Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]zawieszają się obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

[80 B4 2.0 ABK]zawieszają się obroty

Post autor: duo » 11 wrz 2007, 22:43

witam,
u taty w abk zaiweszją się obroty przy 2200, trzeba gasić auto i zapalać od nowa ... tata ma 92' ja mam 94' u mnie jest inny krokowy wiec nie mozemy wzajmenie przełożyć i sprawdzić a słyszałem kilka wersji min. krokowy, przepływka albo pzoycjoner przepustnicy. osobiście odrzucam krokowy i przpływkę, w lublinie niegdzie uzywek nie mozna dostać a wydawać po kilkaset pln żeby sie okazało że to jednak nie to to troche lipa .. ktoś wie może na 100%? może sam przeżył taki problem? :)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2007, 10:18 przez duo, łącznie zmieniany 1 raz.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 11 wrz 2007, 22:50

Ja bym stawiał jednak na krokowca. To on właśnie odpowiada za wolne obroty. W Elizówce jest jakiś szrot gdzie można dostać używki i chyba też można podłączyć i sprawdzić na miejscu jak to działa.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 11 wrz 2007, 23:40

pablo ale korkowy odpowiada za wolne obroty a u niej wolne sa git! tylko potem przywiesza ją :-(

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4645
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 11 wrz 2007, 23:49

duo, viewtopic.php?t=256 zobacz i popraw proszę nazwę tematu.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

[80 B4 2.0 ABK] zawieszają się obroty

Post autor: duo » 12 wrz 2007, 18:01

duo pisze:witam,
u taty w abk zaiweszją się obroty przy 2200, trzeba gasić auto i zapalać od nowa ... tata ma 92' ja mam 94' u mnie jest inny krokowy wiec nie mozemy wzajmenie przełożyć i sprawdzić a słyszałem kilka wersji min. krokowy, przepływka albo pzoycjoner przepustnicy. osobiście odrzucam krokowy i przpływkę, w lublinie niegdzie uzywek nie mozna dostać a wydawać po kilkaset pln żeby sie okazało że to jednak nie to to troche lipa .. ktoś wie może na 100%? może sam przeżył taki problem? :)

Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 12 wrz 2007, 18:18

u mojego brata w Coupe rowniez byl taki problem, nieraz jezdzil i nic sie nie dzialo a innym razem zawieszal sie na 2 tys, przekladalismy juz silnik krokowy oraz przeplywke z mojego auta i nic nie pomoglo, wiec stawiam na potencjometr przepustnicy koszt w ASO ok 330 pln, ale brat nie zamowil

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 12 wrz 2007, 18:38

no właśnie to samo u taty też czasem ok a czasem nie da rady jechać wręcz .. tez sie dowiadywałem ja pracuje w aso grupy vw i miałbym taniej no ale nawet wywalić troche kasy i potem się okaże, że to coś innego jeszcze .... :-?

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 12 wrz 2007, 19:55

A może spróbuj przepustnice wyczyścić... Może to coś by pomogło

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 12 wrz 2007, 23:14

chyba tak zrobię ...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 13 wrz 2007, 10:18

Może się komuś przyda serwisówka do digifanta Tutaj link. Opisane jak testować, co do czego i dlaczego :-D .

kurek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2007, 11:11
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Post autor: kurek » 13 wrz 2007, 10:33

mój brat miał identyczny problem u siebie w B4 92r silnik ABT.problem rozwiązał mu elektryk a mianowicie coś tam posprawdzał i odłączył czujnik który jest widoczny na róże płynu chłodzenia pomiędzy chłodnicą a blokiem silnika(górna rura).tam są 2 czujniki niebieski i biały.elektryk odłączył niebieski i obroty sie ustabilizowały i już sie nie zawieszają.powiedział że czujnik jest zły i daje za duże napięcie itd. itp nie znam sie na tym. spróbuj może i u Ciebie zadziała
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 13 wrz 2007, 11:43

problem rozwiązał mu elektryk
Partacz nie elektryk. Ten czujnik jeśli jest uszkodzony trzeba wymienić, a nie odłączać. Jest on odpowiedzialny za prawidłowe działanie silnika w czasie rozgrzewania oraz prawidłowy dobór mieszanki i kąta zapłonu podczas normalnej pracy.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 13 wrz 2007, 14:32

kurek pisze:mój brat miał identyczny problem u siebie w B4 92r silnik ABT.problem rozwiązał mu elektryk a mianowicie coś tam posprawdzał i odłączył czujnik który jest widoczny na róże płynu chłodzenia pomiędzy chłodnicą a blokiem silnika(górna rura).tam są 2 czujniki niebieski i biały.elektryk odłączył niebieski i obroty sie ustabilizowały i już sie nie zawieszają.powiedział że czujnik jest zły i daje za duże napięcie itd. itp nie znam sie na tym. spróbuj może i u Ciebie zadziała
pozdrawiam
Teraz to ten silnik cały czas na ssaniu chodzi. Prawie jak na box-ie z allegro. Jak napiszesz że do tego mało pali to się uśmieję. Sorki za szyderkę ale ten niebiski czujnik jest bardzo ważny i musi sprawnie działać.

kurek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2007, 11:11
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Post autor: kurek » 13 wrz 2007, 19:18

czarekj pisze:Teraz to ten silnik cały czas na ssaniu chodzi. Prawie jak na box-ie z allegro. Jak napiszesz że do tego mało pali to się uśmieję. Sorki za szyderkę ale ten niebiski czujnik jest bardzo ważny i musi sprawnie działać.
panowie tak jak napisałem w poście nie znam sie na tym wiec prosze bez przykrych uwag. opisałem tylko sytuacje jaką miał brat.a co chodzi o ilość spalanego LPG to nie wiem.
sorki za wprowadzanie w błąd!!!

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 13 wrz 2007, 19:35

kurek pisze:panowie tak jak napisałem w poście nie znam sie na tym wiec prosze bez przykrych uwag. opisałem tylko sytuacje jaką miał brat.a co chodzi o ilość spalanego LPG to nie wiem.
sorki za wprowadzanie w błąd!!!
Spoko, nikt tu z Ciebie nie szydzi, bardziej z tego elektryka "zenka bębenka". Dla układu benzynowego ten czujnik to jeden z podstawowych czujników, a dla gazu powoduje, że kąt zapłonu stoi praktycznie w miejscu i autko nie może rozwinąć swojej i tak niewielkiej mocy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl