Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik

Post autor: Słonik » 11 wrz 2007, 22:51

Audi 80 - B4 Competition
Rok Produkcji - 1994
Nadwozie - Sedan
Silnik - był 2.0 16V ACE jest 1.8T AMB
Napęd - <quattro>

:arrow: Zdjęcia i opis z prospektu.
ObrazekObrazek, ObrazekObrazek, ObrazekObrazek, ObrazekObrazek
Dodatkowo w 1994 Audi zbudowało ok. 2500 sztuk modelu Audi 80 Competition quattro na rynek europejski, w celu uzyskania homologacji dla aut startujących w wyścigach samochodów turystycznych DTM i dla uczczenia odniesionych w tej serii sukcesów. Auta były wyposażone w napęd na obie osie, silnik 2.0 16V i występowały wyłącznie w nadwoziu sedan. Na zewnątrz 80 Competition quattro można rozpoznać po przednim zderzaku takim jak w modelu S2/Coupe V6, reflektorach z modelu V6, lotce montowanej na tylnej klapie, 16 calowych alufelgach o specjalnym wzorze, a także charakterystycznym tylnym zderzaku. Auto występowało tylko w trzech kolorach nadwozia: czerwonym Laser, czarnym perłowym Vulcan i srebrnym Kristall. Wewnątrz znajdowała się specjalna plakietka z logo modelu. Model ten posiadał standardowo poduszkę powietrzną i można było zamówić do niego dwa pakiety wyposażenia. Pierwszy obejmował radioodtwarzacz Audi Gamma z anteną w tylnej szybie, elektrycznie otwierany szyberdach i regulowany na wysokość fotel kierowcy, drugi pakiet z kolei oferował klimatyzację, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i lusterka. Obok modeli S2 i RS2, Competition quattro stały się cennymi, rzadkimi i poszukiwanymi przez kolekcjonerów modelami.
:arrow: A więc do rzeczy.
Nadszedł czas żebym i ja pokazał swoja Be-Czwórkę.
A wiec zaczęło się tak, szukałem samochodu a konkretnie VW lub Audi w jakiejś fajnej wersji, no i znalazłem B4 Competition w kolorze LaserRot, pojechałem, obejrzałem i kupiłem. :-)

:arrow: Wyposażenie:
- El. szyby przód.
- El. lusterka.
- El. szyberdach.
- El. regulacja świateł.
- Podgrzewane spryskiwacze szyb i lusterka.
- Wspomaganie.
- Centralny zamek.
- Alarm.
- Poduszka powietrzna kierowcy.
Tyle fabryka dała.

:arrow: Audio
Audio to seryjny zestaw Audi czyli z przodu pod szybą 10 cm Nokia, z tyłu w drzwiach 16 cm Nokia+wysokie tony również w drzwiach, całość sterowana przez Sony Black Panel CDX-M800.

:arrow: W dniu zakupu wyglądała tak:
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: Pierwszą rzeczą która została "poprawiona po fabryce" były światła, nabyłem od kumpla zestaw HID Bi-Ksenon pod H4 10000 K co diametralnie zmieniło moje spojrzenie na drogę w ciemnościach, ;-) postojówki zostały wymienione na białe odpowiedniki LED a później na pomarańczowe ale chyba wrócę do białych. :-/
Fotki słabe bo robione tel.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: Po długim zastanowieniu zdecydowałem że chrom wokół grilla zastąpi czarny odpowiednik i wyszło tak, mi się podoba: :-)
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: Trochę kombinowałem z radiem, pomarańczową folią i nożem do kartonu skutkiem czego radio bardziej się komponuje z resztą.
Obrazek

:arrow: I kilka fotek z wypadu w "teren" ;-) po którym przekonałem się co daje Quattro. :-)
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek


[center]=============== Rok 2007 ===============[/center]

:arrow: 10.10.2007 Przymiarka felg.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 21.10.2007 No i mała sesja jesienna na zakończenie sezonu. :-)
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 18.11.2007 Padł pomysł aby trochę zmienić wygląd stalówek z oponami zimowymi.
Obrazek

:arrow: 24.12.2007 No i doszły ringi na zegarach, wyglądają jak u każdego kto brał od DIDO, nie kleiłem tylko jednak postanowiłem zagiąć, nigdzie nie widać żeby były zaginane.
Obrazek


[center]=============== Rok 2008 ===============[/center]

:arrow: 25.02.2008 Idzie wiosna idą paczki z gratami. :lol:
Obrazek
Tłumik przeliczony rezonansem i przepustowością pod silnik.
Jak założę to napisze jak brzmi w zestawie 2,5"+środkowy seria.

:arrow: 22.03.2008 Blenda w kolorze.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 30.03.2008 No i mała aktualizacja tego czym się będę bujał wiosną 2008. <ok>
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 16.05.2008
Dawno nic nowego nie było wiec czas na mała aktualizacje. Audik prawie miesiąc odpoczywał po malej stłuczce (klosz lampy, kierunek, halogen i pęknięty zderzak - tyle się popsuło), z racji tego ze dwa razy tego samego nie lubię rozbierać wiec od razu było zrobione to co było trzeba zrobić czyli przednie błotniki, parę rzeczy w zawieszeniu (teraz wreszcie przestało coś stukać, zostały wymienione poduszki Macphersona na Lemfordera i łączniki stabilizatora FebiBilstein), zabezpieczone zostało to i tamto, poskładane do kupy i Compi znowu jeździ. :mrgreen:
Obrazek

Oczywiście nie obyło się bez zmian, ramki w lampach, kierunki i halogeny zmieniły kolor na czarny matowy. Halogeny zostały wyposażone w żarówki Osram Night Breaker, świecą świetnie. <ok>
Obrazek

Końcowy tłumik został zmieniony na przelotowy odpowiednik o średnicy przelotu 2", w połączeniu z reszta o średnicy 2,5" i seryjnym tłumikiem środkowym jest głośniej, dużo głośniej ale tragedii nie ma, w osiągach wiele to nie zmieniło ale to co czuć to lepiej się wkręca i szybciej reaguje na pedał gazu.

Poza tym na montaż czekają tylne łożyska SKF.

Całość została potraktowana pasta polerska i woskiem, mały wypad w plener i sesja a oto jej efekty. :-D
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 22.06.2008 No i przed wczoraj Audiczka dostała prezent w postaci soczewek z ksenonkiem. :-D
Efekt :?: Mega :!: świecą i wyglądają. 8-)
Obrazek, Obrazek

Na razie jeszcze nie moje własne bo te to akurat formaticowi z garażu zawinąłem bo jak wiadomo tymczasowo ma furaka w rozbiórce wiec mu nie potrzebne (ciekawe kiedy się zorientuje ;-) ), a moje się powoli i dokładnie robią z zespolonych na soczewy :-).
Ksenonik to HID H1 10000K, wygląda bardzo ładnie z czerwonym :lol: a świeci o wiele lepiej niż żarówka i dużo lepiej niż mój były ksenon bez soczewy.
Wielkie <piwo> dla formatica za cierpliwość. :mrgreen:
:arrow: 26.08.2008 I dzisiaj doszedł taki tam gadżet żeby wszystkie 16 zaworów mogło swobodnie oddychać. :-)
Obrazek

:arrow: 08.10.2008
Przed wrzuceniem wkładki K&N pociągnąłem wydajniejszy dolot zimnego powietrza ze zderzaka bo ten oryginalny z lampy to coś nie bardzo mi się podobał.
Obrazek. Obrazek

Grill w całości pomalowany pod kolor lampiszonów.
Obrazek, Obrazek

:arrow: 20.11.2008
Takie sobie dwie fajne foty z czarna Borą. <oki>
Obrazek, Obrazek

Wlepa.
Obrazek


[center]=============== Rok 2009 ===============[/center]

:arrow: 12.04.2009 Dawno nic nie pisałem więc czas na mały update.
Wnętrze.
http://imageshack.us/photo/my-images/4/ ... przod.jpg/
Obrazek

Pierwsze promienie słońca w tym roku i pierwsza warstwa wosku.
Obrazek

Maskownice głośników made by Słonik, bo oryginalne strasznie tłumią dźwięk.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

jakiś głupi Helmut pociął mi półkę tylna wiec trzeba było coś z tym zrobić.
W trakcie reanimacji:
Obrazek

I już jak nowa, materiał to taki jak można kupić w sklepie car audio do obijania skrzyń w kolorze czarnym, jest taki sam jak ten oryginalny którym była obita półka. :mrgreen:
http://imageshack.us/photo/my-images/4/zdjcie307.jpg/

Odkąd mam to auto w przełączniku DIFF spalona była jedna żarówka i świeciła się tylko tylna oś, co się trafił jakiś laik w moim aucie po zmroku to się pytał czy ma teraz włączony napęd na tył tylko :lol: . I tak stare poczciwe żarówki zastąpiły czerwone LEDy, trzeba trochę pokombinować z pochyleniem pierwszej żarówki w stronę tyłu pod skosem żeby świeciło całe równo ale jest git, sieci calutkie bardzo mocno i jaskrawo na taki fajny jasny czerwony kolor, zdjęcie nie oddaje efektu.
Obrazek

Wreszcie przyszedł czas na moje letnie papucie oraz porządne czyszczenie i woskowanie taczki. 8-)
Obrazek

Nowy sezon i nowe pomysły, na pierwszy ogień poszły soczewy.
Obrazek, Obrazek
Teraz wg mnie jest o niebo lepiej i nie ma lepszej opcji w połączeniu z czerwonym lakierem.

Trafiła się okazja więc wziąłem i przytargałem na plac z kumplem (za co mu w tym miejscu wielkie dzięki <pijaczek> ), jest wszystko co pod autem od skrzyni do tyłu, linki od ręcznego, czujniki ABS, nawet przełącznik DIFF z tunelem środkowym i schowkiem na kasety, napęd nie wykazuje żadnych luzów na przegubach czy moście coś się przyda na pewno.
http://imageshack.us/photo/my-images/3/zdjcie304.jpg/

:arrow: 12.05.2009
Tarcze MikodaGT 280 mm + klocki Textar.
Płyn Ferrodo 5.1
Obrazek, Obrazek

Przedni i tylny stabilizator z nowymi mocowaniami.
Obrazek

I wreszcie wymarzone szerokie siedemnastki na niskim ET czyli Brock B1 8,5x17" ET13 model z polerowanym rantem, <ok> opony ContiSportCotact 215/45.

:arrow: 18.05.2009 Wreszcie Compi jest w jednym kawałku z nowymi gratami na pokładzie.
Malowany był tylny zderzak, pokrywa bagażnika i spoiler. Emblematów żadnych na klapie nie będzie, spoiler zostaje tam gdzie być powinien, kółka założone.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 25.05.2009
Cały samochód wg mnie sprawia wrażenie takiego masywnego a patrząc na tył auta oryginalne końcówki wydechu wyglądały jak z Japończyka :-P więc postanowiłem coś z tym zrobić. <ok>
Długość jest celowo inna żeby pasowało do linii zderzaka.
Klasówka 60 mm.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 28.05.2009 Znowu sobie coś wypolerowałem. <rotfl>
Tym razem mało widocznego ale nie o to chodzi.
Przepustnice prawie każdy widział jak wygląda, klapka w środku mocowana jest do trzpienia na śrubki które wystają i utrudniają przepływ powietrza, poza tym jest kilka przewężeń powodujących zawirowania. Idąc za sprawdzonym patentem postanowiłem wygładzić przelot przez przepustnice i zniwelować wszystkie możliwe uskoki oraz nierówności powodujące zawirowania. W ACE jest tzw podwójna przepustnica i przelot przez mały kanał jest mało aerodynamiczny i sporo mniejszy niż klapka co również postanowiłem zmienić ale w granicach rozsądku (ok. 1 mm po obwodzie) oraz tak jak z dużą możliwie maksymalnie go wygładzić. Wlot do kolektora też wyczyściłem i wygładziłem.
Efekt wyczuwalny jest taki że z małej przepustnicy zdecydowanie lepiej się wkręca i przy większych prędkościach np przyspieszając tak od 120 km/h też jest lepiej.

Przed.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

Po.
Obrazek, Obrazek

:arrow: 19.06.2009 A co do nowości to tym razem znów podłubałem trochę z przodu, na pierwszy ogień poszły nowe postojowe bo przez rok czasu wypaliły się już trochę i słabo świeciły. Foto poglądowe co ja tam mam:
Obrazek

Od zawsze podobały mi się żółte klosze jak w autach Francuskich, do 80tki pod soczewkę niestety takowych nie ma :-/ , stwierdziłem że z malowaniem czy oklejaniem kloszy nie będę kombinował i odpuściłem temat, po jakimś czasie zapaliła się żarówka żeby wrzucić żółte żarówki ale też nic z tego bo są takie tylko H4 i H1 a ja mam soczewki pod H7 :-( zły bylem na ich producenta ale mi przeszło gdy przypomniałem sobie o ksenonie, na żółto świeci 3000 K ale to by było za proste, ubzdurałem sobie żarniki robione typowo do uzyskania konkretnego koloru, w tym przypadku chodziło o barwę Custom Yellow, kolejne niestety było gdy po wykonaniu kilkunastu telefonów okazało się ze w Polsce nikt takowych nie ma <placze> a bynajmniej ja nie znalazłem. Uparty osioł jestem i po kilku tygodniach wymyśliłem sobie że może by mi ktoś takowe żarniki wysłał zza wielkiej wody bo tam tego do wyboru do koloru, po prawie trzech tygodniach przyszła paczka, :mrgreen: w miedzy czasie zamówiłem u nas w PL od firmy M-Tech resztę zestawu czyli przetwornice i ich mocowania.

Tak wygląda żarnik:
Obrazek

A tak skompletowany już zestaw HID:
Obrazek

A tak to świeci:
Obrazek, Obrazek, Obrazek

W dzień wygląda to tak. <ok>
http://img8.imageshack.us/my.php?image=zdjcie221q.jpg/
Obrazek
http://img31.imageshack.us/my.php?image=zdjcie222.jpg/
Jednym się spodoba innym pewnie nie, ja mam co chciałem więc efekt zamierzony osiągnięty. <piwo>

:arrow: 20.07.2009 Nowa kierownica.
Obrazek

:arrow: 02.09.2009 Pierwsza awaria silnika 2.0 16V ACE.
Obrazek
Panewka korbowa na drugim cylindrze, szarpnął i zgasł, myślałem że z trojki ruszyłem, Bogu dziękować że na skrzyżowaniu a nie przy 140 km/h i że dała rade przywieść mnie z nad morza z powrotem.
Czemu nie wiem, olej był, kontrolka żadna się nie zapaliła, kręcony wysoko nie był wtedy ani w najbliższej przeszłości. Po rozebraniu okazało się że wałek pośredni ma luz na panewkach i prawdopodobnie tedy ginęło ciśnienie, zegar ciśnienia nie zauważyłem żeby pokazywał jakieś spadki, ponoć luz na tym wałku to częsty przypadek w 16V grupy VAG, powiedział tak gość od regeneracji takich rzeczy, pompy oleju na razie poza organoleptyczna ocena nie ma jak sprawdzić.
Druga teoria to taka że przyłapało ją kiedyś w przeszłości i tak się wycierała powoli. Prawdy raczej nigdy się nie dowiem jak było i dlaczego, zresztą to już nieważne.
Na razie tyle. :-(

:arrow: 06.09.2009
Wał już zrobiony, wydał spokojnie na pierwszy nad wymiar więc luzik w tym temacie.

Czekając aż ludzie mający więcej pojęcia ode mnie o mechanice zrobią co trzeba coś tam dłubię wieczorami. ;-)
http://img3.imageshack.us/i/zdjcie011n.jpg/
Obrazek

:arrow: 10.09.2009 Powoli ale do przodu. <ok>
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 24.09.2009 Powoli do przodu.
Obrazek

:arrow: 01.10.2009 Silnik naprawiony.
Tak wygląda.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek
http://img4.imageshack.us/i/zdjcie055l.jpg/

:arrow: 11.10.2009 Lusterko w szachownice.
http://img9.imageshack.us/i/zdjcie369.jpg/
Opis jak wykonać na 41 stronie.

:arrow: 21.10.2009 Przygotowania do zimy.
Że idzie zima to trzeba było się przygotować wiec postanowiłem że wymienię pękniętą manżete na przegubie zewnętrznym prawym przednim, po rozpięciu przegubu okazało się że wewnętrzny jest tak wyjechany że nadaje się tylko do wymiany, długo się nie zastanawiałem co z tym zrobić.

Po kilku godzinach walki wszystko nasmarowane jak należy i poskładane do kupy działa jak powinno, trochę dłubania z tym było żeby wyciągnąć półośkę ale jak to mówią "nie takie rzeczy ze szwagrem żeśmy robili". ;-) Przy okazji już wiem co mi taki dziwny rezonans czasem robiło w aucie lecąc na luzie 80 km/h. :mrgreen:
Obrazek, Obrazek

Żeby się cztery łapki sprawnie odpychały zimą to zainwestowałem w Gislaved NordFrost3 (zdjęcie poglądowe) 195/65/15 w eleganckim stanie. <ok> I tak od dzisiaj Compi turla się na czarnej stali <osohozi> a Bjedynki zimują w garażu.
Obrazek

Aaaa i bym zapomniał, walka z szalonymi obrotami wygrana, <tance> przyszła nowa sonda Bosch i wszystko wróciło do normy.
Obrazek

Przy okazji przeglądu posprawdzałem to i tamto, wiem że to dziwnie brzmi że przy okazji. :-P Amorki 78%x3 i 77%, zbieżność OK, zawias OK (oprócz tulejek standardowo <uhh> ), skład spalin OK, soczki ustawione jak należy.
No i pierwsza wymiana oleju starego-nowego silnika była dzisiaj.

Teraz może padać śnieg. :mrgreen: <quattro>


[center]=============== Rok 2010 ===============[/center]

:arrow: 27.04.2010 Kolejna awaria 2.0 16V ACE.
Historia smutna ale prawdziwa; Compi po złożeniu ACE zrobiło 26XX km :roll: i odmówiło posłuszeństwa, nic nie wskazywało na to że coś jest nie halo, zupełnie nic, zresztą tak samo jak poprzednim razem, dziwnie jakoś....
Co lub kto zawinił nie wiem i raczej się już nie dowiem bo nawet mi się nie chce wracać do tego tematu, :evil: szkoda tylko nerwów i wtopionych złotówek :-x
Potem kilka miesięcy nic nie robienia z autem i wkurzania się że pada śnieg a quattro stoi, <buu> następnie zapadła decyzja, że jak już to na pewno nie ACE. :mrgreen:

Opcji było kilka, wybór padł na jedyna słuszną. <zly>
Na razie rozkładam i wygląda to mniej więcej tak:
Obrazek

Jak zaczną się jakieś postępy a nie jak teraz rozwój wsteczny to się pochwale co i jak z czym i do czego. ;-) Uprzedzam że to potrwa bo dłubię sam po godzinach będąc mocno ograniczony finansowo :-/ więc nie będzie modów w tempie ekspresowym.

PS - Nie pytać co się stało bo rozstrzelam, tak - nadal mnie ten temat drażni.
PS2 - Brakuje mi żółtych świateł za szybą gdy jadę nocą samochodem. <placze>

:arrow: 02.05.2010 Wyciągnięta wiązka silnika.
Obrazek, Obrazek

:arrow: 03.05.2010 2.0 16V ACE "VS" 1.8 20V T AMB.
Obrazek

:arrow: 04.05.2010 Regeneracja wysprzęglika.
Dzisiaj sobie zregenerowałem wysprzęglik bo się posikał po wyjęciu motorowni :-P a właściwie to tylko wymieniłem gumkę na tłoczku bo reszta była OK a wolałem oryginał stary jak zamiennik nowy.
Obrazek

Jak by ktoś się zastanawiał dlaczego cieknie z wysprzęglika i wysuwa się za daleko wyraźnie to spadło zabezpieczenie widoczne na zdjęciu poniżej.
Obrazek

:arrow: 25.05.2010 Wstępna przymiarka 1.8T.
Obrazek

:arrow: 17.07.2010 Postępy w pracy.
Obrazek
http://img5.imageshack.us/i/zdjcie388.jpg/
Obrazek
http://img3.imageshack.us/i/zdjcie504.jpg/
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 22.07.2010 Intercooler i Akumulator w bagażniku.
Już siedzi na miejscu podstawka tak jak powinna z aku i podpiętymi przewodami.
Obrazek, Obrazek

A tak przy okazji, dzisiaj dotarła paczka od kolegi lec z sąsiedniego forum skodaclub.pl <ok>
Obrazek
550x230x65@57mm.

:arrow: 17.08.2010 Kolejne części.
Kolejne graty, jakieś tam szlauchy i kilka kostek m.in. niezbędne gniazdko OBDII którego mi brakowało.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 21.08.2010 Powoli Audi się składa, jak widać, ale ciągle coś się przeciąga niestety. :-x
Udało mi się wcisnąć ICka bez ciecia blachy tak ze wchodzi zderzak i kratki w zderzaku na miejsce z czego jestem bardzo zadowolony. :mrgreen:
Obrazek, Obrazek

:arrow: 26.08.2010 Pierwszy start silnika.


:arrow: 02.09.2010 Powoli sobie kończę.
DP 76,2 mm, długość 72 cm.
http://img7.imageshack.us/i/zdjcie598s.jpg/

Orurowanie do FMIC, 60 mm.

I brakujący element, redukcja 50-60 mm.
Obrazek

:arrow: 12.09.2010 Trochę powalczyłem ostatnimi dniami więcej niż zwykle no i jakieś tam efekty widać.
Wrzuciłem nowy rozrząd bo o ile rolka była jak nowa to do paska nie miałem zaufania tyle żeby na nim choć trochę pojeździć.
Poskładałem dolot i wrzuciłem chłodnice na stale na swoje miejsce, zaczyna wyglądać powoli jak samochód. :-)
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 19.09.2010 Droga do Wyrazowa i przejechanie okrążenia toru o własnych siłach.
Obrazek, Obrazek, Obrazek


:arrow: 25.09.2010 Fotki jak to wygląda w całości pod maska i ze zderzakiem. <ok>
Pod maską:
Obrazek, Obrazek, Obrazek

Na zewnątrz:
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

PS - Zderzak wyblakł od słońca bo leżał pod płotem tym rogiem w stronę południa cały czas. :-P

:arrow: 30.09.2010 Wyflokowana Pani kierownik. <ok>
Obrazek, Obrazek

:arrow: 31.10.2010 Oklejony zderzak. :-P
Obrazek, Obrazek


[center]=============== Rok 2011 ===============[/center]

:arrow: 06.05.2011
Poliuretany w wahacze i sanki.
Obrazek

Stabilizator przedni 28 mm + łączniki OEM.
Obrazek

Bil B6 przód + springi Apex.
Custom amorki tył + springi PowerTech.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

Wygłuszenie maski, dzięki DRED. <pijaczek>
Obrazek

I ogarnąłem trochę bałagan po zimie. 8-)
http://img831.imageshack.us/i/dsc02398bk.jpg/

:arrow: 07.05.2011 Kreatywna sobota.
Na auto wpadły poliuretany, nowe sworznie i stabilizator z łącznikami. Wszystko złożone na nowych śrubkach, sanki pociągnięte pędzlem bo mi się jakieś brązowe zaczęły robić w kilku miejscach. :-?
Obrazek, Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/848/zdjcie679.jpg/

Jak by ktoś zakładał poliuretany to o ile w wahacze wchodzą miętko to z sankami się nakombinowałem nieźle i w końcu poszło gładko po wyjęciu metalowej tulejki ze środka i wciśnięciu gumki bez niej a potem ta tulejka metalowa.

Takie tam, z warsztatu. <rotfl2>
Obrazek

:arrow: 29.05.2011 Dwu kolorowe felgi.
Kilka fotek z malowania felg znalazłem w kalkulatorze.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 051de.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/804/imag0062g.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/8/imag0053s.jpg/

:arrow: 01.06.2011 Sesja na nowych kołach.
Z Competition górnika.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/6/ ... 01131.jpg/

:arrow: 23.06.2011 Układ hamulcowy, reanimacja.
Droga handlu wymiennego nabyłem komplet zacisków z jarzmami i tarcz, dzięki mikko, <piwo> wszystko po piaskowaniu, regeneracji i w lakierze proszkowym, jednak kolor mi nie odpowiadał to sobie przemalowałem. <ok>
Obrazek

:arrow: 04.07.2011 UP. :!:
Zegarki Depo; boost i EGT.
Obrazek

Obandażowany wydech, przewody olejowe oraz wodne do turbo w osłonie termicznej.
Obrazek

Kolejna warstwa wosku. <rotfl2>

:arrow: 21.08.2011 Kilka fot z Vag Integracji mazowieckiej w CiechanoVWie.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 27.09.2011 Zakończenie sezonu w Łodzi.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 13.10.2011 Dzisiaj kurier przytargał z Tarnowa coś takiego. <ok>
8,5x17 ET35 4x108 :!: 3tlg.
Obrazek

Rok produkcji 95, są idealnie proste i nigdy przez nikogo nie rozkładane tylko ktoś próbował je nieudolnie wypolerować i trzeba to poprawić. <cieszy>

Popracuje się trochę nad nimi żeby doprowadzić do stanu lalka i chyba nie będzie tak źle? :?: <czapa>
Obrazek


[center]=============== Rok 2012 ===============[/center]

:arrow: 21.01.2012 Zimowa sesja.
Z B3 keczyego.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 17.02.2012 Jest Quattro, jest zabawa.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek




:arrow: 11.03.2012 Nowy tłumik końcowy.
Zależało mi na tym żeby było jak najciszej, dlatego taka duża puszka. No i wyszło, lecąc równym gazem 3krpm nie słychać nic, nie drze się też jakoś mega głośno przy palnym bucie i o to chodziło. Całość schowana w tunel i wnęki tak że nie wystaje pod podłogę tak jak oryginalny wydech.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

Ja jestem zadowolony. :-D




:arrow: 09.04.2012 Nowy zbiorniczek wyrównawczy.
Obrazek

:arrow: 19.04.2012 Up.
Jakaś tam korekta lakieru na szybko:
APC Poorboys,
Glinka,
Ez Creme Glaze,
Colinite,
Obrazek, Obrazek

Wreszcie pozbyłem się mojej nieżyjącej DV'ki, na razie zastąpiona ProPerfekt Typ II, zobaczymy jak się będzie sprawować, na pierwszy rzut oka wygląda na to że ją toleruje ta moja padaczka.
Obrazek

:arrow: 06.05.2012 Nowy stołek prezesa.
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 11.05.2012 Kolejny lezący na biurku fant.
B6 tylne.
Obrazek

:arrow: 13.05.2012 Moto Piknik R46.pl Skierniewice.
Obrazek, Obrazek

:arrow: 18.05.2012 Nowości. <ok>
W tym tygodniu lakierniczo ... jutro kolor.
Obrazek

PS- "Dawno temu w garażu."
Obrazek

:arrow: 02.06.2012 Gdy Słonik wkleja zdjęcie to wiedz że coś się dzieje. :mrgreen:
Obrazek

:arrow: 04.06.2012 Przygotowywanie błotnika do lakierowania.
Obrazek

[center] :idea: Ciąg dalszy w następnym poście.[/center]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, 20:12 przez Słonik, łącznie zmieniany 165 razy.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 wrz 2007, 23:22

[center] :idea: Ciąg dalszy.[/center]
:arrow: 08.06.2012 I takie coś nam wyszło. <ok>
ATF 8,5x17 ET 10/15.
Gwint home made z przodu.
Z tylu Bile B6 na patencie z regulacja by Skull.
Naprawione nadkole które popsuły Brocki.
Naprawiony błotnik z którego zaczął schodzić lakier.
Polerka całości.
Chemical Guys EzCreme.
Collinite No915.
Obrazek, Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/217/dsc0847a.jpg/

:arrow: 12.06.2012
Kilka strzałów z majóVWki znalezionych w sieci.
Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/526/dsc9704n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/4/dsc9699j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/140/dsc9577j.jpg/

:arrow: 16.06.2012
Coś na deser.
Obrazek, Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/72/img9277i.jpg/

:arrow: 05.07.2012 W ramach zabicia czasu.
Przeniosłem gwizdek tam gdzie być powinien od początku czyli przed przepustnice.
http://imageshack.us/photo/my-images/515/dsc0961b.jpg/
Obrazek

:arrow: 10.07.2012
Listwa paliwowa z AEBa, regulator 4bar.
Obrazek

:arrow: 15.07.2012 Wtryski.
Bosch 0280150431 350 cc @ 3 bar.
Obrazek

:arrow: 03.09.2012
Zmieniłem wtryskiwacze na te z Saaba, listwę paliwową na taką z AEBa z regulatorem 4bar.
I nieszczęsne przewody paliwowe zmieniłem na porządniejsze bo to co było łącznie, z filtrem paliwa od AMB, to chyba był największy drut po swapie. :-x
Przewody zakute w oryginalne złączki.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 21.10.2012
Taki tam mały rarytasik wpadł ostatnio na pokład.
Obrazek

:arrow: 16.12.2012
Tylny stabilizator S4 B5 wpada na święta do auta....chyba, jak znajdę chwile. :roll:
Obrazek

:arrow: 24.12.2012
Dzisiaj w Łowiczu świeżego śnieżku nasypało na święta to postanowiłem przewietrzyć grata wieczorową porą. <quattro>
Obrazek, Obrazek, Obrazek

Jakiś czas temu mikołaj przyniósł taka zabawkę do woskowania w mroźne zimowe wieczory. <mikolaj>
Obrazek


[center]=============== Rok 2013 ===============[/center]

:arrow: 17.01.2013 Żeby nie było że tylko spam a ja leżę i nic nie robię.
Seba044 pomógł wykonać takie coś za co należą mu się wielkie brawa bo to co robi robi zajedwabiście <spoko> materiał stal nierdzewna, wycinane laserem.
Zobaczymy co z tego poskładam i czy będzie działać. ;-)
Obrazek, Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/6/dsc1698f.jpg/

:arrow: 18.01.2013 Winter Games.
Kiedyś ktoś chciał filmik z dźwiękiem jak to chodzi to proszę bardzo. <ok>




:arrow: 20.01.2013 Jak to mówią jak czegoś nie możesz kupić to musisz to sobie zrobić. :mrgreen:
Coś tam strugam, plan jest ambitny a rokowania obiecujące.
Na razie "na surowo" wygląda to tak.
Obrazek

Jak dla mnie największym problemem jest zgranie odpowiedniego kąta ramienia do drążka kier względem płaszczyzny mocowania zwrotnicy.
Wszelkie sugestie mile widziane, może ktoś ma mądrzejszy pomysł niż ja? :?:

Fasolka na górnej śrubie mocującej zwrotnice jest z dwóch względów:
- Jeśli ściągną spawy i zgubi się kat pomiędzy mocowaniem zwrotnicy a pionową osią kolumny to tutaj będzie można to "nadrobić"
- Dla zagorzałych tuningowców niezły negatyw na przedniej osi bez konieczności montażu camberów. <ok> Niestety jak ktoś ma szerokie felgi na wysokim ET to raczej nie pochyli w ten sposób kola.

W międzyczasie przerabiają się tylne zaciski z wersji ośka na quattro.
Różnica polega na miejscu mocowania przewodu hamulcowego, sam zacisk jest przystosowany pod oba otwory tylko kwestia nawiertu i nagwintowania.
Te kalamitki to nie odpowietrzniki, po prostu długość i gwint akurat pasował to sobie wkręciłem, będą skrócone bo nie mogą tak wystawać, gdyż będą zawadzać o manżete na przegubie.
Może wreszcie nie będę musiał zostawiać auta z cegłą pod kołem z powodu braku hamulca postojowego. :mrgreen: :lol:
Obrazek

:arrow: 20.01.2013 Jeszcze coś ze stylingu.
Czyli nowe-stare aludekle na zimę. :mrgreen:
Obrazek, Obrazek, Obrazek

:arrow: 29.01.2013 Chodząc i myśląc jak tu zespawać kolumny prosto.
W międzyczasie pospawałem dolne mocowania do kupy.
http://imageshack.us/photo/my-images/7/dsc1728z.jpg/

Pomysłów było wiele, niekoniecznie najlepszych. :lol:
Obrazek

Po kilku dobrych godzinach dreptania w kółko oświeciło mnie <idea> i się udało, jestem pewien że kolumny są zespawane prosto, no dajmy tolerancje +- 2 mm na końcu ramienia do drążka kierowniczego, co nie rzutuje na wynik.

Wstępne przymiarki.
Obrazek

Po zespawaniu trzeba było całość wytrawić chemicznie.
Obrazek

Jako że kolumna sama w sobie była ze zwykłej stali i jedynie w ocynku a chemia jest tak mocna, ze ocynk poszedł się....na spacer i pojawiła się RUUUUUDA <zyga> (spokojnie to tylko powierzchowny nalot powstały w ciągu kilku minut po czyszczeniu z chemii trawiącej. ;-) )
Obrazek

Trzeba było ją zneutralizować, również chemicznie, tak kolumny zabezpieczone antykorozyjnie na zewnątrz i od środka sobie lezą i czekają [min 48 h w temp >12sC] aż wujek Adam wymyśli w jaki by tu kolor pomalować to co nie jest z kwasu. <hmm>
Obrazek

:arrow: 03.02.2013
Finalnie kolumna wygląda tak.
Obrazek, Obrazek

A na aucie tak.
Obrazek, Obrazek

Po założeniu na auto wnioski są następujące:
- 8,5x17 ET 35 215/40 opiera się opona o końcówkę drążka kierowniczego, brakuje max 2-3 mm żeby siadło czyli taka felga z ET 32 wchodzi bezproblemowo, ewentualnie węższa opona i też siądzie, druga sprawa że moje federale są szersze w rzeczywistości niż np uniroyal 215/40 i przypuszczam że na Uniroyalach też by siadło bez dystansu z racji tego że były trochę bardziej naciągnięte na felgi.
- 8,5x17 ET 17 215/40 czyli to co mam u siebie oparło się błotnikami o opony :mrgreen: na skręconym max gwincie z helperami na pokładzie, także helpery zostają na aucie. ;-)

Z dystansem.
Obrazek, Obrazek

Bez dystansu.
Obrazek, Obrazek

Zimówka 195/65/15 z ustawionym gwintem do jazdy tak jak na zdjęciach poniżej [4 cm] regulacji zostało.
Obrazek

Jeździ się bajka, wybiera dziury jak nowa seria, nic nie buja, nic nie podskakuje, nie jest przesadnie twardo, jak dla mnie w sam raz.
Jako że potrzebowałem 2 cm niżej niż było wcześniej żeby wyrównać przód z tyłem i chciałem pobycz się efektu tzw. "podskakującej piłeczki" uważam plan za wykonany w 100%. <ok>

W tygodniu geometria jak znajdę chwile i zobaczymy czy nic się nie urwie...

A właśnie, będę próbował pozbyć się dystansów i wysunąć kolo do zewnątrz na regulacji sworzeń-wahacz, aktualnie mam tam na max wsunięte w stronę silnika a następnie wyprostować pochylenie zrobioną regulacja na górnej śrubie mocującej do zwrotnicy. Ciekawe czy to wykonalne w ten sposób? :?: Diagnosta mnie wygoni coś czuje jak mu powiem co chce zrobić. <czesiek>

:arrow: 08.02.2013 Dzisiaj sobie poskręcałem taki oto zestaw.
Przedni jest mój z auta od RS2 a tył to S4 B5.
http://imageshack.us/a/img221/7770/dsc1807x.jpg

Niestety żeby nie było za kolorowo to krótsze łączniki stabilizatora od Alfy są u mnie za krótkie <placze> przez co stabilizator jest zbytnio podciągnięty do góry i opiera się o sanki i podłożnicę o tak. :arrow:
Co ciekawe pod czas jazdy w ogóle tego nie czuć ani słychać w żaden sposób, jak bym się nie przyjrzał to bym nie wiedział nawet.
Obrazek

Jako ze nie ma nic pomiędzy seryjnymi 269 mm a tymi z Alfy 180 mm to zostaje skrócić seryjne kątówka i spawarką <zly> ...ach te tjuningi. <lol>

Jako że wyciągnąłem z garażu czyste auto i troszkę słońca się trafiło to taka tam. <ok>
Obrazek

:arrow: 10.03.2013 Teraz poważne rzeczy.
Założyłem gaśnice w Audi. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://img255.imageshack.us/img255/9895/dsc1812.jpg

:arrow: 18.03.2013
Przygotowania do sezonu. <ok>
Obrazek

:arrow: 19.03.2013
Nigdy nie podobały mi się USy i mała tablica w połączeniu ze spoilerem tak samo jak europejskie blade narożniki, dlatego zawsze chciałem mieć to, co ważne z oprawkami żarówek. <ok>
Obrazek, Obrazek

:arrow: 03.04.2013 Obszyta kierownica i mieszek.
Alcantara + skóra.
Obrazek

:arrow: 18.04.2013 Wiosna przyszła, a ja z pracami nad gratem w lesie ale nie śpię, nie śpię tylko doby mi brakuje. :-|
Zderzak umalowany + dokładka DTM.
Obrazek

Przeniosłem czujnik ciśnienia tam gdzie być powinien, wcześniej był przykręcony ciulowo do IC.
Obrazek

Trochę się koncepcja pod maska zmieniła.
Obrazek, Obrazek

:arrow: 19.04.2013 Puszka filtra powietrza.
Od S2 z silnika ABY.
Obrazek

:arrow: 20.04.2013
Puszka została poddana lekkim tuningom i osłony termiczne z racji że są z kwasówki to zostały wypolerowane.
Obrazek

Jakiś tam TIP home made, za wspaniały nie jest ale wyrzeźbiłem z tego co miałem.
http://img521.imageshack.us/img521/9338/dsc1989r.jpg

Wszystkie opaski na orurowaniu zmieniłem na takie ze stali nierdzewnej bo te ocynkowane po 2 latach szlag trafił i wyglądały jak szambo. Jak nierdzewne to i polerowane - wiadomo. :lol:
Obrazek

Orurowanie i IC polakierowane w kolor felg.
Obrazek

I poskładane.
Obrazek
Trochę pstrokato z tymi kolorowymi silikonami no, ale co takie miałem to takie poprzykręcałem jak nie będę miał co z kasa robić to zmienię wszystkie na jednolity kolor. ;-)

A w ogóle to się zaczęło od tego że od dawien dawna walczyłem z wyciekiem z pod pokrywy zaworów i napinacza łańcuszka rozrządu no i z nadejściem wiosny postanowiłem wreszcie wymienić tą uszczelkę, jednak tylko na uszczelce się nie skończyło jak widać. ;-) Jeszcze kolektor ssący trzeba ale to powoli, może na następny sezon się wyrobie. :lol:

:arrow: 23.04.2013
Założyłem narożniki US, fajnie święcą.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

I zmieniłem rygle od drzwi na nowe.
Obrazek

:arrow: 24.04.2013
Zderzak na aucie, wraz z nowymi/używanymi kierunkami po tuningu.
Obrazek, Obrazek

:arrow: 05.05.2013 Takie tam z Grabiny lepszej jakości.
Jadźka się tak świeci bo z racji tego że wyszło słoneczko dostała małą kuracje odświeżającą czyli 3M żółta+Chemical Guys Ez Creme+ Poorboys Nattys Paste Wax Red a na wszystkie elementy z tworzyw sztucznych i skóry ValetPro Talos (szczerze polecam).
Obrazek, Obrazek

:arrow: 20.05.2013 Jest i obuwie letnie.
Nic nie kręciłem zawieszeniem, porostu przykręciłem koła i jest w miarę OK, w miarę dlatego że na hopkach przytrze trochę, albo podkręcę do góry albo felce błotników trzeba będzie zaklepać ale to się pomyśli jak najpierw ustawie geometrie bo jest totalnie z dupy.
Obrazek

:arrow: 24.05.2013
Sesja zdjęciowa by FotoDawidT.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek
Pełny album sesji by FotoDawidT

:arrow: 19.06.2013 Sprzęgło.
Bo stare coraz częściej sobie nie radzi.
Obrazek

:arrow: 11.07.2013 Kilka zdjęć z ostatniego dłubania.
Nowe, nie pordzewiałe drzwi. Jak się okazuje ocynk też rdzewieje. :lol:
Przy okazji lusterko odświeżone.
Keczy spisał się na medal z malowaniem. <ok>
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek
http://imageshack.us/photo/my-images/5/m68n.jpg/

Trzeba było dokończyć pod maska i kolektor oraz rurka wodna poszły w lakier, do tego nowa rurka bagnetu bo stara się rozpadła dosłownie.
http://imageshack.us/photo/my-images/7/r5vr.jpg/
Obrazek

No i taki zestawik do dłubania przy Compi sobie kupiłem żeby było czym kręcić śrubkami bo było słabo w tym temacie ostatnio.
Obrazek, Obrazek

:arrow: 04.08.2013
Chyba dwa najciekawsze zdjęcia tego grata jakie do tej pory ktoś zrobił, oba aktualne z tego sezonu.
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, 20:15 przez Słonik, łącznie zmieniany 50 razy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 wrz 2007, 12:19

bardzo ładna niunia gratuluje. A powiedz czy naprawde warto kupić te bi-xenony bo tez sie zastanawiam może link od kogo były zakupione. Dbaj o audisie

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 12 wrz 2007, 12:46

Bardzo ładna ;-) Napisz jak możesz czym pomalowałeś ramkę czy może okleiłeś? No i przydały by się jakieś felgi :-D ale pewnie masz to w planach. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
maniek75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1244
Rejestracja: 28 sie 2007, 20:18
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: maniek75 » 12 wrz 2007, 15:07

Czerwone jest cacunio :!: Dodaj tylko ładny felunek, najlepiej 17-stki i będzie git :-D No i czym melowałeś grila :?:

Awatar użytkownika
borbet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:00
Lokalizacja: Wisła

Post autor: borbet » 12 wrz 2007, 17:15

śliczna i mało jest competition w czerwonym kolorze :mrgreen:

czekamy na większe fele :-P

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 12 wrz 2007, 18:20

To fakt ładnie wygląda brakuje mi tu jednak felg od competition wtedy było by jeszcze ładniej

rafi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 560
Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafi » 12 wrz 2007, 19:11

Słonik - twoja fura jest poprostu wyczesana !!!! pogratulowac!

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 12 wrz 2007, 19:30

Ładna, tylko zdejmij te brewki ze świateł i odzyskaj fabryczne alu.

PS Ile dałeś za te xenony, jak sie sprawują? Dużo roboty z zamontowaniem? Nie oslepiaja kierowców z przeciwka, co na to polizei?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 12 wrz 2007, 19:32

ładne...ale jedna rzecz mi sie nie podoba... Xenon o brawie 10 000K :-x :-x przecież to już jak niebieski neon świeci :-/ ori mają 4300K ;-)

pozdrawiam i dbaj o autko...

Awatar użytkownika
WALUX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 09 sty 2007, 15:25
Lokalizacja: RDE

Post autor: WALUX » 12 wrz 2007, 20:07

Spoko audiola... tylko faktycznie w przyszłości spraw sobie jakąś fajną fele.

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 12 wrz 2007, 20:17

bardzo fajna ! :-P :mrgreen: :lol:

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 12 wrz 2007, 23:09

Śliczna jest, ale te brewki strasznie rażą, psują froncik laluni. :-(

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 13 wrz 2007, 00:47

Dzieki chlopaki za mile slowa :-)
Macie racje, alu 17" w planach, najlepiej 9" po szerokosci, mi sie podoba bardziej z brewkami jakos :-/ wiec zostaja.
Co do ksenonów to wg mnie sie oplaca bo widocznosc lepsza, jak to na ksenonach a i auto wizualnie wiele zyskuje, mylisz sie FranoF1, faktycznie wizualnie sa one niebieskie, co pasuje do czerwonego lakieru ;-), ale droge oswietla swiatlo delikatnie wpadajace w niebieski lecz o wiekszej fluorescencji(znaki, pasy, odblaski, itp.), bez soczewki widac ta kolorystyke bardziej, wiem bo kumpel ma identyczny zestaw tylko ze pod H1 i na soczewce, mi to nie przeszkadza a wizualnie jest spoko, ori sa jakie sa ale przeciez nie o to chodzi w tuningu zeby bylo ori. Koszt takiego zestawu to w zaleznosci od zarowek i firmy (Bi-Ksenon pod H4 ok 600zl, Ksenon pod H1 ok 430zl), oba zestawy kupowal kumpel na Allegro ale nie pamietam juz od ktorego sprzedawcy, jak komus by zalezalo to sie moge dowiedziec. Czas montazu to jakies na spokojnie i dokladnie ok 1-2godz. Nikt mi jeszcze z przeciwka nie mrugal ze go oslepiam, po montazu oczywiscie dla pewnosci bylem na regulacji swiatel(koszt10zł).
Paly na to jak to paly w sumie to nawet sami czasem nie wiedza co na to bo swieci i nie oslepia a lampa ori wiec spopkoj jest z nimi, jeden sie kiedys pytal co to jest, dlaczego i jak ale chyba bardziej byl sam ciekawy bo poza wypytywaniem o nie to nic do tego nie mial, moich dwóch kumpli jezdziu na takich zestawach i obaj zadowoleni i problemow z tym nie maja.
Ramke wokół grilla nie malowalem niczym bo podobno szybko odpryskuje od chromu lecz okleilem dokladnie czarna tasma izolacyjna termokurczliwa zeby mozna bylo skorygowac na cieplo niedoskonalosci :-)
Staram sie dbac o nia jak tylko moge :-) w koncu jest tego warta.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 13 wrz 2007, 04:55

Słonik pisze:Ramke wokół grilla nie malowalem niczym bo podobno szybko odpryskuje od chromu lecz okleilem dokladnie czarna tasma izolacyjna termokurczliwa zeby mozna bylo skorygowac na cieplo niedoskonalosci
hehe to jest już nas kilku z tym patentem :mrgreen: Odpryskuję i się zmywa od ciepłego ciśnienia ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl