Temat przycichł troche, ale żeby nie zakładać nowego napisze tutaj ponieważ też mam dylemat
Nastawnik ,czy przepływka? A oto objawy :
Auto: 80 B4 , 1.9 TDI 1Z z 93' na Boschu
1. Silnik dostaje ostrych "turbulencji" na biegu jałowym.
2. Podczas jazdy również występują "zacięcia" jakby auto łapało powietrze.
3. Zawiecha turbiny. Jak normalnie dmucha ok. 0.85 tak czasami ledwo 0.6 jest w stanie wydusić.
4. Znaczny spadek mocy (czuć szczególnie przy próbach wyprzedzania, rozpędzaniu się)
to chyba tyle z czego co zauważyłem i pamiętam. Sprawdziłem wszystko co można sprawdzić bez VAG'a. W sensie zaczołem od samego zbiornika paliwa : Pływak OK -> Filtr OK (powietrza niema) -> przewody w porządku. Teraz na drodze jest Nastawnik ,a dalej już tylko pompa, ale tego sam nie sprawdze.
I teraz pytanie... jakieś sugestie co to może być? Dodam, że objawy te występują dość sporadycznie. Tzn. raz sie pojawiają, a raz jest normalnie i auto działa jak powinno. Ale nie mogę tak w ciemno jeździć i udawać że problemu niema, więc czekam na jakąś pomoc ze strony bardziej doświadczonych kolegów <ok>