[B4 1.9 TDI 1Z] Twarde węże układu chłodzenia
[B4 1.9 TDI 1Z] Twarde węże układu chłodzenia
Witam przejrzałem posty odnośnie tego problemu, lecz nie znalazłem odpowiedzi na MOJE pytanie dlatego zamieszczam nowy temat.
A więc
Węże są twarde jak skała
Byłem sprawdzić szczelność głowicy i niby jest ok
W Zbiorniczku nie widać żadnych oznak powietrza
Auto nawet przy rozgrzanym silniku, praktycznie nie daje ciepła do kabiny
I teraz najlepsze:
wyjąłem termostat i nadal węże są twarde(górny aż spuchł )
Nie drożna chłodnica? Pompa? Czort?
A więc
Węże są twarde jak skała
Byłem sprawdzić szczelność głowicy i niby jest ok
W Zbiorniczku nie widać żadnych oznak powietrza
Auto nawet przy rozgrzanym silniku, praktycznie nie daje ciepła do kabiny
I teraz najlepsze:
wyjąłem termostat i nadal węże są twarde(górny aż spuchł )
Nie drożna chłodnica? Pompa? Czort?
Czort raczej nie, ale chłodnica lub pompa jak najbardziej prawdopodobne <ok>Edas89 pisze:Nie drożna chłodnica? Pompa? Czort?
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 20:23 przez axell, łącznie zmieniany 1 raz.
Też dlatego poloneza nie kupiłem ;]andi77 pisze:Edas89, Mają być twarde.... pod wpływem ciśnienia płyn wrze w wyższej temperaturze. W razie przekroczenia zadanego ciśnienia korek upuszcza nadmiar ciśnienia <ok>
To nie polonez <rotfl>
Korek nowy
a ciśnienie jest tak duże, że wąż spuchł jak gruszka-to nie jest normalne nieprawdaż ?
[ Dodano: 2011-09-13, 20:28 ]
axell pisze:Czort raczej nie, ale chłodnica lub pompa jak najbardziej prawdopodobne <ok>Edas89 pisze:Nie drożna chłodnica? Pompa? Czort?
OK Dzięki, ale jeżeli pompa to co z nią jest nie tak? bo na proste rozumowanie to pompa daje ciśnienie, a jest ono duże więc czemu pompa winna?
Chłopaki... po rozgrzaniu silnika węże mają być twarde
Jeżeli jest inaczej... świadczy to o nieszczelności układu.
Poczytajcie na necie na temat funkcjonowania korka.
Jeże3li po rozgrzaniu silnika w audi węże będą miękkie... to wtedy szukajcie problemu :shock:
[ Dodano: 2011-09-13, 20:45 ]
Już nie pamiętam przy jakim ciśnieniu korek upuszcza ciśnienie... ale jak was to bardzo ciekawi, to jutro sprawdzę w książce
Jeżeli jest inaczej... świadczy to o nieszczelności układu.
Poczytajcie na necie na temat funkcjonowania korka.
Jeże3li po rozgrzaniu silnika w audi węże będą miękkie... to wtedy szukajcie problemu :shock:
[ Dodano: 2011-09-13, 20:45 ]
Już nie pamiętam przy jakim ciśnieniu korek upuszcza ciśnienie... ale jak was to bardzo ciekawi, to jutro sprawdzę w książce