[B3 JN + Gaz] Problem z obrotami na benzynie i na gazie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
[B3 JN + Gaz] Problem z obrotami na benzynie i na gazie.
Witam mam problem w silniku JN. Wymienione kopułka, świece, kable.
Problem polega na tym iż na gazie gdy zapale auto jak jest zimne samochód wg nie wskakuje na obroty telepią sie na biegu jałowym w okolicach 250 - 300 obr. Jest tragedia auto jak dodaje gazu to zadławi sie po czym nie moge go przedusić żeby obroty mu sie podniosły i auto gaśnie, tak kilka razy aż odpale i w końcu załapie wyższe obroty (musze trzymać pedał gazu) bo inaczej znów dzieje się tak samo, problem zanika gdy samochód osiągnie temp. 70 stopni i powyżej wtedy chodzi okej obroty nie falują trzymają sie na około 900 obr.
Na benzynie autko zapala normalnie obroty trzyma biegu jalowego na około 700 - 900 i faluje, gdy dodaje gazu do dechy osiąga 2500 obr- 3000 obr i spadają mu obroty nawet jak mam buta wciśnięte do podłogi i samochód gaśnie. Nie wiem już co robić patrzałem czy gdzieś lewe powietrze nie wpada, te czujniki wszystkie nie ogarniam ich, bo ich w JN pełno.
Pomóżcie.
Problem polega na tym iż na gazie gdy zapale auto jak jest zimne samochód wg nie wskakuje na obroty telepią sie na biegu jałowym w okolicach 250 - 300 obr. Jest tragedia auto jak dodaje gazu to zadławi sie po czym nie moge go przedusić żeby obroty mu sie podniosły i auto gaśnie, tak kilka razy aż odpale i w końcu załapie wyższe obroty (musze trzymać pedał gazu) bo inaczej znów dzieje się tak samo, problem zanika gdy samochód osiągnie temp. 70 stopni i powyżej wtedy chodzi okej obroty nie falują trzymają sie na około 900 obr.
Na benzynie autko zapala normalnie obroty trzyma biegu jalowego na około 700 - 900 i faluje, gdy dodaje gazu do dechy osiąga 2500 obr- 3000 obr i spadają mu obroty nawet jak mam buta wciśnięte do podłogi i samochód gaśnie. Nie wiem już co robić patrzałem czy gdzieś lewe powietrze nie wpada, te czujniki wszystkie nie ogarniam ich, bo ich w JN pełno.
Pomóżcie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
- misiek3456
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
- Lokalizacja: Wroclaw
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 maja 2011, 08:14
Siemka,
matrixsio89 powiedz dokładnie gdzie ta śrubka od dodatkowego zaworu powietrza jest, w ogole sam zawór. Może mógłbyś jakąś fote strzelić? Borykamy się z ojcem z tym samym problemem i szczerze mówiąc jestesmy trochę w lesie. Ojciec ma wprawdzie ABM ale tez na monowtrysku+lpg. Autko szarpie, gasnie, jak go przegazowac, to wyzsze obroty benzyna trzyma, aczkolwiek slychac "parskania" w wydechu (przy 4000-5000 obrotach, słuchowo obstawiamy mieszanke, ale nie wiem. Dziekowa.
matrixsio89 powiedz dokładnie gdzie ta śrubka od dodatkowego zaworu powietrza jest, w ogole sam zawór. Może mógłbyś jakąś fote strzelić? Borykamy się z ojcem z tym samym problemem i szczerze mówiąc jestesmy trochę w lesie. Ojciec ma wprawdzie ABM ale tez na monowtrysku+lpg. Autko szarpie, gasnie, jak go przegazowac, to wyzsze obroty benzyna trzyma, aczkolwiek slychac "parskania" w wydechu (przy 4000-5000 obrotach, słuchowo obstawiamy mieszanke, ale nie wiem. Dziekowa.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
w twoim aucie raczej tego nie będzie bo ABM to monowtrysk a kolega matrixsio89 ma JN wielowtrysk. Ja niestety nie pomogę bo na monowtrysku się za dobrze nie znam jedynie co mogę doradzić to sprawdzić szczelność dolotu.ferrador pisze:gdzie ta śrubka od dodatkowego zaworu powietrza jest, w ogole sam zawór.
ps: zawór dodatkowego powietrza wygląda