Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 80 b4 v6 2.8]Dobór Reduktora i wtryskow do gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

[audi 80 b4 v6 2.8]Dobór Reduktora i wtryskow do gazu

Post autor: slawek88yo » 12 wrz 2011, 13:15

Witam kolego zamierzam uporządkować trochu gaz w swoim aucie w sumie wymianę nie których części na nowe. Mam audi 80 avant 2.8 v6 aut. Gaz jaki w nim jest zainstalowany to sekwencja brc mająca już 6 lat. i no i zaczyna trochu już szwankować zaczyna przerywać etc auto traci na mocy. Jakie wtryski dobrać i jaki reduktor zęby znów obudzić moc w aucie na gazie. porównanie benzyna a gaz to jak niebo a ziemia. Będę wdzięczny za wszelką pomoc!!!
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 14:02 przez slawek88yo, łącznie zmieniany 2 razy.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 12 wrz 2011, 13:26

_uwaga

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 12 wrz 2011, 13:28

elektronika stag300 lub kme diego g3, wtryski hana, reduktor hmm chwalą nowy staga arc01 czy jak on się zwie. na kme silver też bedzie jeździć ok. pozdro

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 12 wrz 2011, 13:37

ale mam elektronike z brc i myślę ja wykorzystać

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 wrz 2011, 16:19

Ciekawe czy uda się ustawić aby dobrze chodziło z tą elektroniką na niefirmowych wtryskach, szczególnie na Hana, które mają bardzo nieliniową charakterystykę (przy dłuższych czasach trzeba mocno zmniejszyć stosunek czasu otwarcia do czasu wtrysku benzyny). Jak ktoś rozwinął BRC - Brak Regulacji Czegokolwiek.

Co do reduktora rozważ Zavoli Zeta S powinien dać radę, (dopuki sprężynki grzejące gaz się nie zasyfią, niektóre egzemplarze lubią muczeć podczas przyspieszania). Do tego reduktora trzeba dobrze dobrać Hany bo regulacja ciśnienia zaczyna się od 1,2 bara więc jak się da za wydajne to może być problem.
kuba2955 pisze:mm chwalą nowy staga arc01 czy jak on się zwie.
AC R01

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 12 wrz 2011, 22:13

koledzy teraz mam wtryski mtm instalka brc a reduktor brc genius nie pamieta jakie ale nie max i jakos to chula jak kupiłem ale robi sie coraz gorzej

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 wrz 2011, 22:43

Szarpie i nierówno chodzi czy niema mocy jak wciśniesz pedał gazu nieco głębiej? Te wtryski chyba są dosyć trwałe.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 12 wrz 2011, 23:03

kolego wszystkie objawy nowe świece kable itp na benzynie tego nie ma chodzi jak malina

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 wrz 2011, 12:26

Trzeba by zacząć od sprawdzenie czy reduktor na biegu jałowym i przy jeździe ze stałą prędkością trzyma równe wcześniej ustalone ciśnienie bo jeśli lata jak szalone to może pomóc sama wymiana reduktora. Jak będzie latać ciśnienie to może wtryski jeszcze się do czegoś nadadzą bo chyba powinny zrobić 100k km.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 13 wrz 2011, 18:49

jak juz nie ma nalatane ta instalka 100 tys :P oki sprawdze jak radzisz i bede pisał :)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 wrz 2011, 21:10

BRC da sobie rade tylko dałby Scorpiona ST lub GT do tego HANA,Matrix, REG,MJ i jest to do ogarnięcia

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 wrz 2011, 01:10

Obecne Scorpiony są g warte: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=192963#192963
A serwis to kpina.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 wrz 2011, 21:12

Ostatnio zakładałem Scorpiona ST do 2,3 20V i chodzi bez zarzutu, do tego kilka Scorpionów mini.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 25 wrz 2011, 22:31

temat gazu mniej wiecej ogarnia z instalacja w aucie bym sobie poradził ale pewno bez ingerencji kompa i kogos znającego sie na regulacji sie nie obejdzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl