Witam, mam problem z moim bolidem, otóż auto szarpie na zimnym silniku... jak się zagrzeje to jest OK. Jakieś sugestie ?
Aha, szukałem w szukajce, ale prawie każdy temat jest związany z LPG, silniczkiem krokowym i innymi duperszwancami od LPG, a ja mam tylko PB. Drugim objawem jest to iż spalanie jest lekko za duże ok 12litrów/100 przy spokojnej jeździe w pojedynkę...
I drugie pytanie, możliwym jest że stopień sprężania wyszedł mi: 10.,5; 10; 10; 10 ?
[ABT PB] szarpie na zimnym
To nie jest stopień sprężania tylko ciśnienie jakie wytwarzają tłoki w komorze spalania sprężając powietrze. 10 Bar to jeszcze nie tragedia (7 min 12max). Jak wymienisz gumki na zaworach skoczy ci do 11,5.superstar pisze:I drugie pytanie, możliwym jest że stopień sprężania wyszedł mi: 10.,5; 10; 10; 10 ?
Co do szarpania zacznij od niebieskiego czujnika, sprawdź szczelność dolotu - zwłaszcza podstawę przepustnicy, ciśnienie jakie podaje pompa paliwa - powinna podawać ponad 1 Bar.
Silniczek krokowy (nastawnik przepustnicy) jest w ABT przy przepustnicy nie trzeba mieć LPG żeby go mieć.
Tak naprawdę w LPG jest atturator błędnie nazywany też silniczkiem krokowym.
Ok dzięki, niebieski czujnik ( rozumiem że to ten od temperatury) sprawdzony omomierzem i raczej działa poprawnie, a tak na marginesie co on może mieć do tego ? czy jest odpowiedzialny za otwieranie obiegu ? jakby był zepsuty to silnik cały czas by chodził na ssaniu ? podstawa przepustnicy jest OK, funkiel nówka nie śmigana Co do ciśnienia pompy, hmm jakby była walnięta to nie powinno zrywać nim nawet na ciepłym ? bo rozumiem ze jeśli za słabe ciśnienie to by po prostu za mało paliwa dostawało autko ?