a wstydzić się nie będę, nigdzie nie pisałem że jestem dobrym kierowcą. celowo zostaje 7A bo to dla mnie i tak dużo. jak się nauczę to pomyślę nad większą mocą.
marzy mi się Go Pro Hero więc chciałbym każde odpalanie i zakręt uwiecznić na filmie.
Spoko, spoko. Po prostu pisałeś gdzieś wcześniej, żeś wstydliwy i nie prędko się pokażesz publicznie i myślałem, że serio piszesz. Ja w sumie bym się wstydził pokazać, bo kierowca ze mnie "niedzielny", quattro dopiero poznaje i nie chciałbym sobie siary robić przed publiką A miejscówę na treningi to masz zawodową!
Tak, chyba powinienem bo auto wróciło do domu, można powiedzieć, że jest skończone.
Wymaga kosmetycznego dopieszczenia, które też pewnie zajmie kolejne tygodnie.
Ale...audi pali, układy są szczelne o dziwo jest cichsze - nie wiem dla czego . Wszystko jest OK.
Ciesze sie Grzesiu ze masz juz auto powiedzmy w jednym kawałku, jezdzace i u siebie pod hata .
Detale to juz drobiazg.
Odpoczywaj i opisz wrazenia:).
Pozdro.
Duży drobiazg jak się okazuje, chciałem wystartować za kilka dni ale chyba nie dam rady. Męczy mnie brak porządku pod maską w kabinie w bagażniku. Zapomniałem o odpowietrzeniu z ukł paliwa a to musi być . Muszę zrobić zbieżność jeszcze raz bo auto mi driftuje, pomalować niektóre elementy. Wczoraj wyglądało git dziś widzę jeszcze masę roboty. Detale ale ja czasu nie mam jak zwykle i nie wiem kiedy to ogarnę a sezon asfaltowy się kończy.
Ciśnienia nie mam ale już chciałbym mieć temat tego auta z głowy. A i jeszcze deskę muszę wyciąć i jeszcze rozwiązać problem temperatury silnika i tej która powstaje w kabinie ...dużo dużo jeszcze dużo roboty
od pcozatku nie negowalem Twojego pobytu w zaawansowanych bo tak wlasnie myslalem ze auto dostalo pelna klate i po odelzeniu musi naprawde zasuwac... gdybys przypadkiem kiedys startowal na rundzie tyskiej na torze testowym fiata, daj mi znac ze dwa dni wczesniej, postaram sie wpasc i Ci pokibicowac z zaloga zabezpieczenia :mrgreen: