Rok Produkcji - 1994
Nadwozie - Sedan
Silnik - był 2.0 16V ACE jest 1.8T AMB
Napęd - <quattro>
Zdjęcia i opis z prospektu.
, , ,
A więc do rzeczy.Dodatkowo w 1994 Audi zbudowało ok. 2500 sztuk modelu Audi 80 Competition quattro na rynek europejski, w celu uzyskania homologacji dla aut startujących w wyścigach samochodów turystycznych DTM i dla uczczenia odniesionych w tej serii sukcesów. Auta były wyposażone w napęd na obie osie, silnik 2.0 16V i występowały wyłącznie w nadwoziu sedan. Na zewnątrz 80 Competition quattro można rozpoznać po przednim zderzaku takim jak w modelu S2/Coupe V6, reflektorach z modelu V6, lotce montowanej na tylnej klapie, 16 calowych alufelgach o specjalnym wzorze, a także charakterystycznym tylnym zderzaku. Auto występowało tylko w trzech kolorach nadwozia: czerwonym Laser, czarnym perłowym Vulcan i srebrnym Kristall. Wewnątrz znajdowała się specjalna plakietka z logo modelu. Model ten posiadał standardowo poduszkę powietrzną i można było zamówić do niego dwa pakiety wyposażenia. Pierwszy obejmował radioodtwarzacz Audi Gamma z anteną w tylnej szybie, elektrycznie otwierany szyberdach i regulowany na wysokość fotel kierowcy, drugi pakiet z kolei oferował klimatyzację, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i lusterka. Obok modeli S2 i RS2, Competition quattro stały się cennymi, rzadkimi i poszukiwanymi przez kolekcjonerów modelami.
Nadszedł czas żebym i ja pokazał swoja Be-Czwórkę.
A wiec zaczęło się tak, szukałem samochodu a konkretnie VW lub Audi w jakiejś fajnej wersji, no i znalazłem B4 Competition w kolorze LaserRot, pojechałem, obejrzałem i kupiłem.
Wyposażenie:
- El. szyby przód.
- El. lusterka.
- El. szyberdach.
- El. regulacja świateł.
- Podgrzewane spryskiwacze szyb i lusterka.
- Wspomaganie.
- Centralny zamek.
- Alarm.
- Poduszka powietrzna kierowcy.
Tyle fabryka dała.
Audio
Audio to seryjny zestaw Audi czyli z przodu pod szybą 10 cm Nokia, z tyłu w drzwiach 16 cm Nokia+wysokie tony również w drzwiach, całość sterowana przez Sony Black Panel CDX-M800.
W dniu zakupu wyglądała tak:
, , ,
Pierwszą rzeczą która została "poprawiona po fabryce" były światła, nabyłem od kumpla zestaw HID Bi-Ksenon pod H4 10000 K co diametralnie zmieniło moje spojrzenie na drogę w ciemnościach, postojówki zostały wymienione na białe odpowiedniki LED a później na pomarańczowe ale chyba wrócę do białych.
Fotki słabe bo robione tel.
, ,
Po długim zastanowieniu zdecydowałem że chrom wokół grilla zastąpi czarny odpowiednik i wyszło tak, mi się podoba:
, ,
Trochę kombinowałem z radiem, pomarańczową folią i nożem do kartonu skutkiem czego radio bardziej się komponuje z resztą.
I kilka fotek z wypadu w "teren" po którym przekonałem się co daje Quattro.
, , , ,
[center]=============== Rok 2007 ===============[/center]
10.10.2007 Przymiarka felg.
, ,
21.10.2007 No i mała sesja jesienna na zakończenie sezonu.
, , , , , , , , , , , , ,
18.11.2007 Padł pomysł aby trochę zmienić wygląd stalówek z oponami zimowymi.
24.12.2007 No i doszły ringi na zegarach, wyglądają jak u każdego kto brał od DIDO, nie kleiłem tylko jednak postanowiłem zagiąć, nigdzie nie widać żeby były zaginane.
[center]=============== Rok 2008 ===============[/center]
25.02.2008 Idzie wiosna idą paczki z gratami. :lol:
Tłumik przeliczony rezonansem i przepustowością pod silnik.
Jak założę to napisze jak brzmi w zestawie 2,5"+środkowy seria.
22.03.2008 Blenda w kolorze.
, ,
30.03.2008 No i mała aktualizacja tego czym się będę bujał wiosną 2008. <ok>
, , , , ,
16.05.2008
Dawno nic nowego nie było wiec czas na mała aktualizacje. Audik prawie miesiąc odpoczywał po malej stłuczce (klosz lampy, kierunek, halogen i pęknięty zderzak - tyle się popsuło), z racji tego ze dwa razy tego samego nie lubię rozbierać wiec od razu było zrobione to co było trzeba zrobić czyli przednie błotniki, parę rzeczy w zawieszeniu (teraz wreszcie przestało coś stukać, zostały wymienione poduszki Macphersona na Lemfordera i łączniki stabilizatora FebiBilstein), zabezpieczone zostało to i tamto, poskładane do kupy i Compi znowu jeździ. :mrgreen:
Oczywiście nie obyło się bez zmian, ramki w lampach, kierunki i halogeny zmieniły kolor na czarny matowy. Halogeny zostały wyposażone w żarówki Osram Night Breaker, świecą świetnie. <ok>
Końcowy tłumik został zmieniony na przelotowy odpowiednik o średnicy przelotu 2", w połączeniu z reszta o średnicy 2,5" i seryjnym tłumikiem środkowym jest głośniej, dużo głośniej ale tragedii nie ma, w osiągach wiele to nie zmieniło ale to co czuć to lepiej się wkręca i szybciej reaguje na pedał gazu.
Poza tym na montaż czekają tylne łożyska SKF.
Całość została potraktowana pasta polerska i woskiem, mały wypad w plener i sesja a oto jej efekty.
, , , , , , , , , , ,
22.06.2008 No i przed wczoraj Audiczka dostała prezent w postaci soczewek z ksenonkiem.
Efekt :?: Mega :!: świecą i wyglądają. 8-)
,
Na razie jeszcze nie moje własne bo te to akurat formaticowi z garażu zawinąłem bo jak wiadomo tymczasowo ma furaka w rozbiórce wiec mu nie potrzebne (ciekawe kiedy się zorientuje ), a moje się powoli i dokładnie robią z zespolonych na soczewy .
Ksenonik to HID H1 10000K, wygląda bardzo ładnie z czerwonym :lol: a świeci o wiele lepiej niż żarówka i dużo lepiej niż mój były ksenon bez soczewy.
Wielkie dla formatica za cierpliwość. :mrgreen:
26.08.2008 I dzisiaj doszedł taki tam gadżet żeby wszystkie 16 zaworów mogło swobodnie oddychać.
08.10.2008
Przed wrzuceniem wkładki K&N pociągnąłem wydajniejszy dolot zimnego powietrza ze zderzaka bo ten oryginalny z lampy to coś nie bardzo mi się podobał.
.
Grill w całości pomalowany pod kolor lampiszonów.
,
20.11.2008
Takie sobie dwie fajne foty z czarna Borą. <oki>
,
Wlepa.
[center]=============== Rok 2009 ===============[/center]
12.04.2009 Dawno nic nie pisałem więc czas na mały update.
Wnętrze.
http://imageshack.us/photo/my-images/4/ ... przod.jpg/
Pierwsze promienie słońca w tym roku i pierwsza warstwa wosku.
Maskownice głośników made by Słonik, bo oryginalne strasznie tłumią dźwięk.
, ,
jakiś głupi Helmut pociął mi półkę tylna wiec trzeba było coś z tym zrobić.
W trakcie reanimacji:
I już jak nowa, materiał to taki jak można kupić w sklepie car audio do obijania skrzyń w kolorze czarnym, jest taki sam jak ten oryginalny którym była obita półka. :mrgreen:
http://imageshack.us/photo/my-images/4/zdjcie307.jpg/
Odkąd mam to auto w przełączniku DIFF spalona była jedna żarówka i świeciła się tylko tylna oś, co się trafił jakiś laik w moim aucie po zmroku to się pytał czy ma teraz włączony napęd na tył tylko :lol: . I tak stare poczciwe żarówki zastąpiły czerwone LEDy, trzeba trochę pokombinować z pochyleniem pierwszej żarówki w stronę tyłu pod skosem żeby świeciło całe równo ale jest git, sieci calutkie bardzo mocno i jaskrawo na taki fajny jasny czerwony kolor, zdjęcie nie oddaje efektu.
Wreszcie przyszedł czas na moje letnie papucie oraz porządne czyszczenie i woskowanie taczki. 8-)
Nowy sezon i nowe pomysły, na pierwszy ogień poszły soczewy.
,
Teraz wg mnie jest o niebo lepiej i nie ma lepszej opcji w połączeniu z czerwonym lakierem.
Trafiła się okazja więc wziąłem i przytargałem na plac z kumplem (za co mu w tym miejscu wielkie dzięki <pijaczek> ), jest wszystko co pod autem od skrzyni do tyłu, linki od ręcznego, czujniki ABS, nawet przełącznik DIFF z tunelem środkowym i schowkiem na kasety, napęd nie wykazuje żadnych luzów na przegubach czy moście coś się przyda na pewno.
http://imageshack.us/photo/my-images/3/zdjcie304.jpg/
12.05.2009
Tarcze MikodaGT 280 mm + klocki Textar.
Płyn Ferrodo 5.1
,
Przedni i tylny stabilizator z nowymi mocowaniami.
I wreszcie wymarzone szerokie siedemnastki na niskim ET czyli Brock B1 8,5x17" ET13 model z polerowanym rantem, <ok> opony ContiSportCotact 215/45.
18.05.2009 Wreszcie Compi jest w jednym kawałku z nowymi gratami na pokładzie.
Malowany był tylny zderzak, pokrywa bagażnika i spoiler. Emblematów żadnych na klapie nie będzie, spoiler zostaje tam gdzie być powinien, kółka założone.
, , , , , , , , ,
25.05.2009
Cały samochód wg mnie sprawia wrażenie takiego masywnego a patrząc na tył auta oryginalne końcówki wydechu wyglądały jak z Japończyka więc postanowiłem coś z tym zrobić. <ok>
Długość jest celowo inna żeby pasowało do linii zderzaka.
Klasówka 60 mm.
, , ,
28.05.2009 Znowu sobie coś wypolerowałem. <rotfl>
Tym razem mało widocznego ale nie o to chodzi.
Przepustnice prawie każdy widział jak wygląda, klapka w środku mocowana jest do trzpienia na śrubki które wystają i utrudniają przepływ powietrza, poza tym jest kilka przewężeń powodujących zawirowania. Idąc za sprawdzonym patentem postanowiłem wygładzić przelot przez przepustnice i zniwelować wszystkie możliwe uskoki oraz nierówności powodujące zawirowania. W ACE jest tzw podwójna przepustnica i przelot przez mały kanał jest mało aerodynamiczny i sporo mniejszy niż klapka co również postanowiłem zmienić ale w granicach rozsądku (ok. 1 mm po obwodzie) oraz tak jak z dużą możliwie maksymalnie go wygładzić. Wlot do kolektora też wyczyściłem i wygładziłem.
Efekt wyczuwalny jest taki że z małej przepustnicy zdecydowanie lepiej się wkręca i przy większych prędkościach np przyspieszając tak od 120 km/h też jest lepiej.
Przed.
, ,
Po.
,
19.06.2009 A co do nowości to tym razem znów podłubałem trochę z przodu, na pierwszy ogień poszły nowe postojowe bo przez rok czasu wypaliły się już trochę i słabo świeciły. Foto poglądowe co ja tam mam:
Od zawsze podobały mi się żółte klosze jak w autach Francuskich, do 80tki pod soczewkę niestety takowych nie ma , stwierdziłem że z malowaniem czy oklejaniem kloszy nie będę kombinował i odpuściłem temat, po jakimś czasie zapaliła się żarówka żeby wrzucić żółte żarówki ale też nic z tego bo są takie tylko H4 i H1 a ja mam soczewki pod H7 zły bylem na ich producenta ale mi przeszło gdy przypomniałem sobie o ksenonie, na żółto świeci 3000 K ale to by było za proste, ubzdurałem sobie żarniki robione typowo do uzyskania konkretnego koloru, w tym przypadku chodziło o barwę Custom Yellow, kolejne niestety było gdy po wykonaniu kilkunastu telefonów okazało się ze w Polsce nikt takowych nie ma <placze> a bynajmniej ja nie znalazłem. Uparty osioł jestem i po kilku tygodniach wymyśliłem sobie że może by mi ktoś takowe żarniki wysłał zza wielkiej wody bo tam tego do wyboru do koloru, po prawie trzech tygodniach przyszła paczka, :mrgreen: w miedzy czasie zamówiłem u nas w PL od firmy M-Tech resztę zestawu czyli przetwornice i ich mocowania.
Tak wygląda żarnik:
A tak skompletowany już zestaw HID:
A tak to świeci:
, ,
W dzień wygląda to tak. <ok>
http://img8.imageshack.us/my.php?image=zdjcie221q.jpg/
http://img31.imageshack.us/my.php?image=zdjcie222.jpg/
Jednym się spodoba innym pewnie nie, ja mam co chciałem więc efekt zamierzony osiągnięty.
20.07.2009 Nowa kierownica.
02.09.2009 Pierwsza awaria silnika 2.0 16V ACE.
Panewka korbowa na drugim cylindrze, szarpnął i zgasł, myślałem że z trojki ruszyłem, Bogu dziękować że na skrzyżowaniu a nie przy 140 km/h i że dała rade przywieść mnie z nad morza z powrotem.
Czemu nie wiem, olej był, kontrolka żadna się nie zapaliła, kręcony wysoko nie był wtedy ani w najbliższej przeszłości. Po rozebraniu okazało się że wałek pośredni ma luz na panewkach i prawdopodobnie tedy ginęło ciśnienie, zegar ciśnienia nie zauważyłem żeby pokazywał jakieś spadki, ponoć luz na tym wałku to częsty przypadek w 16V grupy VAG, powiedział tak gość od regeneracji takich rzeczy, pompy oleju na razie poza organoleptyczna ocena nie ma jak sprawdzić.
Druga teoria to taka że przyłapało ją kiedyś w przeszłości i tak się wycierała powoli. Prawdy raczej nigdy się nie dowiem jak było i dlaczego, zresztą to już nieważne.
Na razie tyle.
06.09.2009
Wał już zrobiony, wydał spokojnie na pierwszy nad wymiar więc luzik w tym temacie.
Czekając aż ludzie mający więcej pojęcia ode mnie o mechanice zrobią co trzeba coś tam dłubię wieczorami.
http://img3.imageshack.us/i/zdjcie011n.jpg/
10.09.2009 Powoli ale do przodu. <ok>
, , ,
24.09.2009 Powoli do przodu.
01.10.2009 Silnik naprawiony.
Tak wygląda.
, , , ,
http://img4.imageshack.us/i/zdjcie055l.jpg/
11.10.2009 Lusterko w szachownice.
http://img9.imageshack.us/i/zdjcie369.jpg/
Opis jak wykonać na 41 stronie.
21.10.2009 Przygotowania do zimy.
Że idzie zima to trzeba było się przygotować wiec postanowiłem że wymienię pękniętą manżete na przegubie zewnętrznym prawym przednim, po rozpięciu przegubu okazało się że wewnętrzny jest tak wyjechany że nadaje się tylko do wymiany, długo się nie zastanawiałem co z tym zrobić.
Po kilku godzinach walki wszystko nasmarowane jak należy i poskładane do kupy działa jak powinno, trochę dłubania z tym było żeby wyciągnąć półośkę ale jak to mówią "nie takie rzeczy ze szwagrem żeśmy robili". Przy okazji już wiem co mi taki dziwny rezonans czasem robiło w aucie lecąc na luzie 80 km/h. :mrgreen:
,
Żeby się cztery łapki sprawnie odpychały zimą to zainwestowałem w Gislaved NordFrost3 (zdjęcie poglądowe) 195/65/15 w eleganckim stanie. <ok> I tak od dzisiaj Compi turla się na czarnej stali <osohozi> a Bjedynki zimują w garażu.
Aaaa i bym zapomniał, walka z szalonymi obrotami wygrana, <tance> przyszła nowa sonda Bosch i wszystko wróciło do normy.
Przy okazji przeglądu posprawdzałem to i tamto, wiem że to dziwnie brzmi że przy okazji. Amorki 78%x3 i 77%, zbieżność OK, zawias OK (oprócz tulejek standardowo <uhh> ), skład spalin OK, soczki ustawione jak należy.
No i pierwsza wymiana oleju starego-nowego silnika była dzisiaj.
Teraz może padać śnieg. :mrgreen: <quattro>
[center]=============== Rok 2010 ===============[/center]
27.04.2010 Kolejna awaria 2.0 16V ACE.
Historia smutna ale prawdziwa; Compi po złożeniu ACE zrobiło 26XX km :roll: i odmówiło posłuszeństwa, nic nie wskazywało na to że coś jest nie halo, zupełnie nic, zresztą tak samo jak poprzednim razem, dziwnie jakoś....
Co lub kto zawinił nie wiem i raczej się już nie dowiem bo nawet mi się nie chce wracać do tego tematu, :evil: szkoda tylko nerwów i wtopionych złotówek :-x
Potem kilka miesięcy nic nie robienia z autem i wkurzania się że pada śnieg a quattro stoi, <buu> następnie zapadła decyzja, że jak już to na pewno nie ACE. :mrgreen:
Opcji było kilka, wybór padł na jedyna słuszną. <zly>
Na razie rozkładam i wygląda to mniej więcej tak:
Jak zaczną się jakieś postępy a nie jak teraz rozwój wsteczny to się pochwale co i jak z czym i do czego. Uprzedzam że to potrwa bo dłubię sam po godzinach będąc mocno ograniczony finansowo więc nie będzie modów w tempie ekspresowym.
PS - Nie pytać co się stało bo rozstrzelam, tak - nadal mnie ten temat drażni.
PS2 - Brakuje mi żółtych świateł za szybą gdy jadę nocą samochodem. <placze>
02.05.2010 Wyciągnięta wiązka silnika.
,
03.05.2010 2.0 16V ACE "VS" 1.8 20V T AMB.
04.05.2010 Regeneracja wysprzęglika.
Dzisiaj sobie zregenerowałem wysprzęglik bo się posikał po wyjęciu motorowni a właściwie to tylko wymieniłem gumkę na tłoczku bo reszta była OK a wolałem oryginał stary jak zamiennik nowy.
Jak by ktoś się zastanawiał dlaczego cieknie z wysprzęglika i wysuwa się za daleko wyraźnie to spadło zabezpieczenie widoczne na zdjęciu poniżej.
25.05.2010 Wstępna przymiarka 1.8T.
17.07.2010 Postępy w pracy.
http://img5.imageshack.us/i/zdjcie388.jpg/
http://img3.imageshack.us/i/zdjcie504.jpg/
, ,
22.07.2010 Intercooler i Akumulator w bagażniku.
Już siedzi na miejscu podstawka tak jak powinna z aku i podpiętymi przewodami.
,
A tak przy okazji, dzisiaj dotarła paczka od kolegi lec z sąsiedniego forum skodaclub.pl <ok>
550x230x65@57mm.
17.08.2010 Kolejne części.
Kolejne graty, jakieś tam szlauchy i kilka kostek m.in. niezbędne gniazdko OBDII którego mi brakowało.
, ,
21.08.2010 Powoli Audi się składa, jak widać, ale ciągle coś się przeciąga niestety. :-x
Udało mi się wcisnąć ICka bez ciecia blachy tak ze wchodzi zderzak i kratki w zderzaku na miejsce z czego jestem bardzo zadowolony. :mrgreen:
,
26.08.2010 Pierwszy start silnika.
02.09.2010 Powoli sobie kończę.
DP 76,2 mm, długość 72 cm.
http://img7.imageshack.us/i/zdjcie598s.jpg/
Orurowanie do FMIC, 60 mm.
I brakujący element, redukcja 50-60 mm.
12.09.2010 Trochę powalczyłem ostatnimi dniami więcej niż zwykle no i jakieś tam efekty widać.
Wrzuciłem nowy rozrząd bo o ile rolka była jak nowa to do paska nie miałem zaufania tyle żeby na nim choć trochę pojeździć.
Poskładałem dolot i wrzuciłem chłodnice na stale na swoje miejsce, zaczyna wyglądać powoli jak samochód.
, ,
19.09.2010 Droga do Wyrazowa i przejechanie okrążenia toru o własnych siłach.
, ,
25.09.2010 Fotki jak to wygląda w całości pod maska i ze zderzakiem. <ok>
Pod maską:
, ,
Na zewnątrz:
, , ,
PS - Zderzak wyblakł od słońca bo leżał pod płotem tym rogiem w stronę południa cały czas.
30.09.2010 Wyflokowana Pani kierownik. <ok>
,
31.10.2010 Oklejony zderzak.
,
[center]=============== Rok 2011 ===============[/center]
06.05.2011
Poliuretany w wahacze i sanki.
Stabilizator przedni 28 mm + łączniki OEM.
Bil B6 przód + springi Apex.
Custom amorki tył + springi PowerTech.
, ,
Wygłuszenie maski, dzięki DRED. <pijaczek>
I ogarnąłem trochę bałagan po zimie. 8-)
http://img831.imageshack.us/i/dsc02398bk.jpg/
07.05.2011 Kreatywna sobota.
Na auto wpadły poliuretany, nowe sworznie i stabilizator z łącznikami. Wszystko złożone na nowych śrubkach, sanki pociągnięte pędzlem bo mi się jakieś brązowe zaczęły robić w kilku miejscach.
,
http://imageshack.us/photo/my-images/848/zdjcie679.jpg/
Jak by ktoś zakładał poliuretany to o ile w wahacze wchodzą miętko to z sankami się nakombinowałem nieźle i w końcu poszło gładko po wyjęciu metalowej tulejki ze środka i wciśnięciu gumki bez niej a potem ta tulejka metalowa.
Takie tam, z warsztatu. <rotfl2>
29.05.2011 Dwu kolorowe felgi.
Kilka fotek z malowania felg znalazłem w kalkulatorze.
, , ,
http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 051de.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/804/imag0062g.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/8/imag0053s.jpg/
01.06.2011 Sesja na nowych kołach.
Z Competition górnika.
, , , , , , , , , , , , ,
http://imageshack.us/photo/my-images/6/ ... 01131.jpg/
23.06.2011 Układ hamulcowy, reanimacja.
Droga handlu wymiennego nabyłem komplet zacisków z jarzmami i tarcz, dzięki mikko, wszystko po piaskowaniu, regeneracji i w lakierze proszkowym, jednak kolor mi nie odpowiadał to sobie przemalowałem. <ok>
04.07.2011 UP. :!:
Zegarki Depo; boost i EGT.
Obandażowany wydech, przewody olejowe oraz wodne do turbo w osłonie termicznej.
Kolejna warstwa wosku. <rotfl2>
21.08.2011 Kilka fot z Vag Integracji mazowieckiej w CiechanoVWie.
, , , , , , ,
27.09.2011 Zakończenie sezonu w Łodzi.
, , ,
13.10.2011 Dzisiaj kurier przytargał z Tarnowa coś takiego. <ok>
8,5x17 ET35 4x108 :!: 3tlg.
Rok produkcji 95, są idealnie proste i nigdy przez nikogo nie rozkładane tylko ktoś próbował je nieudolnie wypolerować i trzeba to poprawić. <cieszy>
Popracuje się trochę nad nimi żeby doprowadzić do stanu lalka i chyba nie będzie tak źle? :?: <czapa>
[center]=============== Rok 2012 ===============[/center]
21.01.2012 Zimowa sesja.
Z B3 keczyego.
, , , ,
17.02.2012 Jest Quattro, jest zabawa.
, , ,
11.03.2012 Nowy tłumik końcowy.
Zależało mi na tym żeby było jak najciszej, dlatego taka duża puszka. No i wyszło, lecąc równym gazem 3krpm nie słychać nic, nie drze się też jakoś mega głośno przy palnym bucie i o to chodziło. Całość schowana w tunel i wnęki tak że nie wystaje pod podłogę tak jak oryginalny wydech.
, , , , ,
Ja jestem zadowolony.
09.04.2012 Nowy zbiorniczek wyrównawczy.
19.04.2012 Up.
Jakaś tam korekta lakieru na szybko:
APC Poorboys,
Glinka,
Ez Creme Glaze,
Colinite,
,
Wreszcie pozbyłem się mojej nieżyjącej DV'ki, na razie zastąpiona ProPerfekt Typ II, zobaczymy jak się będzie sprawować, na pierwszy rzut oka wygląda na to że ją toleruje ta moja padaczka.
06.05.2012 Nowy stołek prezesa.
, ,
11.05.2012 Kolejny lezący na biurku fant.
B6 tylne.
13.05.2012 Moto Piknik R46.pl Skierniewice.
,
18.05.2012 Nowości. <ok>
W tym tygodniu lakierniczo ... jutro kolor.
PS- "Dawno temu w garażu."
02.06.2012 Gdy Słonik wkleja zdjęcie to wiedz że coś się dzieje. :mrgreen:
04.06.2012 Przygotowywanie błotnika do lakierowania.
[center] :idea: Ciąg dalszy w następnym poście.[/center]