[audi 80 b4 v6 2.8]Dobór Reduktora i wtryskow do gazu
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
[audi 80 b4 v6 2.8]Dobór Reduktora i wtryskow do gazu
Witam kolego zamierzam uporządkować trochu gaz w swoim aucie w sumie wymianę nie których części na nowe. Mam audi 80 avant 2.8 v6 aut. Gaz jaki w nim jest zainstalowany to sekwencja brc mająca już 6 lat. i no i zaczyna trochu już szwankować zaczyna przerywać etc auto traci na mocy. Jakie wtryski dobrać i jaki reduktor zęby znów obudzić moc w aucie na gazie. porównanie benzyna a gaz to jak niebo a ziemia. Będę wdzięczny za wszelką pomoc!!!
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, 14:02 przez slawek88yo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ciekawe czy uda się ustawić aby dobrze chodziło z tą elektroniką na niefirmowych wtryskach, szczególnie na Hana, które mają bardzo nieliniową charakterystykę (przy dłuższych czasach trzeba mocno zmniejszyć stosunek czasu otwarcia do czasu wtrysku benzyny). Jak ktoś rozwinął BRC - Brak Regulacji Czegokolwiek.
Co do reduktora rozważ Zavoli Zeta S powinien dać radę, (dopuki sprężynki grzejące gaz się nie zasyfią, niektóre egzemplarze lubią muczeć podczas przyspieszania). Do tego reduktora trzeba dobrze dobrać Hany bo regulacja ciśnienia zaczyna się od 1,2 bara więc jak się da za wydajne to może być problem.
Co do reduktora rozważ Zavoli Zeta S powinien dać radę, (dopuki sprężynki grzejące gaz się nie zasyfią, niektóre egzemplarze lubią muczeć podczas przyspieszania). Do tego reduktora trzeba dobrze dobrać Hany bo regulacja ciśnienia zaczyna się od 1,2 bara więc jak się da za wydajne to może być problem.
AC R01kuba2955 pisze:mm chwalą nowy staga arc01 czy jak on się zwie.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Trzeba by zacząć od sprawdzenie czy reduktor na biegu jałowym i przy jeździe ze stałą prędkością trzyma równe wcześniej ustalone ciśnienie bo jeśli lata jak szalone to może pomóc sama wymiana reduktora. Jak będzie latać ciśnienie to może wtryski jeszcze się do czegoś nadadzą bo chyba powinny zrobić 100k km.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4733
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Obecne Scorpiony są g warte: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=192963#192963
A serwis to kpina.
A serwis to kpina.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska