Niki20 pisze:Zdaj relację jak pójdzie bo sam będę ją wymieniał

Droga??
moment, poł dnia brakło
110zł topran
29.99zł 1L (litr juz dla pewnosci, ze nie zabraknie) plyn hamulcowy na dolewke+odpowietrzenie sprzegła.
u mnie bylo tak:
- wykrecilem najpierw odpowietrznik na skrzyni biegów zeby zrobic sobie miejsce na klucz 12 (pocieklo troche plynu) - wyjasniam dlaczego na skrzyni odkrecalem przewod hydrauliczny, a nie przy grodzi pod serwem - WIĘCEJ miejsca.
- krok drugi, oslony w srodku: odkrecamy 4 srubki z dolu deski rozdzielczej i zdejmujemy oslone/lamacz kolan/schowek (zalezne od wersji)
- krok trzeci, dalej w srodku: do ręki długa przedłóżka do klucza/grzechotki + na końcu łamany przegub dla wygody, znajdziemy tam dwie srubki na imbus 6, wczesniej radze zdjąć zabezpieczenie na pedale sprzęgła.
- krok czwarty, srodek: mamy odkrecony przewod przy skrzyni, pompka sobie lata, czyli wciagamy do srodka owe ustrojstwo, nalepiej z komory silnika niech ktos przekreci przewod jak sie przyblokuje, w srodku jak bedzie na tyle miejsca, to do reki klucz 12, odkrecamy przewod hydrauliczny miedziany z tyłu, zdejmujemy z gory elastyczny przewod doprowadzający plyn i wyjmujemy pompke - będzie ciekło.
- krok piąty, na rowerek i do sklepu, cena 110zł za topran'a
później w odwrotnej kolejności zakladamy, druga osoba do pomocy przy odpowietrzaniu i wsio, acha przyda sie jakis pojemnik i kilka recznikow bo pocieknie, u mnie juz tylko resztki bo przepuszczala na dywanik...
PS. poradnik jest gdzies w technicznym
ps2. radze wyjąc fotel dla wygody
ps3. radze za to wziąść się w wolny dzień od obowiązków, bo nieźle można sie podenerwować, juz wole wykręcać serwo niż łamać ręce przy wykrecaniu przewodu ze skrzyni w V6
ps4. ja uzylem klucza oczkowego 12 ale z wyciętym kawałkiem aby nie popsuć odpowietrznika i przewodu hydrauliczego, bo jak wiadomo, lubi czasem uprzykrzyć życie.
pozdrawiam.