Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 08 wrz 2011, 15:21

Leo pisze:
Tighe pisze:Nie każdego od razu stać na ese, więc robi ze swoim co chce, jak chce, i za ile chce, a powiedzenie z batem i gównem na tym forum już staje się nudne...
Ale to nie kwestia kasy! Tylko jej odpowiedniego wydania. Ja nie będę nikomu bronił wydawania jej wg swoich widzimisiów, ale jak widzę, jak niektórzy podchodzą do modyfikacji czy tuningu to nóż się w kieszeni otwiera. Ma być tanio ale ma być z sensem i jeździć jak rakieta, i ma nie palić więcej niż do tej pory i to w dodatku gazu...

Takie myślenie to wypisz wymaluj typowe polactwo - ja jestem temu przeciwny i będę to zwalczał bo dzięki temu jest jak jest w naszym kraju. Jak już coś robisz to rób dobrze, albo wcale.

Więcej już nie powiem, i niech mod albo admin to usunie albo przeniesie do hasioka.
Typowym polactwem nazwał bym raczej mówienie, że to co ja robie to jest dobrze a wszystko inne jest złe. Nic złego nie widzę w tym co planuje turbofin i nie bardzo rozumiem czego się czepiasz.
Leo pisze:Jak już coś robisz to rób dobrze, albo wcale.
W tym masz racje ale nie wiem czemu od razu zakładasz z góry, że ktoś robi złe modyfikacje ! Wiele trudniej jest zrobić coś z niczego i się tym cieszyć niż kupić gotowca. Ta rozmowa do niczego nie prowadzi, a takimi komentarzami jak ten pierwszy w tym temacie tylko wqurwiasz ludzi. Tyle ode mnie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 wrz 2011, 16:25

Leo pisze:w pewnym wieku
Trzeba założyć klub seniora tutaj na forum :-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 08 wrz 2011, 16:40

trepek pisze:Trzeba założyć klub seniora tutaj na forum
Wyśmiewasz starszych? <nunczako> :-)


Panowie, proszę, nie róbcie z tematu kolegi, miejsca do prywatnej wymiany poglądów.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 21:35 przez IC69, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 08 wrz 2011, 16:50

Właśnie, miały być zdjecia. Chyba jedyna 80ka z kompresorem na forum, bardzo ciekawy projekt. A że gówna bata nie ukręcisz i szkoda kasy ? Jest takie coś jak przywiązanie do auta, ja sobie dłubie w 1,8, ktoś inny w TD a inny w 2,2T. I tak to można mówić że po co kupować S2 jak można S6 itd.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 08 wrz 2011, 21:20

Projekt narazie zaczyna raczkować.
Dzis zakupilem felgi ZENDER, nie sa one w najlepszym stanie, bezbarwny lakier lekko schodzi, w niektorych miejscach aluminium lekko sie utlenia.

Co proponujecie koledzy aby odswiezyc te felgi?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 08 wrz 2011, 21:29

full polerka.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 08 wrz 2011, 21:37

Niki20 pisze:full polerka.
i czarne śrubki.

Zawsze mi się te felgi podobały.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 08 wrz 2011, 21:41

Wydaje mi sie to najlepsza opcja, a w jaki sposób mam to zrobic?
Trzeba najpierw piaskowac czy od razu pasta polerka i do przodu...?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 08 wrz 2011, 21:55

Dobrze, że ktoś jeszcze w takim "gównie" coś robi i wyciska moc <ok> Na jakim etapie jesteś z modyfikacjami :?: Felgi milutkie, widziałbym je u siebie :mrgreen: Będziesz je musiał dać do piaskowania, bo wątpię by warstwę niklu dało się w miarę łatwo usunąć. Te śrubki to się kręcą czy atrapy :?:

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 08 wrz 2011, 22:18

Narazie zbieram potrzebne graty. Śrubki wygladaja na wkręcane, bo maja od wewnatrz felgi otwory na srubki i sa metalowe, ale na 100 procent nie jestem pewiem bo ich jeszcze nie wykrecalem

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

ZENDER full polerka

Post autor: turbofin » 22 wrz 2011, 19:33

Imitacje śrubek nie są metalowe a są to ozdobne nity aluminiowe.
Zacząłem pracę na moimi Zenderami, nity ukrecam, aby nie przeszkadzaly przy polerowaniu.
Pierwsze efekty polerki widac na ponizszych fotkach.
Spolerowane są jedynie ramiona

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 734
Rejestracja: 12 mar 2007, 18:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 22 wrz 2011, 20:57

troche jeszcze zamglone, musisz popracowac jeszcze nad nimi ;-)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 23 wrz 2011, 09:56

Felgi poleruję ręcznie, macie koledzy jakis dobry sposób, aby zlikwidować tą lekką mgiełkę?

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 734
Rejestracja: 12 mar 2007, 18:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 23 wrz 2011, 11:11

wiertarka z filcem plus autosol i powinno byc lustereczko :-)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 25 wrz 2011, 08:41

Z ramionami sobie poradzę, będzie problem ze spolerowaniem powierzchni między ramionami a rantem tam gdzie znajduja sie nity. Porobily się tam wżery i zastanawiam się w jaki sposób efektywnie to zeszlifować. Macie koledzy jakies ciekawe pomysły to doradźcie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl