[ B4 1.9TDI ] Lejące wtryski a falowanie obrotów.
[ B4 1.9TDI ] Lejące wtryski a falowanie obrotów.
Witam mam takie pytanie czy wtryski lejące mogą powodować w jakimś stopniu falowanie obrotów :?: Zauważyłem że jak depne to jest czarno za mną mocy nie ubyło ale nie zawsze puszcza dyma.
Obroty raz falują raz nie jak włączam klimę to pod obciążeniem zaczynją falować czuć nierówną pracę silnika choć nie zawsze nie ma na to reguły. Co do nastawnika pompy został wyczyszczony rok temu u Solskiera i na pewno było to zrobione jak trzeba bo byłem przy tym chyba że nastawnik znowu jest w opiłkach dawka jaka została ustawiona to 3,5mg i nie było z tym problemu. Vaga podłącze dopiero w piątek to dam znać, martwią mnie trochę te ilości dymu choć nie zawsze.
Obroty raz falują raz nie jak włączam klimę to pod obciążeniem zaczynją falować czuć nierówną pracę silnika choć nie zawsze nie ma na to reguły. Co do nastawnika pompy został wyczyszczony rok temu u Solskiera i na pewno było to zrobione jak trzeba bo byłem przy tym chyba że nastawnik znowu jest w opiłkach dawka jaka została ustawiona to 3,5mg i nie było z tym problemu. Vaga podłącze dopiero w piątek to dam znać, martwią mnie trochę te ilości dymu choć nie zawsze.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
ja po około 20 tyś po ostatnim czyszczeniu dość dużo syfu znalazłem w nastawniku co objawiało się szarpaniem falowania obrotów nie miałem ale silnik potrafił szarpać jak był obciążony. joandaw, odepnij wtyczkę tą przy skrzyni i okaże się czy to nastawnikjoandaw pisze:Zrobione na nim coś ponad 20tyś i do ponownego czyszczenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie ,nie ma reguły ,można wyczyścić na błysk i po jakimś czasie moze być to samo,choć to raczej rzadkie przypadki ...a opiłki w pompie biorą się tylko z wnętrza samej pompy ;-)A lejące wtryski ,tak jak ci koledzy wspomnieli ,raczej na pewno nie spowodują falowania obrotów ....MARCIN 80B4 pisze:ja po około 20 tyś po ostatnim czyszczeniu dość dużo syfu znalazłem w nastawniku co objawiało się szarpaniem falowania obrotów nie miałem ale silnik potrafił szarpać jak był obciążony. joandaw, odepnij wtyczkę tą przy skrzyni i okaże się czy to nastawnik
MAM duży problem mam audi b4 1,9tdi 94 rok na boschu. jakie po miescie i szarpie od 1500 do 2000 tys obrotów a pozyzej nie . a takze pzry jechaniu i wyprzedzaniu jakby odcinal paliwo przy 100 lub 120km a jak powoli sie naciska na pedal to jakos idzie i wiecej co ty moze byc bo juz sil bakuje . filtr paliwa wymienilem i nastawnik czyscilem juz 2 razy . HELP !!!!!
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
czyszczenie nastawnika na osprzęcie boscha czyli z potencjometrycznym nastawnikiem nie ma większego sensu wiedziałbyś o tym czytając masę takich wątków na forum :]ARTI2012 pisze:MAM duży problem mam audi b4 1,9tdi 94 rok na boschu. jakie po miescie i szarpie od 1500 do 2000 tys obrotów a pozyzej nie . a takze pzry jechaniu i wyprzedzaniu jakby odcinal paliwo przy 100 lub 120km a jak powoli sie naciska na pedal to jakos idzie i wiecej co ty moze byc bo juz sil bakuje . filtr paliwa wymienilem i nastawnik czyscilem juz 2 razy . HELP !!!!!
A Twoje objawy praktycznie w 99,9% to padający właśnie nastawnik...