ukł paliwa a to musi być . Muszę zrobić zbieżność jeszcze raz bo auto mi driftuje, pomalować niektóre elementy. Wczoraj wyglądało git dziś widzę jeszcze masę roboty. Detale ale ja czasu nie mam jak zwykle i nie wiem kiedy to ogarnę a sezon asfaltowy się kończy.
Ciśnienia nie mam ale już chciałbym mieć temat tego auta z głowy. A i jeszcze deskę muszę wyciąć i jeszcze rozwiązać problem temperatury silnika i tej która powstaje w kabinie ...dużo dużo jeszcze dużo roboty
ehh
Ciśnienia nie mam ale już chciałbym mieć temat tego auta z głowy. A i jeszcze deskę muszę wyciąć i jeszcze rozwiązać problem temperatury silnika i tej która powstaje w kabinie ...dużo dużo jeszcze dużo roboty
ehh
- Kolczat