[ 2.3 NG Quattro] Nie ma pełnej mocy trudno sie wkreca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31
[ 2.3 NG Quattro] Nie ma pełnej mocy trudno sie wkreca
Witam. Mam problem ze swoim audi. Otóz słabo wkreca sie na obroty kręci sie max do 5tys. Maksymalnie rozpedzi sie do 140 z wielkim trudem. Na wolnych obortach lekko szarpie silnikiem. Jak dodaje gazu to ma taki przerywany dzwiek jak traktor. CHodzi na wszystkie swiece. Co moge sprawdzic??
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31
kosci sondy znajduja sie mniej wiecej koło aparatu zapłonowego fotka pogladowa wtyczek http://www.google.com/imgres?q=sonda+la ... 48&bih=558StunteRZRZ pisze:Jak sprawdzic sonde i gdzie ona sie znajduje
a sonda jest w kat.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Dwie kluczowe sprawy:
1.Dolot:Ma byc szczelny nie zapchany 5-letnim filtrem,bez pęknięc na gumie,bez luznych obejm jakiekolwiek lewe powietrze i buja wolnymi obrotami+nie jedzie.
Podłączenie odmy i przewody krokowca lubią puszczac lewiznę.
2.Zapłon:samo ustawienie zapłonu kastruje motor nie wspominajac o niesprawnościach czy wyeksploatowanych świecach,kablach,kopułce,palcu-to są elementy eksploatacyjne jak olej,zużywają się.
Czujnik czy sonda to sprawy drugoplanowe,powodują zwiększenie zużycia paliwa(gdy sonda nie daje sygnału leje paliwem i potrafi "iśc grubiej" ale żre).Czujnik może powodowac gasniecie na wolnych na zimnym lub zwiekszone spalanie ale nie brak mocy.
NG osiąga max.moc przy 5700obr./min kręci bez problemów 7000obr./min i wiecej jeśli nie dostanie sygnału.
W tym silniku nie występuje odcinka (odcięcie zapłonu z charakterystycznym odbijaniem się obrotów od wartosci granicznej) tylko zubożenie mieszanki.Zabiera wachę nie prąd.
Damian nie pisz takich rzeczy bo ktoś gotów uwieżyc
MIODEK zobacz jak pracuje ramie rozdzielacza,moze się zaciera i stąd 5500obr./min+gaśnięcie.Jak będziesz zagladał skontroluj położenie i stan klapki(prosta/krzywa).
1.Dolot:Ma byc szczelny nie zapchany 5-letnim filtrem,bez pęknięc na gumie,bez luznych obejm jakiekolwiek lewe powietrze i buja wolnymi obrotami+nie jedzie.
Podłączenie odmy i przewody krokowca lubią puszczac lewiznę.
2.Zapłon:samo ustawienie zapłonu kastruje motor nie wspominajac o niesprawnościach czy wyeksploatowanych świecach,kablach,kopułce,palcu-to są elementy eksploatacyjne jak olej,zużywają się.
Czujnik czy sonda to sprawy drugoplanowe,powodują zwiększenie zużycia paliwa(gdy sonda nie daje sygnału leje paliwem i potrafi "iśc grubiej" ale żre).Czujnik może powodowac gasniecie na wolnych na zimnym lub zwiekszone spalanie ale nie brak mocy.
Adaptacja czego?damianek1234561 pisze: zrobiona adaptacja ? 5500 obrotow to jest odcinka to nie honda zeby nie wiadomo ile sie krecila
NG osiąga max.moc przy 5700obr./min kręci bez problemów 7000obr./min i wiecej jeśli nie dostanie sygnału.
W tym silniku nie występuje odcinka (odcięcie zapłonu z charakterystycznym odbijaniem się obrotów od wartosci granicznej) tylko zubożenie mieszanki.Zabiera wachę nie prąd.
Damian nie pisz takich rzeczy bo ktoś gotów uwieżyc
MIODEK zobacz jak pracuje ramie rozdzielacza,moze się zaciera i stąd 5500obr./min+gaśnięcie.Jak będziesz zagladał skontroluj położenie i stan klapki(prosta/krzywa).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31