Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90,B3] Regulacja ke-jetronic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 lis 2011, 20:48

Dobrze że masz 12V a steruje nim komputer podając masę. Aby dobrze działał między innymi jest potrzebny sprawny czujnik zamknięcia przepustnicy.

ArturooK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:41

Post autor: ArturooK » 26 lis 2011, 08:31

z forum dowiedziałem sie jak sprawdza sie ten czujnik i jest na nim przejscie jak sie zamknie czyli niby jest dobrze, a poprzedni właściciel też coś kombinował bo komp jest ze szrotu. Ja myślałem, że to natężenie steruje działaniem tego krokowca.Hm dzis popatrze jeszcze co tam sie dzieje bo on mi sie nie otwiera chociaż sam zawór jest dobry

[ Dodano: 2011-11-28, 20:45 ]
hm, ale jak by komp sterował nim masą to zawór działałby w pozycji 1-0, a on jak dobrze kojarze ma różne pozycje otwarcia

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 08 gru 2011, 17:22

to chyba dobry watek, wiec nie bede zakladal nowego.

Po wymianie wnetrza rozdzielacza i skutecznym zlozeni go do kupy, okazalo sie, ze mi zalewa teraz dla odmiany swiece. Po dosc gruntownej analizie materialow jakie udalo mi sie zebrac na temat tego ustrojstwa, pojalem ze zaslepka od dolu tloczka wcale nie jest zaslepka a wlasnie tym czyms, co ustala ilosc paliwa podawanego w sposob ciagly (oczywiscie przy udziale tego elektronicznego nastawnika o ktorym sie rozpisujecie w tym watku)
No i teraz mam powaznego zonka, bo nie bardzo wiem jak tu utrafic w odpowiednia ilosc paliwa jaka ma wyplywać.
Wszelkie eksperymenty psuje jeszcze wtryskiwacz rozruchowy ktory mi dolewa paliwa przy probach staru .

Ma ktoś jakis patent, bądź może jest wstanie jakoś malowniczo opowiedziec mi ile tego paliwa powinno sie wydostawać przy maksymalnie opuszczonym tloczku?

Auto już mi prawie dziala, tylko jeszcze to... i juz mam nadzieję ;)

Awatar użytkownika
Zabłoch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 19 sty 2013, 17:05
Lokalizacja: KUJ-POM

Post autor: Zabłoch » 26 lut 2013, 20:53

Witam, prawdopodobnie mam rozwiązanie problemu kolegi MEMOLOG (wiem że sobie poradził ale może pomogę Komuś kto postanowi wymienić uszczelkę pod elektrozaworem wtryskiwaczy :) ( ZDJĘCIE Z PIERWSZEJ STRONY TEMATU) A więc- zauważyłem że lekko poci się benzyną z pod tego dekielka i długo nie zastanawiając się delikatnie go dokręciłem .. i się zaczęło... silnik kręci, iskra jest, paliwo dochodzi do rozdzielacza ,ale auto nie odpala... sprawdziłem paliwo przy wtryskiwaczach -BRAK -- WYSTARCZYŁO POLUZOWAĆ WCZEŚNIEJ WSPOMNIANE ŚRUBKI OD ELEKTROZAWORU KWESTIA 1/10 OBROTU (MINIMALNIE ) I AUTKO OD RAZU ZAGADAŁO:) <ok> (SILNIK JN )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl