Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 2.3 NG Quattro] Nie ma pełnej mocy trudno sie wkreca

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
StunteRZRZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31

[ 2.3 NG Quattro] Nie ma pełnej mocy trudno sie wkreca

Post autor: StunteRZRZ » 07 wrz 2011, 15:44

Witam. Mam problem ze swoim audi. Otóz słabo wkreca sie na obroty kręci sie max do 5tys. Maksymalnie rozpedzi sie do 140 z wielkim trudem. Na wolnych obortach lekko szarpie silnikiem. Jak dodaje gazu to ma taki przerywany dzwiek jak traktor. CHodzi na wszystkie swiece. Co moge sprawdzic??

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 07 wrz 2011, 17:34

Podepnę się pod temat.

Rozpędza się w miarę dobrze, ale wkręca się tylko do 5500 obr i odcina. Czasami na wolnych faluje.
Przy hamowaniu, dojeżdżaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć.

:roll:

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 07 wrz 2011, 19:42

Koledzy na gazie czy na benzynie? dolot szczelny? czujnik temperatury sprawdzony? akumulator odlaczany i zrobiona adaptacja ? 5500 obrotow to jest odcinka to nie honda zeby nie wiadomo ile sie krecila

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 07 wrz 2011, 20:08

5500 nie w każdym NG :P ja mam odcinę jakoś 6500 i spokojnie kręci się do 6tysi.

StunteRZRZ, szczelność otwórz maske posłuchaj jeśli stuka puka pod pokrywą zaworów to szklanki. Do tego szczelność dolotu to takie podstawy.

MIODEK, obczaj krokowca.

StunteRZRZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31

Post autor: StunteRZRZ » 07 wrz 2011, 20:23

Benzyna bez gazu, takze czsami zgasnie gdy dojezdzam do skrzyzowania potem ciezko odpalic. Odpalilem ruszalem dolotem i silnik zmienial obroty . Zauwazyłem 2 pekniecia w dolocie i czym to moge dobrze zakleic?? Nie moge znależć na forum jak zrobic tą adaptacje dokladnie...

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 08 wrz 2011, 12:32

jezeli chodzi jak traktor, obczaj zapłon. Mam na myśli cały rozdzielacz, kable itp. Miałem taki problem w swojej 2.3, może to to ;D

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 08 wrz 2011, 15:26

StunteRZRZ, najlepiej jest wymienić całą gume chyba ze masz cos tam kombinowane to zależnie jak to jest zrobione. porządnie uszczelnić tego nie idzie chyba ze ktoś ma jakiś bardzo dobry klej do gumy ja takowego jeszcze nie znalazłem.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 09 wrz 2011, 06:51

dobry klej to klej do szyb ale lepiej jest WYMIENIC

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 12 wrz 2011, 17:02

Krokowy nie reaguje na odłączanie kostki, guma na rozdzielaczu pęknięta.

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 12 wrz 2011, 17:59

damianek1234561 pisze: 5500 obrotow to jest odcinka to nie honda zeby nie wiadomo ile sie krecila
NG odcina przy 6200 :mrgreen:

StunteRZRZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31

Post autor: StunteRZRZ » 12 wrz 2011, 18:03

dodam jeszcze ze gdy silnik pracuje to noe czuc takimi spalinami tylko benzyna jakby nie spalal calej mieszanki i wszystko szlo przez tlumik.

[ Dodano: 2011-09-13, 12:18 ]
jak odepne krokowy to silnik spada z obotów i gasnie. Jak sprawdzic sonde i gdzie ona sie znajduje

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 13 wrz 2011, 14:07

StunteRZRZ pisze:Jak sprawdzic sonde i gdzie ona sie znajduje
kosci sondy znajduja sie mniej wiecej koło aparatu zapłonowego fotka pogladowa wtyczek http://www.google.com/imgres?q=sonda+la ... 48&bih=558
a sonda jest w kat.

StunteRZRZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31

Post autor: StunteRZRZ » 14 wrz 2011, 00:33

dobra kosci znalazlem ale jak moge sonde sprawdzic?

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 14 wrz 2011, 01:20

Dwie kluczowe sprawy:
1.Dolot:Ma byc szczelny nie zapchany 5-letnim filtrem,bez pęknięc na gumie,bez luznych obejm jakiekolwiek lewe powietrze i buja wolnymi obrotami+nie jedzie.
Podłączenie odmy i przewody krokowca lubią puszczac lewiznę.

2.Zapłon:samo ustawienie zapłonu kastruje motor nie wspominajac o niesprawnościach czy wyeksploatowanych świecach,kablach,kopułce,palcu-to są elementy eksploatacyjne jak olej,zużywają się.

Czujnik czy sonda to sprawy drugoplanowe,powodują zwiększenie zużycia paliwa(gdy sonda nie daje sygnału leje paliwem i potrafi "iśc grubiej" ale żre).Czujnik może powodowac gasniecie na wolnych na zimnym lub zwiekszone spalanie ale nie brak mocy.
damianek1234561 pisze: zrobiona adaptacja ? 5500 obrotow to jest odcinka to nie honda zeby nie wiadomo ile sie krecila
Adaptacja czego?
NG osiąga max.moc przy 5700obr./min kręci bez problemów 7000obr./min i wiecej jeśli nie dostanie sygnału.
W tym silniku nie występuje odcinka (odcięcie zapłonu z charakterystycznym odbijaniem się obrotów od wartosci granicznej) tylko zubożenie mieszanki.Zabiera wachę nie prąd.
Damian nie pisz takich rzeczy bo ktoś gotów uwieżyc ;-)
MIODEK zobacz jak pracuje ramie rozdzielacza,moze się zaciera i stąd 5500obr./min+gaśnięcie.Jak będziesz zagladał skontroluj położenie i stan klapki(prosta/krzywa).

StunteRZRZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 31 sie 2011, 09:31

Post autor: StunteRZRZ » 15 wrz 2011, 12:17

wzrast ze wzrostem obotów bardzo syczy przy kolektorze ssącym wiem mysle ze bierze lewe powietrze tylko jak to uszczelnic. Pewnie trzeba bedzie go rozkrecic dac uszczelke z sylikonem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl