Audi Cabriolet 2.6 V6
Piotrze, wyszło wspaniale <ok> mówiłem Ci, że to barany w tym serwisie
Z tyłu koło siedzi w sam raz i proponowałbym albo zakupić szersze o poł cala ranty na przód, albo taniej wymienić się z Tomkiem z czarnego cabrio na dystans ori RH 25mm, bo jemu przydałby się na tył właśnie 20mm
Na tylnych lampach US wygląda znacznie lepiej Jak zobaczyłem fotki z 2010r. to wtedy była porażka w stosunku do dnia dzisiejszego! :-o
Z tyłu koło siedzi w sam raz i proponowałbym albo zakupić szersze o poł cala ranty na przód, albo taniej wymienić się z Tomkiem z czarnego cabrio na dystans ori RH 25mm, bo jemu przydałby się na tył właśnie 20mm
Na tylnych lampach US wygląda znacznie lepiej Jak zobaczyłem fotki z 2010r. to wtedy była porażka w stosunku do dnia dzisiejszego! :-o
Dziękuję Panowie za w.w. komentarze. Miło czyta się takie słowa kiedy wie się, że są to słowa od osób, które rozumieją podejście w danym temacie. Od momentu kiedy jestem właścicielem auta pod względem mechaniki jak i estetyki zostało "trochę" zrobione. Z mechaniki już nie pamiętam co było robione bo było tego sporo - póki mogłem -> $, to chciałem wymienić nawet rzeczy które działały ale mogły niedługo odmówić posłuszeństwa. Krzysiek powiedział, że jak będę sprzedawać ( <rotfl2> ) samochód to chce pierwszy o tym wiedzieć. Jeżeli chodzi o wizual auta to tutaj łatwiej mi wymienić zmiany:
- soczewki,
- grill oklejony folią termokurczliwą,
- wycieraczki Boscha
- kierownica a'la S-line,
- ringi na zegary,
- żarówki SMD w zegarach,
- radio + głośniki,
- wydech dwururka,
- skóra na pokrywie dachu,
- oryginalna antena,
- tylny zderzak poliftowy,
- tylne lampy US/JAPAN,
- wymiana wszystkich czarnych listew gumowych na nowe,
- koła RH ZW1 + opony Nankang..
- całościowe lakierowanie..
Są jeszcze rzeczy, które na pewno mnie czekają. A na pewno:
- mam sprężyny na przód -60 mm. Zastanawiam się czy one dużo zmienią..
- wymiana przedniej szyby (ciągle stoi u mnie w pokoju),
- zakup zamka od klapy bagażnika (wpinajacego się w pas),
- zrobienie takiej elektryki żeby spryski działały osobno od wycieraczek (spryski raz działają a raz nie. Zazwyczaj nie działają a jak działają to po jakimś grzebaniu w elektryce),
- podłączenie anteny do radia tak żeby wysuwała się wtedy kiedy trzeba,
- znalezienie odpowiednich guzików do grzania pupy,
- wymiana tłumika środkowego,
- i to chyba na tyle co mi przychodzi do głowy..
A teraz odnośnie waszych wypowiedzi:
Pietrówa, lamp US/JAPAN nie znajdziesz na Allegro. A JEŻELI znajdziesz do do sedana/avanta. Lampy do cabrio tylko w ASO. Co do kół to nigdy takich nie miałem, więc nie wiem jak wygląda sprawa z czepianiem się.. Może ktoś bardziej obyty w tym temacie udzieli Ci odpowiedzi
gornik, prawdopodobnie tak zrobię. Nie spodziewałem się aż takiej różnicy.
GSF, też jestem na TAK ale wiem, że są jeszcze rzeczy, które należy dociągnąć
wysio, serdecznie zapraszam od października.
ATLAS, masz jakieś moje fotki z 2010 r.? Ja niestety wszystko straciłem. Tylne koło w sam raz? A Igor o którym kiedyś pisałeś?
Kolczat, 2x tak
- soczewki,
- grill oklejony folią termokurczliwą,
- wycieraczki Boscha
- kierownica a'la S-line,
- ringi na zegary,
- żarówki SMD w zegarach,
- radio + głośniki,
- wydech dwururka,
- skóra na pokrywie dachu,
- oryginalna antena,
- tylny zderzak poliftowy,
- tylne lampy US/JAPAN,
- wymiana wszystkich czarnych listew gumowych na nowe,
- koła RH ZW1 + opony Nankang..
- całościowe lakierowanie..
Są jeszcze rzeczy, które na pewno mnie czekają. A na pewno:
- mam sprężyny na przód -60 mm. Zastanawiam się czy one dużo zmienią..
- wymiana przedniej szyby (ciągle stoi u mnie w pokoju),
- zakup zamka od klapy bagażnika (wpinajacego się w pas),
- zrobienie takiej elektryki żeby spryski działały osobno od wycieraczek (spryski raz działają a raz nie. Zazwyczaj nie działają a jak działają to po jakimś grzebaniu w elektryce),
- podłączenie anteny do radia tak żeby wysuwała się wtedy kiedy trzeba,
- znalezienie odpowiednich guzików do grzania pupy,
- wymiana tłumika środkowego,
- i to chyba na tyle co mi przychodzi do głowy..
A teraz odnośnie waszych wypowiedzi:
Pietrówa, lamp US/JAPAN nie znajdziesz na Allegro. A JEŻELI znajdziesz do do sedana/avanta. Lampy do cabrio tylko w ASO. Co do kół to nigdy takich nie miałem, więc nie wiem jak wygląda sprawa z czepianiem się.. Może ktoś bardziej obyty w tym temacie udzieli Ci odpowiedzi
gornik, prawdopodobnie tak zrobię. Nie spodziewałem się aż takiej różnicy.
GSF, też jestem na TAK ale wiem, że są jeszcze rzeczy, które należy dociągnąć
wysio, serdecznie zapraszam od października.
ATLAS, masz jakieś moje fotki z 2010 r.? Ja niestety wszystko straciłem. Tylne koło w sam raz? A Igor o którym kiedyś pisałeś?
Kolczat, 2x tak
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Słonik, z calym szacunkiem, ale masz waskie kolo wiec za co mieli by sie czepiac? wiadomo ze takie kolka przykuwaja uwage, nie tylko przechodniow, ale i policji... a jak im cos odwali to potrafia trzy razy na tydzien brac dowod i Ty mozesz sobie poprzeklinac pod podukszka jedynie w domu, bo policja w dzisiejszych czasach moze wszystko ;]
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
gornik, ale czy blotnik w sedanie z tylu jest wezszy od tego z przodu w cabrio? mi sie rozchodzi o to ze obaj mamy ta sama felge 17x8,5" ET13 (chyba ze masz Sloniu inne et) i u mnie z przodu zgrywa sie idealnie z linia blotnika - tzn wystaje pare mm, ale nie 22mm bo tyle mi wystaje tyl, natomiast on majac tyl szerszy od przodu ma dziwnie bardziej odsadzona felge... matematyka mi nie pozwolila poprzec jego zdania, a wrecz je zanegowac, natomiast wizualny wglad w zdjecia mowi calkiem co innego wiec dlatego zwracam honor
Dzięki duo. Mam nadzieję, że też poszedłbyś w tym kierunku modyfikacji co ja.
Mam pytanie odnośnie klimatyzacji. Przy okazji zakładania kół, poprosiłem aby nabito i odgrzybiono klimatyzację, ponieważ półroku temu przestał lecieć chłodek. Niestety, ciągle nie czuć chłodu. Po wciśnięciu guzika AC zapala się "czerwone pole", jednak to tylko tyle z "działania". Wiecie w czym może być problem?
Co do najbliższych "modyfikacji" to pilnie poszukuję kostkę do wpięcia wyświetlacza tempteratury. Jak ktoś ma taką na zbyciu to czekam na kontakt.
Mam pytanie odnośnie klimatyzacji. Przy okazji zakładania kół, poprosiłem aby nabito i odgrzybiono klimatyzację, ponieważ półroku temu przestał lecieć chłodek. Niestety, ciągle nie czuć chłodu. Po wciśnięciu guzika AC zapala się "czerwone pole", jednak to tylko tyle z "działania". Wiecie w czym może być problem?
Co do najbliższych "modyfikacji" to pilnie poszukuję kostkę do wpięcia wyświetlacza tempteratury. Jak ktoś ma taką na zbyciu to czekam na kontakt.