[90,B3] Regulacja ke-jetronic
- maniek2312
- Forum Audi 80
- Posty: 131
- Rejestracja: 05 lut 2010, 00:15
- Lokalizacja: ŚWIDWIN-SZCZECIN
Wszystko sprawdzone, zmian żadnych nie ma. Auto trafiło do dobrego (mam nadzieję) mechanika, za tydzień zabierze się za nie także się okaże co było nie tak. A po odholowaniu auta okazało się, że ucieka olej.luk_OP_Q89 pisze:nenolog, ustal podstawy:czy masz iskrę i paliwo.
Krak,Czy zdejmowałeś gumę z k-jeta?Czy sprawdzałeś czy talerzyk się nie blokuje w trakcie podnoszenia?Zrób to.Upewnij się że talerzyk nie haczy(jak tak to odkręc śrubkę którą jest mocowany na samym środku do ramienia rozdzielacza i ustaw tak aby nie haczył).Poruszaj talerzykiem góra/dół jeżeli leciutko chodzi to ucieka gdzieś podciśnienie i talerzyk się nie podnosi do końca bo nie ma siły.Jeżeli chodzi ciężko to zatarcie o którym pisałem.Generalnie rozbieranie K-jeta przez kogoś kto tego nie robił kończy się nieciekawie.
Panowie starajcie się myślec samodzielnie w trakcie pracy przy samochodzie.Wiecie że bez paliwa i iskry nie zapali.Ustalajcie od rzeczy podstawowych.Jeżeli po drodze np.w układzie paliwowym jest element typu podgrzewacz,filtr czy coś co podejrzewacie , omińcie to przewodami i okaże się czy jest różnica.
Sprawdziłem nie haczy, przy podnoszeniu czuje stały opór kilku gramów ciężko wytłumaczyć. Mogę go docisnąć w dół kilka milimetrów. Jest nalepka ustawienia szpary między tależykiem a tego "leja" tylko nie wiem do czego się odnieść czy od samego dołu ke-jetronic'a czy końca leja. Nie mam opasek na kolanku plastikowym co jest z prawej strony gumy.
[ Dodano: 2011-09-05, 19:29 ]
Mogłem nagrać filmik jak brzmi i co się dzieje z silnikiem. Tylko teraz mam ściągniętą gumę. Jeśli pomoże wam koledzy w diagnozie zrobię to jutro i wrzuca na YT
[ Dodano: 2011-09-05, 19:29 ]
Mogłem nagrać filmik jak brzmi i co się dzieje z silnikiem. Tylko teraz mam ściągniętą gumę. Jeśli pomoże wam koledzy w diagnozie zrobię to jutro i wrzuca na YT
Witam jestem nowy, chciałbym się podłączyć do tematu ponieważ mam podobny problem. Mianowicie strzelił i się zaczęło, na benzynie nie odpala na gazie tak ale ma muła jak się rozgrzeje to jest ok. Mój mechanik stwierdził że membrana w tym wtrysku zaraz nad filtrem powietrza jest przegięta w dół i paliwo kapie na filtr. Pytanie polega na tym: czy jeżeli kupię wtrysk używany (wiadomo nie sprawdzony) i zamontuje czy to będzie gadać czy trzeba ustawiać jakoś ten wtrysk aby działał. Mój mechanik powiedział że jeżeli nawet wymienię ten cały wtrysk to nikt mi tego nie ustawi. Wtrysk znalazłem na alledrogo za 500zł. Prosze o fachowa opinie czy to się opłaca bo jeśli nie to sprzedam jeśli ktoś to kupi i wezme coś co jest bardziej skore do lpg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Trochę drogo, można znaleźć spokojnie poniżej 300zł.angus416 pisze:Wtrysk znalazłem na alledrogo za 500zł.
Jak będzie miał ten sam numer części co twój stary to jest szansa że zadziała z niewielką korektą przy użyciu śruby od regulacji składu mieszanki.
Nie wiem czy nie było opisywane na forum jak zwalczyć to wyciek.
Zanim napisałem post dosyć intensywnie szukałem na forum podobnych tematów i jest tego sporo, ale wolałem się upewnić na 100%. Co do wycieku to, jeżeli wymienię wtrysk to i wyciek przestanie istnieć, czy to jest jakoś powiązane z innymi częściami które mogą być uszkodzone ??. Jak tylko dojdę do ładu i składu to napisze o rezultatach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Raczej to wina tego rozdzielacza, lekkie kapanie to chyba rzecz normalna, nawet tam jest odlany taki zbiorniczek w filtrze powietrza z podłączony podciśnieniem aby silnik zassał to co kapnęło i zostało spalone.
Choć takie kapanie może być powodem pożaru auta bo audi z mechanicznym wtryskiem często kończą w pożarze.
Choć takie kapanie może być powodem pożaru auta bo audi z mechanicznym wtryskiem często kończą w pożarze.
angus416, z tego co czytam to nie masz walnietego wtrysku tylko wygiętą blaszkę przepływomierza zdejmij gumę ma górze tego ustrojstwa i sprawdz czy lekko chodzi i czy jest prościutka to może być problem nieodpalania na benzynie i mula na gazie. Co do kapania nie jesteś pierwszy i ostatni a czy to moze być problemem pożaru nie wydaje mi się. Co do ceny to jest mega ja za coś takiego dałem 70zł wpisze jeszcze sobie w allegro przepływomierz do NG to wyskoczy Ci ta sama część. Co do regulacji to idzie to zrobić bo sam to przechodziłem kwoty różne a reguluje się to za pomocą emisji CO2 i kręcąc śrubką. Pytania :?: <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
maciek1006, co do wciskania to nie chodzi o to postaraj się delikatnie złapać za śrubkę która tam jest i sprawdz czy nie ma oporów o nic nie blokuje gdy będziesz podciągał ją do góry i delikatnie dociskał na dół jesli blaszka jest krzywa to wychodza takie anomalie iż całkowicie spadnie w dół lub się blokuje i tworzą się szpary itd. a co do tego jak głęboko ma zejść to nie wiem ile dokładnie mm ale ma być lekka szparka tam.
Co do regulacji z tego co pamiętam patrząc od góry na wtryski stojąc przed autem to okolice lewego dolnego rogu jest dziurka(bardziej z lewej strony) w którą wkłada się imbusa i reguluje nie robiłem tego sam i nie polecam tak więc jak coś prosze by ktoś mnie poprawił co do umiejscowienia i regulacji. Ja za regulacje dałem 50zł ale i mogłem dać 250zł tak więc ceny są rozbieżne.
Co do regulacji z tego co pamiętam patrząc od góry na wtryski stojąc przed autem to okolice lewego dolnego rogu jest dziurka(bardziej z lewej strony) w którą wkłada się imbusa i reguluje nie robiłem tego sam i nie polecam tak więc jak coś prosze by ktoś mnie poprawił co do umiejscowienia i regulacji. Ja za regulacje dałem 50zł ale i mogłem dać 250zł tak więc ceny są rozbieżne.
Tak jak Zay pisze. Miejsce regulacji jest między gumą a rozdzielaczem, jak się przypatrzysz to nie ma szans, byś przeoczył.
Wymiana przepływki to prosta sprawa, jedyne co to możesz mieć problem z jej odkręceniem (ja miałem, ale długie wymoczenie śrub w płynie hamulcowym pomogło).
Zay kupił w super cenie przepływkę, ja dawałem bodaj 100zł za sztukę. Na wszelki wypadek 2 zakupiłem wówczas <lol>
Co do samej regulacji to ja sobie sam "doregulowałem" po regulacji w warsztacie. Tam nie ma co się zepsuć tak naprawde, więc nic nie spieprzysz - jeśli chcesz to robić sam.
Jak spalanie po regulacji będziesz miał takie jak przed robotą, tzn. że wszytko jest ok
Wymiana przepływki to prosta sprawa, jedyne co to możesz mieć problem z jej odkręceniem (ja miałem, ale długie wymoczenie śrub w płynie hamulcowym pomogło).
Zay kupił w super cenie przepływkę, ja dawałem bodaj 100zł za sztukę. Na wszelki wypadek 2 zakupiłem wówczas <lol>
Co do samej regulacji to ja sobie sam "doregulowałem" po regulacji w warsztacie. Tam nie ma co się zepsuć tak naprawde, więc nic nie spieprzysz - jeśli chcesz to robić sam.
Jak spalanie po regulacji będziesz miał takie jak przed robotą, tzn. że wszytko jest ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
- maniek2312
- Forum Audi 80
- Posty: 131
- Rejestracja: 05 lut 2010, 00:15
- Lokalizacja: ŚWIDWIN-SZCZECIN