czyli luzem ten przewód mam puścić? i nigdzie mi to nie podlezie i sie nie uszkodzi?
a przypadkiem nie będzie kłopotu ze stabilizatorem?? nie będzie się przewód na stabilizatorze naciągał?
[B3 1.8 PM] pomocy!! awaria hamulców
no to chyba zrobie to tak jak być powinno, boję się znowu niespodzianki, chyba że mechanik zażyczy sobie kosmiczną jakąś kwotę to spróbuję zrobić to po staremu wg rady Maroonio.
tylko powiedzcie mi jakim cudem to tak zostało złozone?
auto rocznikowo powinno mieć układ po nowemu, wg silnika też, ale mocowanie na błotniku jest po staremu. jak to tak? co prawda silnik był wymieniany ale to chyba nie ma nic do rzeczy
tylko powiedzcie mi jakim cudem to tak zostało złozone?
auto rocznikowo powinno mieć układ po nowemu, wg silnika też, ale mocowanie na błotniku jest po staremu. jak to tak? co prawda silnik był wymieniany ale to chyba nie ma nic do rzeczy
skro tak mówisz to jestem skłonny przyjąć taką wersję, nie zmienia to jednak faktu że muszę coś z tym zrobić i mam w sumie dwa wyjścia. jedno porządne ale kosztowne pewnie, drugie mniej pewne ale sam mógłbym zrobić tylko strach
najlepsze jest to że tak to było poskładane przynajmniej pięć lat temu i pokojnie wytrzymało, dopiero jak ten mechanik wsadził łapy to coś namącił.
a jeszcze coś, prawie mi umknęło.......... przy prawym kole mocowanie przewodu na błotniku jest przed kolumną...... kombinacji w tym aucie chyba nie zliczysz...
najlepsze jest to że tak to było poskładane przynajmniej pięć lat temu i pokojnie wytrzymało, dopiero jak ten mechanik wsadził łapy to coś namącił.
a jeszcze coś, prawie mi umknęło.......... przy prawym kole mocowanie przewodu na błotniku jest przed kolumną...... kombinacji w tym aucie chyba nie zliczysz...